luc9s Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hejsan, alla coolingar =D. Nu är det så att jag har ett problem, ett ganska stort . När jag går in i San Andreas så "laggar" det bara när jag kommer in i själva spelet, d.v.s när jag ska ut och sno bilar . Det är inte helt ospelbart men nästan, pga det blir drygt i längden. Jag har haft det installerat förr, och då funkade det prima! Jag har installerat om / startat om datorn. det är som att jag "fps droppar" som man säger inom cs scenen. NEEDHELPDUDE. //LUCAS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Finns en inställning som heter typ VFX någonting, sänk den till lägsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Kolla din processor om den är igen dammad!! Jag hade samma problem, låg typ nere i 2 fps. när jag spelade dagen innan hade jag typ 60+... Går alla dina spel sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts