krabban Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Jag klarar att skjuta ner alla bilar med 30 sekunder till att landa, men hur landar man så svårt får bara 90% på position. Jag landar alltid i röda markeringen så irriterande fattar inte vad som är fel. Försöker hela tiden landa rakt men ändå bara 90%. Jag ska inte fråga om tips bara vad gör jag för fel? ska man komma längs landningsbanan istället för från sidan ?? (Säkert många som blir sura nu.) Forumet måste ju ha lite liv i sig, får ju inte dö ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Jag klarar att skjuta ner alla bilar med 30 sekunder till att landa, men hur landar man så svårt får bara 90% på position. Jag landar alltid i röda markeringen så irriterande fattar inte vad som är fel. Försöker hela tiden landa rakt men ändå bara 90%. Jag ska inte fråga om tips bara vad gör jag för fel? ska man komma längs landningsbanan istället för från sidan ?? (Säkert många som blir sura nu.) Forumet måste ju ha lite liv i sig, får ju inte dö ut. Ja fick 96% på denna, om ja minns rätt.. Och ja tror ja gjorde ungefär likadant som du beskriver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabban Skrivet 7 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Göm det. jag klarade det!! skönt guld i alla skolor nu . Lås?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Göm det. jag klarade det!! skönt guld i alla skolor nu . Lås?? Nej, det finns ingen anledning att låsa en tråd som inte har gått överstyr på något sätt. Bättre att låta den självdö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Jag gör på samma sätt, men jag får alltid 100% på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts