Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 ni behöver inte gnälla över "ååh, va dålig smak du har..." eller nåt sånt. braka och välj !! (detta kommer nog snart läggas ner, det känner jag på mig... !!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 det får bli kryssbox för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 playstation 2 så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 gillar PS2 och DC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 PS2!!!!! namnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 PS2 såklart vad annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Ps2 äter upp konkurenterna! Ps2 for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 GC för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 N64 såklart(Hatar dom nyaste konsolerna...)...Goldeneye, Perfect Dark, Zelda spelen, Conkers bad fur day...osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 N64 såklart(Hatar dom nyaste konsolerna...)...Goldeneye, Perfect Dark, Zelda spelen, Conkers bad fur day...osv... sega!! sega!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 sega!! sega!! Det gamla sega var också jäkligt kul...Sonic, James Pond...vad var det mer för spel nu igen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 gamla "sega, master" är ju lite status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag är stolt ps2 användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Amiga då?? SKIT skojigt.Oscar splet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Amiga då?? SKIT skojigt.Oscar splet! amiga är ingen konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 amiga är väll en spel-dator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag säger bara super-nintendo..en mass sköna spel som man aldrig glömmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 GC Härskar!!! Om man inte vill kunna se på DVD på konsolen, såklart :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det gamla sega var också jäkligt kul...Sonic, James Pond...vad var det mer för spel nu igen??? hmm... jag tror att jag hade bara sonic till det, spelade ändå inte så mycket när jag var liten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts