ZcruweN Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Stationär för mig. Även fast jag alltid har varit stationärbög och verkligen råhatat laptops så finns suget efter att ha en. Vi får helt enkelt se om jag orkar införskaffa mig en! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Stationär här! Men skulle gärna vilja ha en bärbar om den hade lika bra specs som en stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Tycker om båda två! Är jävligt skönt att ha en stor skärm som man kan ha en bit ifrån sig. En bärbar blir väldigt tätt inpå men är guld värd när man lanar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Tycker om båda två! Är jävligt skönt att ha en stor skärm som man kan ha en bit ifrån sig. En bärbar blir väldigt tätt inpå men är guld värd när man lanar! Cause of this så lirar jag på laptop + skärm, tangentbord och mus. När jag ska spela kopplar jag in allting och kör, annars blir det mest surf bredvid TVn. : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts