P-C Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Har två laptops och en pajj stationär dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Laptop för skolarbete och vardagssaker. Stationära när jag är spelsugen. Annan stationär på 24/7 som seedbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Stationär. Palla glapptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Stationär. Palla glapptop. STFU, bara för att du ångrar ditt köp av datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 STFU, bara för att du ångrar ditt köp av datorn! Den här datorn är minst 3 gånger så mycket bättre än den förra. Varför ska jag ångra mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Den här datorn är minst 3 gånger så mycket bättre än den förra. Varför ska jag ångra mig? Den är inte lika portabel som min, nu kan du inte lana med oss lika enkelt! Busstur hit, busstur dit. Offtopic, my bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Ursäkta att jag lägger mig i, men vilken dator snackar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Ursäkta att jag lägger mig i, men vilken dator snackar ni om? Vad snackar du om? Menar du jak und Marky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vad snackar du om? Menar du jak und Marky? Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Japp... Båda två har ny dator. Han har en glapptop och jag en stationär. Han har fått för sig att jag ångrar att jag köpte en stationär, vilket jag inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Jag kör med en gammal stationär dator. Har aldrig lockats av laptop därför att jag inte vill ha med datorn överallt, hit och dit. Men i framtiden blir väl allt trådlöst så då får man väl stå ut vare sig man vill eller inte... Dessutom är laptops farliga för fertiliteten om de används fel, så nej tack! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dessutom är laptops farliga för fertiliteten om de används fel, så nej tack! ^^ Om man har dem i knäet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Om man har dem i knäet eller? Jo precis, enligt vissa undersökningar så höjs temperaturen i området lite för mycket, vilket sänker kvalitéen på sädesvätskan. Särskilt länge behöver man inte jobba med datorn heller för att temperaturhöjning ska ske. Men det är som sagt bara när man har i knäet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 I början av nästa vecka får jag en laptop. Skönt! Den stationära blir med andra ord en filmcentral samt nedladdningsbas som är placerad i tv-rummet och ska stå på 24/7. Skönt! Och min laptop ska bara innehålla mozilla firefoz och en massa musik. Skönt! Den ska jag ha i rummet och sitta och dricka te i min säng med, koppla till min stereo och lyssna på musik med. Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 I början av nästa vecka får jag en laptop. Skönt! Den stationära blir med andra ord en filmcentral samt nedladdningsbas som är placerad i tv-rummet och ska stå på 24/7. Skönt! Och min laptop ska bara innehålla mozilla firefoz och en massa musik. Skönt! Den ska jag ha i rummet och sitta och dricka te i min säng med, koppla till min stereo och lyssna på musik med. Skönt! Skönt. Vote: Laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Stationär, synd nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Jag använder alltid laptop eftersom jag inte har en stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Skulle vara intressant att se den här pollen igen, tre år senare. Känns som att många gått över till laptops - däribland jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Så även jag - för nu finns det laptops som tilltalar även mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Sitter fortfarande med stationär (inte samma som då). Men är verkligen sugen på att skaffa en släpbar, typ 17-19" som duger för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts