Mordos Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Stationär med super neon ljus i den. Ser ut som en BMW i Rinkeby. EDIT: Typo. Redigerad 7 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Men vill ha en Laptop, skulle vara så mycket smidigare för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Använder bara Laptop just därför att jag förflyttar mig ofta och behöver kunna bära med mig datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Efter laptop i 4 år tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Tro det är en stationär, när jag fick den förra månaden satte jag den i knät, kramade den och sa: lämmna mig aldrig. Det var då jag kännde att det var för tungt att släpa omkring på 18,2 kg (som den väger enligt kvittot) Vote: Stationär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär, men funderar på att även skaffa en bärbar. Bör jag överväga att köpa en MacBook, eller får jag helt enkelt mer nytta av en PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Dock råkade jag nulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har en duglig stationär, och en "skolarbets"-laptop, som jag lånar av skolan (får dock köpa ut relativt billigt när jag går ut trean). Funtar dock på att sälja båda, och köpa en bra laptop. Tänk MacBook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 och en "skolarbets"-laptop, som jag lånar av skolan (får dock köpa ut relativt billigt när jag går ut trean) Du går på John Bauer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär med super neon ljus i den. Oj! En dubbel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Du går på John Bauer? IT-Gymnasiet Kista/Rissne, jao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Tro det är en stationär, när jag fick den förra månaden satte jag den i knät, kramade den och sa: lämmna mig aldrig. Det var då jag kännde att det var för tungt att släpa omkring på 18,2 kg (som den väger enligt kvittot) Vote: Stationär Haha Själv så har jag stationär just nu, men jag är på väg att köpa en laptop (inom 1 månad förhoppningsvis). Vote: Laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Haha Själv så har jag stationär just nu, men jag är på väg att köpa en laptop (inom 1 månad förhoppningsvis). Vote: Laptop Nej! Säg inte att du gick på det... Det är ju båg!!! >< Redigerad 7 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Vote: Stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Nej! Säg inte att du gick på det... Det är ju båg!!! >< Skojar du? Köpa sån skit... Siktar däremot in mig på prisklassen 13000 - 18000 Kanske du har något förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Kör på en stationär dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Stationär. Skaffar Laptop nästa år troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Stationär. Vore dock chillish med en laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts