Xersize Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Vad använder just du när du arbetar/surfar/whatever? Skriv här Själv har jag en stationär när jag spelar eller arbetar med saker, och en laptop för att surfa Redigerad 7 september, 2007 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Ja spelar och arbetar med tyngre applikationer på min stationära. Sen surfar jag smått med den bärbara, och arbetar i Dreamweaver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Jag har inget större behov av en laptop. Det som lockar lite med en sådan är att kunna he den med i skolan. Men jag kör stationär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Jag har laptop. Inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Skaffar Laptop nästa år troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har en stationär här hemma och en laptop i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har en stationär här hemma och en laptop i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 SItter på min stationära nu för att laptopen vägrar köra WoW och Ventrilo samtidigt Annars är det mestadels laptop, yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Laptop, yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Lapptopp is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har både, andvänder båda lika mycket typ.. När jag spelar så sitter jag vid den stationära.. Ska jag surfa/chatta/whatever sitter jag antagligen på stationära eller bärbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär, kommer alltid ha det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Laptop. Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Laptop ffs. Du får mycket mer utrymme och du kan ta med den överallt. Skönt kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har en stationär här hemma och en laptop i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Konstigt, de flesta här i tråden har svarat laptop, men ändå så leder stationär stort i själva undersökningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär. Farsan har en laptop som jag brukar surfa i soffan med, men det händer inte ofta. Är sugen att köpa en laptop själv, men jag vill ha en spelduglig isf, och det kostar skjortan. Vote: Stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Stationär, men ska inom en väldigt snar framtid skaffa en laptop, att ha i mitt rum, och så ska den stationära bli stationär i tv-rummet och agera filmarkiv på heltid. Redigerad 7 september, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Stationär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts