Foo Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 1. När jag öppnar mina mail (hotmail) genom MSN, hamnar jag i internet explorer. Hur botar man den åkomman genom att ersätta med firefox? 2. När jag klickar på en mailaddress vill jag länkas till min hotmail istället för outlook express. Hur åstakommer man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 1. När jag öppnar mina mail (hotmail) genom MSN, hamnar jag i internet explorer. Hur botar man den åkomman genom att ersätta med firefox? Installera StuffPlug 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Installera StuffPlug 3. Den enda haken är att jag har MSN 7.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Den enda haken är att jag har MSN 7.5 Doh! Då vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Den enda haken är att jag har MSN 7.5 Frågan är: Varför du har 7.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Installera StuffPlug 3. Använder du det? Funkar det bra? Har inte hört talas om det förrens nu, nämligen.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 2. När jag klickar på en mailaddress vill jag länkas till min hotmail istället för outlook express. Hur åstakommer man det? PÅinternet alternativ> program och vart det står outlock ändrar du till hotmail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Frågan är: Varför du har 7.5 För att jag inte gillar de nya MSN för de har massa fjantiga/onödiga funktioner PÅinternet alternativ> program och vart det står outlock ändrar du till hotmail Stort tack! Redigerad 7 september, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Använder du det? Funkar det bra? Har inte hört talas om det förrens nu, nämligen.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Japp, det funkar bra. Då får med "Innehållstjälaren" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Har du XP? i så fall: Start-> "Ange programåtkomst och standardprogram". Där inne kan du välja vilken som ska vara din standard Mail och Webbläsare.. Redigerad 7 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har du XP? i så fall: Start-> "Ange programåtkomst och standardprogram". Där inne kan du välja vilken som ska vara din standard Mail och A.K.A Webbläsare.. Hjälper inte på MSN Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Japp, det funkar bra. Då får med "Innehållstjälaren" också. Hehe.. Ser det ut som vanliga msn och allt? Och man behöver inte vara rädd för några spionprogram, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Hjälper inte på MSN Messenger. Gör det inte?? *KOLLAR* Nehe? Redigerad 7 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hehe.. Ser det ut som vanliga msn och allt? Och man behöver inte vara rädd för några spionprogram, va? Ändrar inte messengers utseende alls, det är ju bara ett tillägg. Angående spionprogram så behöver du inte oroa dig, de har aldrig varit något virus/spionprogram i deras lilla tillägg. Bara tanka och njut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Gör det inte?? *KOLLAR* Nehe? Öh, hur skulle det där hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Öh, hur skulle det där hjälpa? LoL, missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hehe.. Ser det ut som vanliga msn och allt? Och man behöver inte vara rädd för några spionprogram, va? Det lägger till funktioner helt enkelt. Inte farligare än så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Ändrar inte messengers utseende alls, det är ju bara ett tillägg. Angående spionprogram så behöver du inte oroa dig, de har aldrig varit något virus/spionprogram i deras lilla tillägg. Bara tanka och njut Det lägger till funktioner helt enkelt. Inte farligare än så! Okej, tackar. Tänkte bara på msnplus, där råkar man tydligen installera något spyware om man klickar fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 För att jag inte gillar de nya MSN för de har massa fjantiga/onödiga funktioner Stort tack! Därför rensar man bort all skit med A-patch. Tänkte bara på msnplus, där råkar man tydligen installera något spyware om man klickar fel.. 1. Inte spyware, sponsorprogram för att tillverkarna ska få lite reklamintäkter. 2.Om man klickar fel så måste man vara duktigt dum, de har tagit bort delen där man luras att kryssa i licensavtal och får skiten installerad. Nu är det en tydlig ja eller nej fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Därför rensar man bort all skit med A-patch. Kan man ha både A-patch och Stuffplug? Har för tillfället A-patch men då kunde man inte välja så att FF öppnades av mailknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts