DimpZ Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jaha, nu när man skaffat laptop så ska ju såklart problemen komma också. Jag kan inte lira WoW och ha igång Ventrilo samtidigt, eller jo, Ventrilo 2.1 funkar bra, men inte Ventrilo Mix. Om jag kör dessa samtidigt får jag en bluescreen. Konstigt tycker jag när detta funkade utmärkt på gamla datorn! Enda skillnaden nu är väl att den är bärbar, dualcore och 2gb ram, förra hade 1gb! Kan det vara nåt med Dualcore CPUn? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Ganska säker på att det är Ventrilo MIX som strular. Förstår dock inte vad du ska med det till, då du har det bättre med Ventrilo och Team Speak separat. Tror inte din WoW guild kör med båda pogrammen under en raid, så du kan vara lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Jo, det var Ventrilo Mix som var problemet, googlade problemet och såg att det var andra som hade samma problem med WoW och Ventrilo Mix.. Kör med "vanliga" 2.3.0 installerat nu, funkar bra! Låsa tråden, kanske, inte vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts