anna_mej Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 hej, jag vet att de säkert står en massa om fusk till mafia,. men det jag har hittat har inte funkat :/ så jag tänkte att jag frågar här Kalla mig dum som inte kan, men ibland måste man ju fråga svara gärna i min gästbok, eller va de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Först och främst. Välkommen hit. För det andra har mafia ett eget forum som du kan skriva i. För det tredje kan du berätta till vilken plattform du har spelet. För det fjärde rapporterar jag om flytt. Om någon vill låsa så får den göra det. Redigerad 6 september, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Det verkar inte finnas jättemånga fusk till det spelet, men här har du några stycken. http://cheats.ign.com/ob2/068/014/014856.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 hej, jag vet att de säkert står en massa om fusk till mafia,. men det jag har hittat har inte funkat :/ så jag tänkte att jag frågar här Kalla mig dum som inte kan, men ibland måste man ju fråga svara gärna i min gästbok, eller va de heter Det går inte att fuska om du inte har spelet lagligt. (Antagligen) Jag själv prövade idag och kollade på massor av sidor, men du har rätt, inget funkar. Du får stå ut utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Eller använda en trainer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Eller använda en trainer... Trainern från IGN hade virus i sig. Ingen bra idé. Men man kanske kan få tag på det på någon annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Trainern från IGN hade virus i sig. Ingen bra idé. Men man kanske kan få tag på det på någon annan sida. Fairlight har en shysst, virusfri trainer. HÄR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Fairlight har en shysst, virusfri trainer. HÄR!!!! Dock så måste man ha fairlights release av spelet också. Annars funkar inte trainern (Har testat själv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anna_mej Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 jag har en trianer, men när ja ska starta spelet och ska spela, så stängs spelet ner. vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Dock så måste man ha fairlights release av spelet också. Annars funkar inte trainern (Har testat själv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts