Gta_Erra Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Hej jag har ett stort problem som gjör att jag inte kan spela dom flesta spelen och starta dom flesta programmen. Men jag vill inte formatera om datorn för jag har väldigt viktiga saker på och har ingen hårdisk att lägga över det på. Vad ska jag Göra?? Redigerad 6 september, 2007 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) När började detta då? Testa med systemåterställning, om du vet ett datum då ALLT fungerade. Kör Du med Windows 98??? BOT Redigerad 6 september, 2007 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Kör Du med Windows 98??? Skulle tro att han har XP men kör med det klassiska temat. RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Skulle tro. Du har ingen aning heter det. Dock så vet jag att det är XP. 95/98/ME har en annan Microsoft Icon på startknappen. ME(98 bös) XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Ladda hem. Ersätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Tack ska se om det funkar Funka inte. man kunde ju inte restora mer en 15 objekt. Och jag vet att man inte ska prata om nedladdningar men jag tanka faktiskt fulla versionen men det funkade inte. Redigerad 6 september, 2007 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts