Xersize Skrivet 6 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Ja, hade han inte varit sjuk så hade han säkert det. Må han vila i all frid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Oj,det var synd. Han var rysligt bra.. Älskar Nessun [insertnamehere],en riktig "gåshudslåt".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Chucky, när sjutton ska du lära dig att göra mellanslag efter dina kommatecken? Nåväl, det hör inte hit. ------- Riktigt tråkigt måste jag säga. Älskar verkligen den där "sången" som okka länkade. Förresten, hur gammal är han på den här bilden? Ser väldigt ung ut för sin ålder! Redigerad 6 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 R.I.P. You Great Person Harmligt att dö i cancer =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Förresten, hur gammal är han på den här bilden? Ser väldigt ung ut för sin ålder! Han såg mer eller mindre likadan ut hela sin karriär, vill jag påstå. Viril typ! Härlig och livskraftig, kan jag tänka mig. Evig omkring-femtio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Chucky, när sjutton ska du lära dig att göra mellanslag efter dina kommatecken? Nåväl, det hör inte hit. ------- Riktigt tråkigt måste jag säga. Älskar verkligen den där "sången" som okka länkade. Förresten, hur gammal är han på den här bilden? Ser väldigt ung ut för sin ålder! Aldrig. Han påminner lite om Cornelius Vreeswijk (eh, dumt efternamn) Eller så är det tidig natthumor som har satt in. Oh yes. http://www.geocities.com/zozzazola/vreeswijk/c3.jpg Redigerad 6 september, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Låg som senast i lördags i sängen (sjuk) och fastnade på en klassisk konsert från Berlin med Plácido Domingo, en av dom tre tenorerna och tänkte "borde inte Pavarotti dö någon dag nu", så händer detta nu, Spooky. Men han var stor och hade en mäktig röst, finns ett par stycken han gör riktigt jävla bra. R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Fyfan alltså. Det mest tragiska jag läst på länge. Men håll käften, din arroganta skitstövel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Aja r.i.p till gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Men håll käften, din arroganta skitstövel. Så ska dom tas! Vila i frid, store Pavarotti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Alltid trisst när någon dör (oftast).. Visst han var duktig, men hans bortgång berör inte direkt min vardag Redigerad 7 september, 2007 av -Tobbe- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hehe aldrig hört förut aja R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Life sucks, and then you die. Pissigt läge, Rest In Pieces. Ägande Blood-referens där. Han hade knappast ett dåligt liv (syftar inte på din engelska fras nu, Stell), så det var nog bara fint att han dog då han låg på topp (eller nåt). Måste stämma in på Tobbes klang också, en mycket fin utsago: hans bortgång berör inte direkt min vardag! Redigerad 7 september, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Pavarotti var verkligen en fantastiskt tenor, och säkert en underbar person också. Brukade lyssna på honom då jag var mindre. Då Pavarotti sjöng Nessun Dorma, var det lika mäktigt då som nu. R.I.P. Luciano Pavarotti, en av operavärldens mest bästa tenor/sångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts