Xersize Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Operasångaren Luciano Pavarotti är död. Den världsberömda och älskade tenoren avled efter en längre tids sjukdom i sitt hem tidigt i morse. Pavarotti blev 71 år gammal. Jag vet att R.I.P-trådar oftast går kasst, men Pavarotti var ändå en stor man. Må han vila i frid Källor: Aftonbladet.se Aftonbladet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Wait.. THE Pavarotti!? Du skojar? Är han död? Nej, det får inte vara sant!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 R.I.P Pavarotti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Kan inte komma ihåg att jag hört talas om om honom. R.I.P, i alla fall. Redigerad 6 september, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Kan inte komma ihåg att jag hört talas om om honom. R.I.P, i alla fall. Ska skicka dig ett brev nån gång, vilken sten bor du under? --- Han hade en mäktig röst, det måste jag säga men inget jag lyssnat på direkt. Han lär bli saknad av många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jag är ingen operaälskare, men fan Pavarotti var ju the one and only. Jävlar. RIP http://www.epda.eu.com/images/worldPDDay/lucianopavarotti.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Bara hört om honom, kan inte säga att jag vet något mycket om honom. Men det är ett respekterat namn, även om jag inte vet mycket. Och även om jag hatar trådar som dessa. R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 När någon halvkändis dör så hatar jag RIP trådar om den personen. Men när en av de främsta och bästa operasångarna dör så förtjänar han mycket mer än en RIP tråd. Det här är det minsta vi kan göra. Once again: RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Trist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jag börjar rysa varje gång någon sjunger Nessun Dorma, men när Pavarotti sjöng Nessun Dorma rös jag som allra mest. Verkligen en stor man. På många sätt. Snacka om att ha gett operan ett ansikte, och en röst. Länk, för er som inte riktigt förstår storheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Kan inte komma ihåg att jag hört talas om om honom. :wub: Fyfan alltså. Det mest tragiska jag läst på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Life sucks, and then you die. Pissigt läge, Rest In Pieces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 RIP Pavarotti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Ska skicka dig ett brev nån gång, vilken sten bor du under? @Quattro Mmmm vilken värld lever du i? Helt otroligt om man inte vet vem Pavarotti är/var. :wub: Fyfan alltså. Det mest tragiska jag läst på länge. Men jag skrev dock att jag inte minns att jag skulle hört talas om honom. Det är dock fullt möjligt, och när jag tänker efter så låter faktiskt namnet en smula bekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Väldigt tråkigt. Inget fan av själva musiken, men Pavarottis röst var sjukt mäktig. Sov sött. Vilken dag. Pavarotti kolar vippen, och Måna M blir attackerad av raketer. Heahua. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Pavarotti är/var fantastisk. Verkligen synd att mista honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Han var stor. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Så den feta damen sjöng alltså för honom till sist. (Hehu.) Det är tragiskt, han var stor och hade nog gott och väl kunnat vrålat på ett par år till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts