sontic Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 jag har kommit till updraget där man ska jaga en kille, fredddy, på motorcykel. Man kommer tillslut till ett ställe där han stannar och hans gäng väntar med 200 automatvapen = man blir dödad. Vad ska jag göra för att inte bli död varenda j*vla gång? tacksam för alla svar : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Försök att hålla dig nära honom under tiden ni kör. Se också till att ha skottväst och gott om ammunition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sontic Skrivet 5 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Försök att hålla dig nära honom under tiden ni kör. Se också till att ha skottväst och gott om ammunition. Var skaffar man skottväst o ammunition ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Du ska följa efter han och när du dit komemr där dom stannar så sprniger på och gömmer dig och sen låter du og loc ta hand om några gangset och sen kör du över honom med motercykeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Var skaffar man skottväst o ammunition ? Köpa från "Ammunition". Vapenhuset. Men det kanske inte är låst upp än, kommer inte ihåg. Om det är det så ska det finnas en pistol på kartan. Skottväst kan du köpa där, annars hittar man den på olika ställen. Undangömda och så. Det kan du kolla upp på internet var dom finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sontic Skrivet 5 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Köpa från "Ammunition". Vapenhuset. Men det kanske inte är låst upp än, kommer inte ihåg. Om det är det så ska det finnas en pistol på kartan. Skottväst kan du köpa där, annars hittar man den på olika ställen. Undangömda och så. Det kan du kolla upp på internet var dom finns. Tack för svaren ! : D Men har fastnat igen nu (nybörjare som man är). Denna gången heter uppdraget sweets girl. Jag kär till stället där sweet och dom andra är men fattar inte vad jag ska göra sen. Måste jag döda alla från det andra gänget eller vad ska jag göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Tack för svaren ! : D Men har fastnat igen nu (nybörjare som man är). Denna gången heter uppdraget sweets girl. Jag kär till stället där sweet och dom andra är men fattar inte vad jag ska göra sen. Måste jag döda alla från det andra gänget eller vad ska jag göra ? Videotutorial till uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sontic Skrivet 6 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Videotutorial till uppdraget. Tack för svaret än en gång. Denna gången undrar jag bara om det finns ett sätt att auto aima? Alltså så att siktet hamnar automatiskt på en fiende ? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Tack för svaret än en gång. Denna gången undrar jag bara om det finns ett sätt att auto aima? Alltså så att siktet hamnar automatiskt på en fiende ? : ) Spelar du på PS2 så behöver du bara hålla in knappen för att sikta, och rikta något så när mot en fiende. Då ska siktet låsa sig mot den fiende som står närmast. Hur det är på Xbox och PC vet jag inte. På Xbox bör det vara lika, på PC måste du sikta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Om du inte gillar att fuska men ändå vill klara uppdraget: skriv in BAGUVIX ... Brukar hjälpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Om du inte gillar att fuska men ändå vill klara uppdraget: skriv in BAGUVIX ... Brukar hjälpa! Över en månad sen han behövde hjälp. Så jag antar att han redan har klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts