L_Voll Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hoppas inte den spanska baben åker ut. Fast hon har ganska dryg röst iofs. Hoppsan, det har kommit nya smilys (vet, jag är efter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Amanda Jensen, mums. Min favorit helt klart. Wooooord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Om jag kollar på tv4.se/idol kan jag inte se videorna i Firefox men i IE går det bra. Har flashplayer och windows media player, och jag tror att det är det som behövs(?). Det lilla interfacet, eller vad man ska kalla det kommer fram när jag kollar i Firefox men inget händer och det går inte högerklicka i videorutan. Har haft samma "problem" under lång en tid. Fast så jobbigt är det ju inte att starta IE, eller gör det ännu enklare för dig själv genom att installera IE Tab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Har haft samma "problem" under lång en tid. Fast så jobbigt är det ju inte att starta IE, eller gör det ännu enklare för dig själv genom att installera IE Tab. Kör med Safari när jag ska se filmer där, skönare än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hoppas inte den spanska baben åker ut. Fast hon har ganska dryg röst iofs. Hoppsan, det har kommit nya smilys (vet, jag är efter). Spanska baben is the shit. Hon ser fan känd ut. Hon har en sådan karisma, och är så mogen. Som en riktig tvbabblare. Agneta Sjödin etc. Så det skulle jag gärna se henne jobba med om hon inte vann detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Spanska baben is the shit. Hon ser fan känd ut. Hon har en sådan karisma, och är så mogen. Som en riktig tvbabblare. Agneta Sjödin etc. Så det skulle jag gärna se henne jobba med om hon inte vann detta. Hon är känd typ. Hon har släppt en skiva och varit programledare. Edit, i Costa Rica, inte spanien som jag trodde först. Redigerad 28 september, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hon är känd typ. Hon har släppt en skiva och varit programledare. Ok då var jag inte helt ute och cyklade då. Ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Spanska baben is the shit. Hon ser fan känd ut. Hon har en sådan karisma, och är så mogen. Som en riktig tvbabblare. Agneta Sjödin etc. Så det skulle jag gärna se henne jobba med om hon inte vann detta. Öh va? Hon är så jävla tillgjord. kass på att sjunga också. Skönt att hon åkte ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Öh va? Hon är så jävla tillgjord. kass på att sjunga också. Skönt att hon åkte ut. Fuck you! -\ / -- / \ --/. . \ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Öh va? Hon är så jävla tillgjord. kass på att sjunga också. Skönt att hon åkte ut. SpOiLeR!!1111ettettelva!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 SpOiLeR!!1111ettettelva!!11 Du vet väl att Idol direktsänds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Du vet väl att Idol direktsänds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts