KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Länk ffs! EDIT: ganska likt faktiskt men jag skulle aldrig ha på mig såna fula jeans Jag vill fortfarande ha länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag vill fortfarande ha länk! Men .. Idol.2007.E02.SWEDiSH.PDTV.XviD-TS Det var faktiskt jävligt likt när jag kolla hela. Min onda tvilling med ljus röst, kanske? Fast jag är längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Men .. Idol.2007.E02.SWEDiSH.PDTV.XviD-TS Det var faktiskt jävligt likt när jag kolla hela. Min onda tvilling med ljus röst, kanske? Fast jag är längre Palla ett helt avsnitt. http://www.tv4.se/idol/573073.html > Anton Mared - Isnt She Lovely Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Haha, det var väl inte så likt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hur många avsnitt är det innan de som enligt juryn kunde sjunga får visa upp sig igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Den HÄR killen är då den som jag tycker vart överlägset bäst dom avsnitt jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hur många avsnitt är det innan de som enligt juryn kunde sjunga får visa upp sig igen? Gissar på att slutaudition börjar nästa vecka. Har jag rätt är det 3 avsnitt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Patrik snubben var ju riktigt grym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Denna veckan ut. 6 uttagningar (Tis-Tor i 2 veckor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Hahahaha! Fy fan vad jag skrattade högt när den där tjejen sa "Alltså jag vet ju att jag k..grstlkjhagsd" Ska försöka hitta klippet sen, men jag minns inte vad hon hette. Hon med pianot var riktigt, riktigt bra! Redigerad 11 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hon med pianot var riktigt, riktigt bra! Underbar. "Jag måste först sätta på pianot, och det kommer komma lite roliga ljud" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Mm, och juryn såg ju inte så värst roade ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Killen som sjön "When you Were Young" var cool. Inte så bra, dessvärre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) När ska dom visa Malmö? FAN! dom visade malmö idag . Redigerad 11 september, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Här är det ju! http://tv4.se/idol -> scrolla ner en bit -> "Teresia är något av en kändis i Landskrona." "Ja, men ja vet ass..ah..ja.eh..as ja.eh.." Haha, jag skrattade så jävla mycket alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Han blatten som friade till Kishti var bland de bästa idag. Sedan var han som sjöng "Fuck you bitches" eller något och Kishti sa följande: Alltså du är inte ens så gammal att fuck någon (eller ngt liknande). Killen svarade med: Meh, jag är faktiskt byxmyndig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Haha, det var väl inte så likt? Tja, jag är inte jättesmickrad men han är faktiskt väldigt lik mig. Näsan, håret, nackformen etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Han blatten som friade till Kishti var bland de bästa idag. Sedan var han som sjöng "Fuck you bitches" eller något och Kishti sa följande: Alltså du är inte ens så gammal att fuck någon (eller ngt liknande). Killen svarade med: Meh, jag är faktiskt byxmyndig hhaha, jaa det var en RIKTIG wannabe fan vad många som kom vidare i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Haha, Malmö-uttagningen var utan tvekan det bästa Idolprogrammet jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Jag tycker dennis var skön. http://www.youtube.com/watch?v=_3I8nu6KOk4 "Jahh... ä ju shlut" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts