DimpZ Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Medleymannen var fan grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Karita, som var först ut, gick fan i min förra klass Fan vad chockad man blev när man såg henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 KÖP ROBERTS nya album, MY STORY NU! :lol: Haha, fyfan vad jag skrattade åt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) KÖP ROBERTS nya album, MY STORY NU! :lol: Jävlar! Har nog aldrig skrattat så mycket åt Idol innan. Helt sjukt roligt.:lol: Redigerad 4 september, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) Anna Nyblom, Ring-ring-tjejen, ska vara med i år igen! Taget från hennes blogg på lunarstorm: ..och så här gick det för henne: Här är filmen, ifall ni av någon konstig anledning inte skulle veta vem hon är. Haha. Oj, oj, oj vad underbart roligt man hade ett tag i fjol då hennes lunar läckte på gtasajten. Skrattade så att jag grät när jag läste alla kommentarer hon fick. Missade f.ö kvällens avsnitt tack vare en läxa i kemi. Redigerad 4 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Föresten, sjukt söt hon var den där indiska tjejen. Mums Västindisk Tycker det va ett ok avsnitt, synd bara att dom ska göra pajas tv genom att spela militärer, ta kort i ett tåg och ha en pensionärs jury. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Västindisk Tycker det va ett ok avsnitt, synd bara att dom ska göra pajas tv genom att spela militärer, ta kort i ett tåg och ha en pensionärs jury. Väldigt dryg humor faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Västindisk Tycker det va ett ok avsnitt, synd bara att dom ska göra pajas tv genom att spela militärer, ta kort i ett tåg och ha en pensionärs jury. Nja, pensionärsjuryn tyckte jag var faktiskt ganska rolig... synd att det var ihopklippt bara. Tågresan var somsagt dryg som fan, och armétramset likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) Nja, pensionärsjuryn tyckte jag var faktiskt ganska rolig... synd att det var ihopklippt bara. Tågresan var somsagt dryg som fan, och armétramset likaså. Håller med, pensionärerna ägde. Redigerad 4 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Håller med, pensionärerna ägde. Indeed, vill passa på att säga grattis till Thore i b-laget som tydligen fyller år. Många grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Fy fan vad jag flabbade åt den där 90-åriga tanten "Hallelujah!" Och så killen som skrattade åt henne, helt obeskrivligt ansiktsuttryck. Ibland får de till det på Idol redaktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Hon som först ut var ju bäst, tror jag. Hon sjöng inte bra och då tog han jurymedlemmen (Killen. Vet inte vad dom heter) fram biljetten till finalen. - Det här är en biljett till alla som går till final. Den är din * Flickan ser jätteglad ut* *Han river sönder biljetten* *Hon blir ledsen hest* Så jädra ägd alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Alright. Ikväll ska min klasskamrat tydligen vara med i idol. Enligt juryn så sjöng han som en brödrost, men vi får se om han kommer med eller inte! Han heter Henrik Chang, och har asiatiskt ursprung. Håll ögonen öppna ikväll ifall han är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Så just för någon minut sedan. Tjejen såg ju fan ut som P-C. P-C, ÄR DU EN GENDERBENDER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Någon som vet när dom ska visa Malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Missade avsnittet! Finns dom att se på internet någonstans?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Så just för någon minut sedan. Tjejen såg ju fan ut som P-C. P-C, ÄR DU EN GENDERBENDER? VISST SÅG HAN UT SOM P-C ?!! --- Hahahahaha, de flest gör bort sig totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Så just för någon minut sedan. Tjejen såg ju fan ut som P-C. P-C, ÄR DU EN GENDERBENDER? VISST SÅG HAN UT SOM P-C ?!! Kom igen nu, vad var det? En hane eller hona? Och ja, jag missade det idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Kom igen nu, vad var det? En hane eller hona? Och ja, jag missade det idag också. Var en tjej. Såvida det inte var en kille med ljusröst och var bög, då han/hon/den pussade på en kille ett flertal gånger. Men det blev en biljett till slutaudition så ni kommer se hon/han/den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Jävligt likt P-C var det iallafall, missade dock Felshoe's klasskamrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts