Jump to content

Mafia 2

Alftakillen
 Share

Recommended Posts

Finns redan ett antal trådar om detta på http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=18.

Har desvärre inte blivit så ippmärksammat och jag lyfter på hatten för den extremt fina HD-trailern som även fungerar i fullscreen. Ser sjukt nice ut... spelar ju igenom Mafia.

Tycker det var bra att det startades en tråd om det även här, för åtminstonde jag är en som nästan aldrig besöker Mafia-forumet. Glöms väl bort helt enkelt, och det har ju varit inaktivt ett bra tag.

Tycker det verkar bli ganska fint, men jag skulle hellre sett alla fint kostymklädda som på 1:an. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det var bra att det startades en tråd om det även här, för åtminstonde jag är en som nästan aldrig besöker Mafia-forumet. Glöms väl bort helt enkelt, och det har ju varit inaktivt ett bra tag.

Tycker det verkar bli ganska fint, men jag skulle hellre sett alla fint kostymklädda som på 1:an. ^_^

Har inte sagt något annat, länkade mest till de andra trådarna då det finns en del intressanta svar och kommentarer där. :lol:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor