Alftakillen Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Här finns lite bilder och en trailer på det nya Mafia Bilder Trailer Ursäkta mig om det fanns en tråd före den hära. Orkade inte kolla upp. Redigerad 3 september, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) ... SCHWEET! Mafia har länge varit ett av mina favoritspel. Det här skall bli intressant. Tack tack! *EDIT* Verkar som om det bara kommer till Xbox360 och PS3... Kuken... Redigerad 3 september, 2007 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Finns redan ett antal trådar om detta på http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=18. Har desvärre inte blivit så ippmärksammat och jag lyfter på hatten för den extremt fina HD-trailern som även fungerar i fullscreen. Ser sjukt nice ut... spelar ju igenom Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Finns redan ett antal trådar om detta på http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=18. Har desvärre inte blivit så ippmärksammat och jag lyfter på hatten för den extremt fina HD-trailern som även fungerar i fullscreen. Ser sjukt nice ut... spelar ju igenom Mafia. Tycker det var bra att det startades en tråd om det även här, för åtminstonde jag är en som nästan aldrig besöker Mafia-forumet. Glöms väl bort helt enkelt, och det har ju varit inaktivt ett bra tag. Tycker det verkar bli ganska fint, men jag skulle hellre sett alla fint kostymklädda som på 1:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Det ser ut att kunna bli ett bra spel! Speciellt om grafiken håller i sig, och storyn är lika bra som i föregångaren. Stog det något releasedatum någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 G...i...e...f. Längta, detta blir ett spel som skall sättas upp på inköps listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) Tycker det var bra att det startades en tråd om det även här, för åtminstonde jag är en som nästan aldrig besöker Mafia-forumet. Glöms väl bort helt enkelt, och det har ju varit inaktivt ett bra tag. Tycker det verkar bli ganska fint, men jag skulle hellre sett alla fint kostymklädda som på 1:an. Har inte sagt något annat, länkade mest till de andra trådarna då det finns en del intressanta svar och kommentarer där. Redigerad 4 september, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts