sontic Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 hej Spelade idag GTA for forsta gangen. Jag klarade det fortsta cykel uppdraget utan problem men har nu fastnat hos frissoren. Vad ska jag gora efter frissor besoket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 hej Spelade idag GTA for forsta gangen. Jag klarade det fortsta cykel uppdraget utan problem men har nu fastnat hos frissoren. Vad ska jag gora efter frissor besoket? Gå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabban Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Du ska ju följa med ryder in på pizza stället och motvilligt titta på när Ryder gör ett misslyckat rån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Du ska ju följa med ryder in på pizza stället och motvilligt titta på när Ryder gör ett misslyckat rån SPOILERVARNA KVICKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sontic Skrivet 4 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 tack för svaren men vad exakt ska jag göra när jag kommer ut från frissören? Ryder säger ingenting när man sätter sig i bilen och ingenting händer på kartan heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 tack för svaren men vad exakt ska jag göra när jag kommer ut från frissören? Ryder säger ingenting när man sätter sig i bilen och ingenting händer på kartan heller? Du ska ju gå in i pizza resturangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) Skaffa du det idag?? några år efter att det kom ut :S aja Kolla Inte här --> du dödar big smoke, och den där svarta polisen.. big smoke är ond, ryder oxå..inte för att det har med något o göra <-- Redigerad 4 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Skaffa du det idag?? några år efter att det kom ut :S aja Fy fan va onödigt att avslöja hela spelet för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Fy fan va onödigt att avslöja hela spelet för honom. Mm glöm inte att det var oschysst! men han läser ju inte det, skrev ju att han inte skulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Mm glöm inte att det var oschysst! men han läser ju inte det, skrev ju att han inte skulle Hur tänker du egentligen? Han ville inte veta hur hela spelet slutade så det är väl onödigt att skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 RF-AT din jävla idiot Han ger mig kalla kårar....teoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Mm glöm inte att det var oschysst! men han läser ju inte det, skrev ju att han inte skulle Varför byter du inte din signatur till: Har ingen signatur för jag är för retatd för att läsa måtten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 men han läser ju inte det Så varför skriva det då? Är det du teoman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) hej Spelade idag GTA for forsta gangen. Jag klarade det fortsta cykel uppdraget utan problem men har nu fastnat hos frissoren. Vad ska jag gora efter frissor besoket? Äta pizza på andra sidan gatan! Sen när Ryder gjort rånet ska du ta och köra där ifrån, se till att Ryder inte blir skjuten av pizzabagaren. Han kommer följa efter er med ett shotgun. Redigerad 11 oktober, 2007 av RasmusN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Äta pizza på andra sidan gatan! Sen när Ryder gjort rånet ska du ta och köra där ifrån, se till att Ryder inte blir skjuten av pizzabagaren. Han kommer följa efter er med ett shotgun. Spoiler Dessutom har typ 3 skrivit det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts