Grumpy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Måndagar 12.20 - 19.00 Jobbigt, det är mycket bättre att börja tidigt särskilt på vintern när det är kallt och mörkt framemot 15-16. Man vill ju att det ska var hyfsat ljust när man kommer hem, 19.00 är det ju kolmörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Jobbigt, det är mycket bättre att börja tidigt särskilt på vintern när det är kallt och mörkt framemot 15-16. Man vill ju att det ska var hyfsat ljust när man kommer hem, 19.00 är det ju kolmörkt. Jag bor 2 minuter ifrån skolan så det spelar ingen roll. Ganska mysigt med tanke på att sista lektionen är scenisk gestaltning i tre timmar. Redigerad 18 augusti, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 På onsdag börjar skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Börjar 08:15 varje dag förutom på fredag (08:45), great . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Det här är då vad jag sysslade med idag och fyra veckor framöver. http://www.medieteknik.org/mottagningen/index.php/ Kan synas på ett antal bilder. Och så klassen: http://www.medieteknik.org/mottagningen/index.php/nollan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Och så klassen: http://www.medieteknik.org/mottagningen/index.php/nollan Få ihop det med Sara. Gör det för GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Det här är då vad jag sysslade med idag och fyra veckor framöver. http://www.medieteknik.org/mottagningen/index.php/ Kan synas på ett antal bilder. Och så klassen: http://www.medieteknik.org/mottagningen/index.php/nollan Shit, min bild blev inte så bra..:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Shit, min bild blev inte så bra..:/ VEM ÄR DU? Mordos: Sara är i min lekgrupp och jag gjorde en pinsam dans framför henne idag, men hon är mycket sötare i verkligheten än där! Redigerad 18 augusti, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) VEM ÄR DU? Mordos: Sara är i min lekgrupp och jag gjorde en pinsam dans framför henne idag, men hon är mycket sötare i verkligheten än där! Alex, översta raden. Jag kanske skulle kunna gissa på vem du är från Bild på dig själv, men inte riktigt säker.. I alla fall, KTH är ju riktigt fint faktiskt. Härlig miljö, och stort som fan. Redigerad 18 augusti, 2008 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mordos: Sara är i min lekgrupp och jag gjorde en pinsam dans framför henne idag, men hon är mycket sötare i verkligheten än där! Få henne och lekgruppas i sängen. 4 GTASAJTEN. 4 REELZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) The Dude: Glöm inte att skrika "MORDOS!" när du kommer, också. Redigerad 18 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag bor 2 minuter ifrån skolan så det spelar ingen roll. Ganska mysigt med tanke på att sista lektionen är scenisk gestaltning i tre timmar. Själv blir jag alltid deprimerad när klockan är 17 och du går hem från skolan. Det är mörkt, tragiskt och tråkigt. På vintern dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag bor 2 minuter ifrån skolan så det spelar ingen roll. Ganska mysigt med tanke på att sista lektionen är scenisk gestaltning i tre timmar. Det är lite värre för mig, bor 15-20 minuter från skolan.. Imorgon börjar jag iaf, är väl sisådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) @The Dude och Everest: En av de i er klass har gått i en parallellklass till samma klass som mig en gång. Redigerad 18 augusti, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 @The Dude och Everest: En av de i er klass har gått i en parallellklass till samma klass som mig en gång. Kewl, världen är rätt liten ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 The Dude: Glöm inte att skrika "MORDOS!" när du kommer, också. EPIC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Snittar fyra lektioner/dag Det gör jag varje dag. Alltid. Haha, nu kommer jag säkert få världens skitschema bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nu på måndag börjar jag då gymnasiet. Känns roligt. Ska väl börja vända på dygnet imorgon (idag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Glöm vad jag sa förut, nu känner jag mig nervös. Jag fattar inte varför, det är ju samma klass och samma skola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Nu på måndag börjar jag då gymnasiet. Känns roligt. Ska väl börja vända på dygnet imorgon (idag). Jag skulle börja i morse och det gick bra, vaknade redan vid halv tolv Förresten har du sett listan på vilka klasser det har blivit? Martin Lundqvist säger att han vet klasserna redan! Du ska gå John Bauer, va? Själv varken längtar jag eller ligger och kan inte sova för att skolan är på ingång, jag känner bara att det kan vara nyttigt att komma ut och få börja öva inför framtida jobb som man behöver för att tjäna pengar. Jag ska gå byggprogrammet på Nolaskolan, valde först Media för jag gillar att regissera film men sedan tänkte jag att alla som går ett sådant program inte blir toppjournalister eller fotografer för en stor tidning (eller filmregissörer i Hollywood för den delen..) direkt, utan behöver läsa vidare och det vill inte jag, valde därför byggprogrammet som är ett eftertraktat jobb i Ö-vik dessa dagar. Kul sedan att jag gick syslöjd i tre år.. Vet inte ens hur en insektsnyckel eller en såndär som lyfter upp bilar fungerar.. Redigerad 18 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts