P-C Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vad ska du hitta på för påhittigheter ända borta i Berlin? Du var där förra skolåret med, om jag inte minns fel? Jag besöker Berlin med jämna mellanrum, om det var det du menade. Jag har fått praktikplats på en ganska mysig designbyrå i bohemkvarteren. Kommer syssla med allt från layout och photoshop-grejor till tömma papperskorgar och koka kaffe. Har lyckats hyra en ganska mysig men stor lägenhet i öst. Vatten, el, stor säng, stor TV, stor soffa .. men inget internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Det känns inte jättehemskt ändå. Det här lovet har varit hur långt och skönt som helst, faktiskt. Börjar på tisdag, förresten! (Tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Hmm, jag vet inte. Den här sommaren har varit tokbra, och jag kommer sakna allt och alla oerhört. Men samtidigt känns det inte så hemskt, ska bli kul med ny skola och nytt folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Hittade mitt schema. Höstterminen kommer verkligen vara en festtermin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Usch, på tisdag börjar jag skolan igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Börjar på onsdag, hittade mitt schema: http://www.novasoftware.se/ImgGen/schedule...p;maxheight=698 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Härligt att jag börjar 14:30 imorgon och slutar kring 16:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag börjar imorgon klockan 09.00. Jag känner verkligen inte för skola just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Börjar på onsdag... ska bli jävligt intressant, inte mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Hittade mitt schema. Höstterminen kommer verkligen vara en festtermin. Fyfan vilka jobbiga torsdagar du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag har en vecka kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag har en vecka kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Börjar på onsdag, blir spännande då man får en ny klass och en ny skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag är så jävla inte pepp på att börja på min och RävenEs skitskola - tredje året. Visst, kommer vara slappt, men jag kommer förmodligen bara fixa betyg i de ämnen jag finner något roligt i och sedan i princip skippa resten. Jag kommer knappast ha orken att arbeta fullt ut, då jag avskyr skolan i sig - och studierna. Och lärarna. Och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Woho! Skolan började idag rå'. Det var faktiskt bättre än jag trodde. Jag kände mig rätt så bra och mådde bra. Väldigt roligt att träffa alla igen. Sedan så ÄLSKAR jag mitt nya schema som är typ 1000 gånger bättre än förra årets. Börjar bl.a 12.20 på måndagar och 10.00 på onsdagar. Samt att jag har massor av håltimmar i veckan. Snittar fyra lektioner/dag Slutar dock klockan 19.00 (SJU!!) på måndag pga mina drama/scenisk gestaltning. Men det är något som man får ta. Sedan har jag ingen franska på morgonen!111oneone. Underbart! Min bild som jag tog på schemat såg inte så bra ut, så jag skriver upp. Måndagar 12.20 - 19.00 Tisdagar 08.30 - 15.20 Onsdag 10.00 - 16.00 Torsdag 08.30 - 14.20 (Håltimma 2 timmar) Fredag 08.30 - 16.00 (Håltimma ca. 3 timmar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag är så jävla inte pepp på att börja på min och RävenEs skitskola - tredje året. Visst, kommer vara slappt, men jag kommer förmodligen bara fixa betyg i de ämnen jag finner något roligt i och sedan i princip skippa resten. Jag kommer knappast ha orken att arbeta fullt ut, då jag avskyr skolan i sig - och studierna. Och lärarna. Och allt. Harr, ska du välja foto? Vårat schema har inte lagts ut än, bör väl komma upp snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Harr, ska du välja foto? Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Första dagen i skolan nu efter lovet. Egentligen börjar vi imorgon men jag skulle göra ett prov i Matte A efterssom jag inte klarade kursen. Failade typ ett tal...AJ! Vill passa på att tacka Mr.Tobbe än en gång för hans hjälp. Det behövdes verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Yes. Både A och B? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Både A och B? Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts