Tweak Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag längtar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Jag längtar lite. "[...] tills man får träffa alla igen", eller längtar du faktiskt efter att få sätta igång med skolarbete och gå upp tidigt på mornarna igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Har apu de 6 första veckorna börjar 18 eller 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 "[...] tills man får träffa alla igen", eller längtar du faktiskt efter att få sätta igång med skolarbete och gå upp tidigt på mornarna igen? Jag ser faktiskt fram emot det. Inte på något konstigt vis och inte överdrivet mycket, men ändå. Inte flera prov i veckan eller för mycket plugg, för det hatar jag oändligt mycket, men i lagom tempo. Ett prov i veckan, lite projektarbeten, hänga med klasskamrater dag in och dag ut i skolan. Se fram emot alla helger då det festas hela natten ut. Ha ett sorts schema att följa och gå in för det. Så känns det iaf för mig. Men då har inte mitt sommarlov bestått av allt för många härligheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Imorgon. Imorgon. Imorgon. Imorgon. Jag kommer inte palla de två första veckorna. Jag är så opepp på skolan man kan bli just nu. Jag får helt enkelt hoppas att det går över så snart som möjligt. En sak jag inte ser fram emot är all tid den kommer ta. Men samtidigt så kommer det bli skönt. Man kommer äntligen ha något att göra varje dag och till slut kommer man komma in i "skolsystemet" om jag får kalla det så. Ooh, jag orkar inte just nu. Hur känner ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Imorgon. Imorgon. Imorgon. Imorgon. Jag kommer inte palla de två första veckorna. Jag är så opepp på skolan man kan bli just nu. Jag får helt enkelt hoppas att det går över så snart som möjligt. En sak jag inte ser fram emot är all tid den kommer ta. Men samtidigt så kommer det bli skönt. Man kommer äntligen ha något att göra varje dag och till slut kommer man komma in i "skolsystemet" om jag får kalla det så. Ooh, jag orkar inte just nu. Hur känner ni? Känner exakt samma. Känns sjukt konstigt att skolan börjar imorrn. Dock är jag lika glad att få komma tillbaka till skolan och människorna. Någon som vet hur det brukar vara den första veckan? Har man lektioner med detsamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Åh, hur skolan sabbar allt Jag har planer på att sluta röka men det finns få saker som är så gott som ett par cigg efter en jobbig skoldag och schemat är ju inte världens roligaste. Kolla bara på måndag och tisdag och dagarna där emellan. Förhoppningsvis kommer jag klara av allt i år så att jag inte behöver gå på resurs-tiden. Jag vill inte ha en jävla HÅLTIMMA på måndagen och BÖRJA SENT på fredagen och samtidigt har alla andra jävla lektioner ihoptryckta på tre dagar. Måndagshåltimman är mellan 9.50 till 12.00 SÅ JÄVLA KUL ALLTSÅ. Och så börjar jag 9.40 på fredagen och slutar 15.40. Så jäkla onödigt. Blä. Jag ska läsa psykologi och Fotografisk bild - två saker som jag vet att jag inte kommer vara bra på. Bläblä. http://www.novasoftware.se/ImgGen/schedule...p;maxheight=755 Imorgon börjar ettorna och på tisdag börjar resten av skolan. Redigerad 17 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag har en vecka kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Skönt att man har apu i de 6 första veckorna, mest för att 1orna ska komma igång med maskinerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Ledig en vecka till, men ska nog dra o operera lite nageltrång imorgon så det blir som skola ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Tvåorna och treorna börjar väl dagen med ett upprop och genomgång av det nya schemat? Sedan är det vanliga lektioner som gäller. Så har det alltid varit här, i alla fall. Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Börjar på ny skola på tisdag, är lite nervös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Jag längtar tillbaka efter vissa moment. Att sitta på bussen hem efter en lång skoldag tillsammans med några vänner har väl sin charm, likaså gemenskapen på raster och dylikt. Något jag inte längtar efter är att kliva upp 06:30 för en skoldag som är mellan 08:05 - 16:35. Redigerad 17 augusti, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Någon som vet hur fan man hittar sitt skolschemat i Pednet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag har en vecka kvar! Same. Jag längtar tillbaka efter vissa moment. Att sitta på bussen hem efter en lång skoldag tillsammans med några vänner har väl sin charm, likaså gemenskapen på raster och dylikt. Något jag inte längtar efter är att kliva upp 06:30 för en skoldag som är mellan 08:05 - 16:35. Kan hålla med där, det är rätt "mysigt" att sitta på bussen och snacka/spela/kolla på film, både på morgonen och eftermiddagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag längtar lite. "[...] tills man får träffa alla igen", eller längtar du faktiskt efter att få sätta igång med skolarbete och gå upp tidigt på mornarna igen? Tar tillbaka det där, skrevs under tillfällig sinnesförvirring. Har aldrig känts såhär jobbigt att börja skolan, fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Usch, jag såg fram emot skolan tills jag insåg att jag måste läsa om Matte B. Usch! APUn i Berlin kommer bli fet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Usch, jag såg fram emot skolan tills jag insåg att jag måste läsa om Matte B. Usch! APUn i Berlin kommer bli fet dock.Vad ska du hitta på för påhittigheter ända borta i Berlin? Du var där förra skolåret med, om jag inte minns fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Förutom att jag har några av de svåraste kurserna i hela gymnasieskolan det här året så är mycket annat lite lugnare, kan bli helt okej. Tror dock att jag måste fila lite på mina val av kurser hos studievägledaren. Några krockar med varandra, samt att jag måste optimera meritpoängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts