Eudoros Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag är ledig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag slutar foo sho om en vecka era svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag slutar foo sho om en vecka era svin. Ikväll blir det fest och grillning och sen ska jag sova ut i en hel vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Student idag, är i skrivande stund påväg till champagnefrukosten, varpå studentlunch följer (med undertecknad som toastmaster), för att sedan springa ut i Hagaparken. Sedan ska jag nog sluta springa, åka hem och ha studentmottagning (presenter och god mat samtidigt som man ska berätta för 25 pers vad man ska göra med sitt liv, yay!), och gå ut någonstans ikväll. Mums! Grattis! Själv fick jag mina betyg idag, och jag är överraskad. Det har gått mycket bättre än jag trodde i vissa ämnen. Jag fick tre G (Matte A, Ljudteknik A och Musiklära A), tre VG (Svenska A, INSO A, och Datorkunskap) och tre MVG (Engelska A, Estetisk verksamhet och Ensemble A). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Yo lol, lofv imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 En vecka kvar, friluftsdag idag, kokhett ute. Solbränna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Fy fan vad skönt med sommarlov. Och fy fan vad skönt (och lite trist) att gå ut nian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Idag fick jag reda på att om jag lämnar in allting i Engelskan så kan jag få VG. Så imorgon ska jag jobba ruset av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Idag var det den sista riktiga dagen i skolan. På engelska tog vi narvoro och vi fick sluta. Klassen bestämmde sig därför att äta frukost/fika på ett fik i närheten. Efter fikat fick vi reda på att Matten var inställd och vi chillade i en timme. Tekniken som var efteråt var den enda seriösa lektionen då vi jobbade som vanligt. tyskan skulle vi ha hörförståelse men den behövde vi inte göra! På lunchen blev det årets första bad och det var svinkallet här uppe i gällivare men roligt. en träslöjd avslutade dagen. Imorgon är det lov! På mondag är det "städdag" men jag har inget att städa så jag vet inte vad jag ska göra. Tisdag är det tväligar mot dom andra niorna (2st andra) onsdad ledig eftersom det är bal på kvällen torsag kl 11 avslutning BTW nu vet jag att jag fick MVG i Matte, kemi, Biologi, Fysik, teknik, bild, idrott, träslöjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 MVG i Naturkunskap B! Har dock fortfarande svårt att svälja mitt VG i Svenska B. Mitt snitt har sjunkit nu förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vi hade avslutning idag. Vi drack bål, åt blåbärsbakelser med grädde på och pratade och skrattade en hel del. Jag fick stipendium, för vad vet jag inte. Men något bra måste jag ha gjort eftersom jag fick det, 125 kronor rakt ner i fickan! Chi-ching! Betygen ska jag skriva upp när de blir publicerade på internet. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag fick stipendium, för vad vet jag inte. Men något bra måste jag ha gjort eftersom jag fick det, 125 kronor rakt ner i fickan! Chi-ching! Det där lät lite småkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag vill också ha sommarlov. 3 veckor kvar av jobb, sen 4 veckor semester. Får längta dit istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!! Stort grattis! Edit: Ballen! Jag trodde gifen bara var tårtan, men jag tänker INTE byta ut den. Redigerad 5 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) Det där lät lite småkul. Vad? Ett stipendium består ju utav pengar, och ära. Edit: ARGH! Premium! Edit igen: ARGH! Premium och stipendium är ju samma sak. Få förstår jag fortfarande inte det roliga! Stort grattis! Edit: Ballen! Jag trodde gifen bara var tårtan, men jag tänker INTE byta ut den. Haha! Redigerad 5 juni, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vad? Ett stipendium består ju utav pengar, och ära. Edit: ARGH! Premium! Edit igen: ARGH! Premium och stipendium är ju samma sak. Få förstår jag fortfarande inte det roliga! Raven tycker väl att det var kul att du fick ett stipendium bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Underbart, tog examen idag (igår) och är nu färdig med 14 års utbildning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Underbart, tog examen idag (igår) och är nu färdig med 14 års utbildning Grattis! D: Några jobb planer direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts