Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Student idag, är i skrivande stund påväg till champagnefrukosten, varpå studentlunch följer (med undertecknad som toastmaster), för att sedan springa ut i Hagaparken. Sedan ska jag nog sluta springa, åka hem och ha studentmottagning (presenter och god mat samtidigt som man ska berätta för 25 pers vad man ska göra med sitt liv, yay!), och gå ut någonstans ikväll. Mums!

Grattis!

Själv fick jag mina betyg idag, och jag är överraskad. Det har gått mycket bättre än jag trodde i vissa ämnen. Jag fick tre G (Matte A, Ljudteknik A och Musiklära A), tre VG (Svenska A, INSO A, och Datorkunskap) och tre MVG (Engelska A, Estetisk verksamhet och Ensemble A).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag var det den sista riktiga dagen i skolan. På engelska tog vi narvoro och vi fick sluta. Klassen bestämmde sig därför att äta frukost/fika på ett fik i närheten. Efter fikat fick vi reda på att Matten var inställd och vi chillade i en timme. Tekniken som var efteråt var den enda seriösa lektionen då vi jobbade som vanligt. tyskan skulle vi ha hörförståelse men den behövde vi inte göra! På lunchen blev det årets första bad och det var svinkallet här uppe i gällivare men roligt. en träslöjd avslutade dagen.

Imorgon är det lov!

På mondag är det "städdag" men jag har inget att städa så jag vet inte vad jag ska göra.

Tisdag är det tväligar mot dom andra niorna (2st andra)

onsdad ledig eftersom det är bal på kvällen

torsag kl 11 avslutning

BTW nu vet jag att jag fick MVG i Matte, kemi, Biologi, Fysik, teknik, bild, idrott, träslöjd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade avslutning idag. Vi drack bål, åt blåbärsbakelser med grädde på och pratade och skrattade en hel del.

Jag fick stipendium, för vad vet jag inte. Men något bra måste jag ha gjort eftersom jag fick det, 125 kronor rakt ner i fickan! Chi-ching!

Betygen ska jag skriva upp när de blir publicerade på internet. Eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där lät lite småkul. :wub:

Vad? Ett stipendium består ju utav pengar, och ära.

Edit: ARGH! Premium! :)

Edit igen: ARGH! Premium och stipendium är ju samma sak. Få förstår jag fortfarande inte det roliga! :(

Stort grattis!

Edit: Ballen! Jag trodde gifen bara var tårtan, men jag tänker INTE byta ut den.

Haha! :lol:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor