Cyper Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Vi ska ha någon form av företagsverksamhet i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Har fått reda på de satta betygen i Idrott och hälsa A och TMS den gångna veckan. MVG i idrott och VG i TMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 G på NP Breddningsuppgiften gick inte bra, inte heller del A, men del B gjorde, jaja G i matte A, får sikta på matte B. Imorgon cooper test, läraren verkar vara riktigt konstig, får mn G på cooper test får man G i slutbetyg, får man VG samma där, MVG samma där, ofta asså. Pantade jävla skola:@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) I Fredags när jag och tre kompisar stog i korredoren för att senare dra till gympan så hörde vi någon som skrek "Vattenkrig!!!" Jag trodde att det var någon sjua som hade kastat en vattenballong eller något, men när jag sedan kollar ut igenom fönstret så ser jag minst 20 st okända maskerade typer som står och sylar vattenballonger mot våran skola, sekunden efter smäller en vattenballong sjukt nära mig och jag börjar springa iväg mot några kompisar som har börjat gå mot gympan. När vi har kommit en bit så ser vi en hög med ännu fler maskerade personer stå ca 20 meter frammför oss, då får jag lite panik och börjar tillsammans med mina kompisar röra mig bakåt. Då jävlar bryter helvetet löst och den stora hopen med maskerade marrodörer börjar jaga oss genom en bakgård innan vi säkert kan ta oss in i gympasalen. Vi fick sedan reda på at det var Höglandskolan som hade terroriserat oss, nu är kriget i gång Och här är en film som Högland spelade in under attacken http://uk.youtube.com/watch?v=KLTRZDblCJ4 När dom börjar springa vid 2:35....ja det var då dom jagade mig och 2 kompisar Redigerad 20 maj, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Hade nyss nationellt prov i Matematik B, och fy fan vad dåligt det gick! Gick väl hyffsat bra på första delen där man skulle räkna utan miniräknare, men del 2..huvva, där skrev jag ingenting . Nåja, får väl skylla på att jag alltid har haft svårt för matte, har inte klarat ett enda prov "på första försöket" (dvs har alltid fått omprov) och så har det varit sedan högstadiet. Att jag får ett IG i kursen är jag väl medveten om, men som tur är kommer jag få mattehjälp i trean där jag ska läsa upp det jag har haft svårt för. Efter jag är klar med det, adjö du grymma ämne Nu sitter jag och väntar på att matsalen ska öppna. Skinksallad, dressing och minibaguette, duger gott och väl Redigerad 21 maj, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Vad tycks om min Powerpoint-presentation? Synpunkter? Snook.pptx (Kräver Powerpoint 2007 Viewer eller Office 2007) (Obs; Jag orkar inte ladda upp musikfilen så, bli inte chockerade om det inte finns musik där det ska finnas musik.) Redigerad 21 maj, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vi hade Företag för en dag idag. Vi planerade att skriva ut och sälja vykort men p.g.a den dåliga kvalitén så gjorde vi det inte. I stället kom vi på att vi kunde göra och sälja konstverk, ritade i det här fallet. Det stod t.o.m Frans Hans på varje tavla. Majoriteten av alla fick ihop runt 300:- och vi var den enda gruppen som fick ihop 0kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Idag så har jag setat och pretty much gjort min portfolio. Jag sitter och gör mig van CSS/HTML igen så att jag kan hjälpa våran kodare lite i vårat projektarbete. Ungefär vad jag har gjort. Det händer inte mycket här i norr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Imorgon kan man se fram emot ett prov som avgör om jag kommer få MVG eller VG i kursen. Underbar press det är på mig nu. Som tur är har jag studerat fruktansvärt mycket inför detta, så allt annat än ett MVG är en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 * Fick tillbaka Engelska NP (allt utom uppsats), VG. . . Fitta. * Fick tillbaka Naturkusnkapsprov, hatar den kursen. Bryr mig skit om att det "bara blev G" * Kompletering till MVG-skrivning i IDH A, gick bajs. Skitsvårt prov, helvete. SNART ÄR SKOLAN SLUT, GE MIG LOV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 I Fredags när jag och tre kompisar stog i korredoren för att senare dra till gympan så hörde vi någon som skrek "Vattenkrig!!!" Jag trodde att det var någon sjua som hade kastat en vattenballong eller något, men när jag sedan kollar ut igenom fönstret så ser jag minst 20 st okända maskerade typer som står och sylar vattenballonger mot våran skola, sekunden efter smäller en vattenballong sjukt nära mig och jag börjar springa iväg mot några kompisar som har börjat gå mot gympan. När vi har kommit en bit så ser vi en hög med ännu fler maskerade personer stå ca 20 meter frammför oss, då får jag lite panik och börjar tillsammans med mina kompisar röra mig bakåt. Då jävlar bryter helvetet löst och den stora hopen med maskerade marrodörer börjar jaga oss genom en bakgård innan vi säkert kan ta oss in i gympasalen. Vi fick sedan reda på at det var Höglandskolan som hade terroriserat oss, nu är kriget i gång Och här är en film som Högland spelade in under attacken http://uk.youtube.com/watch?v=KLTRZDblCJ4 När dom börjar springa vid 2:35....ja det var då dom jagade mig och 2 kompisar Hihi, vi hade vattenkrig i fredags. Skolorna ligger lixom 100meter från varandra. Vi var mångfaldigt fler än dom, så dom låste in sig i skolan, för att skicka ut några få, runt 20, som sprang in i vår skola, som också var låst, och kastade vattenballonger på allt som rörde sig... Fegisar... >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!111 Jag har fått tillbaka tre otroligt viktiga prov. Ni kan ju gissa vad jag fick . MVG, MVG och MVG. Ohohoh, ni ska veta hur sprudlande glad jag är. Jag har varit så sjukt nervös och trott på jag vet inte vad. Ni ska veta hur högt jag skrek i klassrummet när jag fick tillbaka det viktigaste provet. Hohoho, underbart, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!111 Jag har fått tillbaka tre otroligt viktiga prov. Ni kan ju gissa vad jag fick . MVG, MVG och MVG. Ohohoh, ni ska veta hur sprudlande glad jag är. Jag har varit så sjukt nervös och trott på jag vet inte vad. Ni ska veta hur högt jag skrek i klassrummet när jag fick tillbaka det viktigaste provet. Hohoho, underbart, underbart! Bra gjort! Grattis! Vilka prov var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Bra gjort! Grattis! Vilka prov var det? Tack! Geografi, samhällskunskap och svenska. Redigerad 26 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag är en jävla slacker, och nu fick jag bara G i GKO B när jag vet att jag kan få MVG... Hösten kommer att bli hård, jag ska slita arslet av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Har haft lite betygssnack de senaste dagarna. MVG i Svenska B, Engelska B, Projektarbete, Fysik Breddning, Matte diskret, Biologi B och ett VG i Kemi B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Har haft lite betygssnack de senaste dagarna. MVG i Svenska B, Engelska B, Projektarbete, Fysik Breddning, Matte diskret, Biologi B och ett VG i Kemi B Scheize, bra jobbat. Ser ut som att jag ska klara MVG i idrotten, känns bra. Annars vet jag inte så mycket, får förhoppningsvis MVG i Fysik A och Matte C också. Har dock tröttnat totalt på skolan då det har varit den tråkigaste terminen sedan jag började skolan, av alla möjliga anledningar. Allt börjar väl se lite ljusare ut nu inför 3'an. Får ta nya tag då. Ser ut att få G i Naturkunskapen, vilket känns skit då det är en skitenkel kurs egentligen och jag har som mål att få >VG i alla kurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Med lite tur får jag MVG i varenda ämne nu i ettan. Det är Svartvitt Foto och Matte B som kniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Okej, nu har det blivit eld i brallan på mig för en gångs skull. Har en hel del MVG-kompletteringar att göra, och har även en del gammalt arbete som ska göras. Mitt i allt så är min födelsedag och teoriprovet och några nya prov. Så jag är rätt stressad nu, och kommer därför jobba skinkorna av mig den här och nästa vecka. Och kanske veckan efter det. Ni bör inte se allt för mycket av mig här på forumet! (Och om ni gör det så säg åt mig på skarpen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Scheize, bra jobbat. Ser ut som att jag ska klara MVG i idrotten, känns bra. Annars vet jag inte så mycket, får förhoppningsvis MVG i Fysik A och Matte C också. Har dock tröttnat totalt på skolan då det har varit den tråkigaste terminen sedan jag började skolan, av alla möjliga anledningar. Allt börjar väl se lite ljusare ut nu inför 3'an. Får ta nya tag då. Ser ut att få G i Naturkunskapen, vilket känns skit då det är en skitenkel kurs egentligen och jag har som mål att få >VG i alla kurser. Ett mål jag också hade, men det sprack tyvärr när jag lyckades få ett G i programmering B ( tack vare allt för mycket table footie med en kompis under lektionstid ), det blev dock en liten wake-up och fick ett starkt VG i programmering C nu, vilket jag blev rätt nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts