mr_tobbe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Situationen var under kontroll innan hon började diskutera. Hon får skylla sig själv. Jag brukade även toadoppa henne hemma då jag hade fyllt toaletten med köttfärs,tobak, urin och té. Hon är en otrevlig människa och hör sen! Kan man inte bli bannad för uselt användande av trollerilådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Kan man inte bli bannad för uselt användande av trollerilådan? Ja, vad jag än säger så ljuger jag tydligen enligt dig. Är trött på den repliken. Orkar snart inte diskutera detta eftersom alla är så oförstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Situationen var under kontroll innan hon började diskutera. Hon får skylla sig själv. Jag brukade även toadoppa henne hemma då jag hade fyllt toaletten med köttfärs,tobak, urin och té. Hon är en otrevlig människa och hör sen! Åh gode gud, du skämmer ut dig mer och mer för varje dag som går här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Fick tillbaka Nationella i Matematik C. VG, precis på gränsen. Fyfaan vad dåligt jag jobbat i skolan nu ett tag, nu börjar det kännas av. Fy fan vad jag ogillar lektionerna i skolan just nu. Lov, ja tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Usch, det enda jag gör Mån-Fre är pluggar. Det minimala jag är tvungen att plugga är 2 timmar. T.ex så satte jag rekord för en vecka sedan då jag pluggade inför ett väldigt viktigt prov i 5 timmar och 30 minuter non-stop. Ni kan ju förvänta er hur min hjärna fungerade efter det. Kunde knappt gå rakt, kändes som jag var aningen full. Nu brukar det som sagt bli mellan 2-4 timmar per dag och det gläder mig knappast att jag har mer än halva proven kvar att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag säger bara fyfan för cyprez, troll är han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det var inte alls roligt, ditt vider. Har slagit henne förr. Det är min fd. flickvänn och jag gillar henne inte. Har man en annan åsikt får man skylla sig själv. Slår till direkt. Jag tog till våld eftersom det var nödvändigt. Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig. Män är överlägsna, so what? Ni är så känsliga här. Ni gråter fan om någon postar ett finger som det växer ut en blomma från. Nödvändigt? En person delar inte dina åsikter. Då blir det stryk direkt. Även om hon har dumma åsikter så får man ju stå för för sin egen åsikt, och förklara varför du tycker att den personen har fel. Inte ta till våld. Jävligt idiotisk IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Åh gode gud, du skämmer ut dig mer och mer för varje dag som går här på forumet. Skämmer ut mig? På villket sätt då? Jag säger bara som det är. Jag skämms inte alls. Nödvändigt? En person delar inte dina åsikter. Då blir det stryk direkt. Även om hon har dumma åsikter så får man ju stå för för sin egen åsikt, och förklara varför du tycker att den personen har fel. Inte ta till våld. Jävligt idiotisk IMO. Det var extremt nödvändigt eftersom att jag kände mig hotad. Hon kunde ha vunnit diskusionen så mitt enda val var att slå henne. Att ta till våld är mycket smart. Det gör jag varje dag... IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Skämmer ut mig? På villket sätt då? Jag säger bara som det är. Jag skämms inte alls. Det var extremt nödvändigt eftersom att jag kände mig hotad. Hon kunde ha vunnit diskusionen så mitt enda val var att slå henne. Att ta till våld är mycket smart. Det gör jag varje dag... IMO. Åh, herrejävlar. Du kan inte acceptera ett nederlag heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Fick tillbaka resultaten från NP i svenska B idag. På den muntliga delen fick jag 10/10, vilket är ett starkt MVG, fast på den skriftliga fick jag "bara" 7/10, vilket är ett stabilt VG. Det totala resultatet beräknades till 8,2, vilket då blir ett starkt VG. Aningen besviken på mitt resultat på den skriftliga delen, men det kom inte som någon överraskning då jag kände efter skrivningen att jag inte hade presterat fullt så bra som jag kunde ha gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Skämmer ut mig? På villket sätt då? Jag säger bara som det är. Jag skämms inte alls. Det var extremt nödvändigt eftersom att jag kände mig hotad. Hon kunde ha vunnit diskusionen så mitt enda val var att slå henne. Att ta till våld är mycket smart. Det gör jag varje dag... Du skämmer ut oss andra över att du finns på det här forumet. Edit: Måste säga att du är väldigt söt när håller på sådär. Redigerad 12 maj, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Du skämmer ut oss andra över att du finns på det här forumet. Edit: Måste säga att du är väldigt söt när håller på sådär. Jag skämmer ut mig själv. Kanske. Gillade Cyper mycket mer. Det var en hyvens grabb. Gillar inte Cyprez - hör bara på namnet. Ett hopplöst fall. Makes no diffrent. Jag är ännu sötare IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Skämmer ut mig? På villket sätt då? Jag säger bara som det är. Jag skämms inte alls. Jag skämmer ut mig själv. Kanske. Gillade Cyper mycket mer. Det var en hyvens grabb. Gillar inte Cyprez - hör bara på namnet. Ett hopplöst fall. Makes no diffrent. Jag är ännu sötare IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...e&uid=10138 Tror fan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag börjar skolan på nytt efter sommaren. Ett år på IV, vilket betyder att när jag börjar på en riktig linje är jag två år senare än alla andra. Woho! Någon mer som är/har varit i en liknande situation? Stellhell, om jag minns rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag börjar skolan på nytt efter sommaren. Ett år på IV, vilket betyder att när jag börjar på en riktig linje är jag två år senare än alla andra. Woho! Någon mer som är/har varit i en liknande situation? Stellhell, om jag minns rätt? Aye. Ett par månader hos BUP och skolan fick ta smällen. Hade snack med lärare och rektor och vi beslutade oss för att jag skulle gå om, så jag skrevs ur från hälften av kurserna. När jag redan visste att jag skulle gå om så blev det automatiskt så att jag inte ville gå i skolan alls då jag ändå inte hade en chans att komma upp i trean direkt, så jag hade 75% frånvaro på hälften av kurserna jag egentligen skulle haft från början. Mina veckor blev således en till två lektioner, resten av tiden var jag hemma. Eftersom skolan jag gick på enbart har två stycken 3-timmars lektioner och hälften gick bort så hade jag bara en lektion om dagen, och när jag inte kände för det sket jag i det och missade hela den veckans uppgifter i det ämnet. Tror jag hade två klarade kurser när jag gick ut tvåan det året. Mitt andra år blev också helt värdelöst. Vi var tre stycken som fick gå om från året innan och eftersom det var dom enda jag kände i den nya klassen blev det vi tre som hängde i skolan, och skolkade såklart samtidigt också. Det blev så att man vaknade på morgonen, skrev till dom på MSN och frågade om dom skulle på lektionen. Sa dom nej så stannade jag också hemma. I slutet av vårterminen hade jag ett helvete att klara av kurserna som var tvungna att klaras av, men till slut fick jag iaf upp mina poäng för att faktist komma upp till trean (medans dom andra i klassen hade runt 500 poäng mer än jag). När trean började hade båda mina polare bestämt sig för att hoppa av och jag var väldigt länge påväg att hoppa av jag också, men eftersom jag hade varit med mina polare på studentfestligheterna det året (dom födda samma år som mig, min fd. klass t.ex.) så tog jag mig i kragen och bestämde mig för att fortsätta för att iaf ta studenten. Jag var otroligt skoltrött och med två år av ständigt skolkande och slappa dagar kom nu fulla dagar och kurser jag egentligen inte kunde ett skit av. Det vad jävligt tufft ett bra tag där i början, också pga. att jag inte hade några polare i den "nya" klassen. Jag hade ju stött bort alla andra än mina två polare från min förra klass så nu var jag helt ensam i en klass jag inte tyckte om. Det klaffade iaf till slut med en handful av dom i klassen och det blev senare mina bundisar som hade ett eget bord. Det visade sig dock att det var just dessa personer som var dom "sämre" i klassen som gillade att skolka och dylikt så jag kom in i ett ganska likt beteende igen. När det började närma sig studenten så hade jag redan hoppat av två kurser, hade IG-varningar i många av dom resterande och det var inte säkert att jag skulle få ta studenten. Jag la in en lite högre växel och försökte så gott jag kunde att fixa det jag iaf hade en liten chans att klara, och men lite fjäsk och humor lyckades jag ganska bra trots mina dåliga insatser. Fyra kurser lämnade jag in två veckor innan studenten som var sista inlämningsdatumet. Ett par kurser fick jag högre betyg än jag antagligen inte var värd, men som dom antagligen hade kollat genom fingrarna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Om exakt en månad är jag väldigt glad, och förmodligen lite full. För då har jag nämligen avslutat årskurs två på gymnasiet. Kan dock inte riktigt glädja mig till fullp, eftersom vi har så jäääääääääääääääääääääääääääävla mycket som ska göras innan dess. Redigerad 13 maj, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Om cirka en månad är det nog rätt många som skriver detta i den här tråden men jag är allt först: NU HAR JAG SOMMARLOV! WOHO! Förvisso inte från skolan men från jobbet och dessutom har jag inga jobbplaner under sommaren, så ett helluva-lov kommer det bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Om cirka en månad är det nog rätt många som skriver detta i den här tråden men jag är allt först: NU HAR JAG SOMMARLOV! WOHO! Förvisso inte från skolan men från jobbet och dessutom har jag inga jobbplaner under sommaren, så ett helluva-lov kommer det bli! Vilket lyllo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts