Tweak Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag ljuger inte. Sluta att hoppa på mig hela tiden. Sluta hoppa på tjejer, psykopatjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Sluta hoppa på tjejer, psykopatjävel. Det var hennes eget fel. Kan ge mig fan på att någon annan än jag har varit i onåd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Det var hennes eget fel. Kan ge mig fan på att någon annan än jag har varit i onåd. "Hennes eget fel" att du tog till nävarna istället för att ta en diskussion? Tror dock att du ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Har du bytt gear från: till: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) [quote name='mr_tobbe' dat edit: jaha.. Redigerad 11 maj, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 "Hennes eget fel" att du tog till nävarna istället för att ta en diskussion? Tror dock att du ljuger. Vi hade en diskussion men jag gillade inte hennes dumma åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Vi hade en diskussion men jag gillade inte hennes dumma åsikter. Så därför slog du henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Så därför slog du henne? Alltså jag slog inte i ansiktet. Mellangärdet och en spark på smalbenet och ryggen. Hon får ju skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Coolt, vet att Everest har sökt precis samma utbildning på KTH nu till hösten och även jag kommer plugga till civilingenjör på KTH om allt går vägen. Kool! Jag är tyvärr inte 100% säker på att jag kommer in. Förra årets poäng var något på 15 och mitt gymnasiebetyg ligger på dryga 16, så det borde fungera iaf! Annars har jag Idehistoria på Stockholms Uni. som andraval vilket känns lagom flummigt, hoppas verkligen på Medieteknik. Bostad känns också väldigt osäkert... har bara 44 ködagar på sssb men hoppas väl att det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Alltså jag slog inte i ansiktet. Mellangärdet och en spark på smalbenet och ryggen. Hon får ju skylla sig själv. Cyprez... Redigerad 11 maj, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Cyprez... Mastercard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Mastercard? Han kanske behöver det när han ska ta en resa till den mest avlägsna platsen på hela jordklotet? Det var min första tanke iaf. Edit: Glömde ontopic, Jag hatar grupparbete. Redigerad 11 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 For Everything Else, There's MasterCard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 For Everything Else, There's MasterCard. Nej, men du är på rätt spår i alla fall... man skulle kunna kalla Cyprez detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Sluta hoppa på tjejer, psykopatjävel. fick mig ett gott skratt, tack! Det första man lärde sig när man var liten var att aldrig slå tjejer, aldrig. Jag förstår att du blir sur över att hon har de mest cp skadade åsikterna i hela världen men det betyder inte att du ska sparka henne i ryggan och smalbenet. Ett förslag, när du gifter dig med en kvinna, slå inte henne. Du tog till våld bara för att du inte ville höra någon annans åsikt. Bad, very bad. Redigerad 11 maj, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 fick mig ett gott skratt, tack! Det första man lärde sig när man var liten var att aldrig slå tjejer, aldrig. Jag förstår att du blir sur över att hon har de mest cp skadade åsikterna i hela världen men det betyder inte att du ska sparka henne i ryggan och smalbenet. Ett förslag, när du gifter dig med en kvinna, slå inte henne. Du tog till våld bara för att du inte ville höra någon annans åsikt. Bad, very bad. Det var inte alls roligt, ditt vider. Har slagit henne förr. Det är min fd. flickvänn och jag gillar henne inte. Har man en annan åsikt får man skylla sig själv. Slår till direkt. Jag tog till våld eftersom det var nödvändigt. Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig. Män är överlägsna, so what? Ni är så känsliga här. Ni gråter fan om någon postar ett finger som det växer ut en blomma från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det var inte alls roligt, ditt vider. Har slagit henne förr. Det är min fd. flickvänn och jag gillar henne inte. Har man en annan åsikt får man skylla sig själv. Slår till direkt. Jag tog till våld eftersom det var nödvändigt. Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig. Män är överlägsna, so what? Ni är så känsliga här. Ni gråter fan om någon postar ett finger som det växer ut en blomma från. Du skulle bli en bra diktator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det var inte alls roligt, ditt vider. Har slagit henne förr. Det är min fd. flickvänn och jag gillar henne inte. Har man en annan åsikt får man skylla sig själv. Slår till direkt. Jag tog till våld eftersom det var nödvändigt. Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig. Män är överlägsna, so what? Ni är så känsliga här. Ni gråter fan om någon postar ett finger som det växer ut en blomma från. Och du är ett jävla äckel som tar till knytnävarna istället för att använda sunt förnuft för att försöka få situationen under kontroll. "Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig" - Idiot, klart det var, vemfan vill ha en pojkvän som slår en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...e&uid=10138 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Och du är ett jävla äckel som tar till knytnävarna istället för att använda sunt förnuft för att försöka få situationen under kontroll. "Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig" - Idiot, klart det var, vemfan vill ha en pojkvän som slår en? Situationen var under kontroll innan hon började diskutera. Hon får skylla sig själv. Jag brukade även toadoppa henne hemma då jag hade fyllt toaletten med köttfärs,tobak, urin och té. Hon är en otrevlig människa och hör sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts