Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Coolt, vet att Everest har sökt precis samma utbildning på KTH nu till hösten och även jag kommer plugga till civilingenjör på KTH om allt går vägen.

Kool! Jag är tyvärr inte 100% säker på att jag kommer in. Förra årets poäng var något på 15 och mitt gymnasiebetyg ligger på dryga 16, så det borde fungera iaf!

Annars har jag Idehistoria på Stockholms Uni. som andraval vilket känns lagom flummigt, hoppas verkligen på Medieteknik. Bostad känns också väldigt osäkert... har bara 44 ködagar på sssb men hoppas väl att det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta hoppa på tjejer, psykopatjävel.

:wub: fick mig ett gott skratt, tack!

Det första man lärde sig när man var liten var att aldrig slå tjejer, aldrig. Jag förstår att du blir sur över att hon har de mest cp skadade åsikterna i hela världen men det betyder inte att du ska sparka henne i ryggan och smalbenet. Ett förslag, när du gifter dig med en kvinna, slå inte henne.

Du tog till våld bara för att du inte ville höra någon annans åsikt. Bad, very bad.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: fick mig ett gott skratt, tack!

Det första man lärde sig när man var liten var att aldrig slå tjejer, aldrig. Jag förstår att du blir sur över att hon har de mest cp skadade åsikterna i hela världen men det betyder inte att du ska sparka henne i ryggan och smalbenet. Ett förslag, när du gifter dig med en kvinna, slå inte henne.

Du tog till våld bara för att du inte ville höra någon annans åsikt. Bad, very bad.

Det var inte alls roligt, ditt vider.

Har slagit henne förr. Det är min fd. flickvänn och jag gillar henne inte. Har man en annan åsikt får man skylla sig själv. Slår till direkt. Jag tog till våld eftersom det var nödvändigt. Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig. Män är överlägsna, so what?

Ni är så känsliga här. Ni gråter fan om någon postar ett finger som det växer ut en blomma från.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har slagit henne förr. Det är min fd. flickvänn och jag gillar henne inte. Har man en annan åsikt får man skylla sig själv. Slår till direkt. Jag tog till våld eftersom det var nödvändigt. Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig. Män är överlägsna, so what?

Ni är så känsliga här. Ni gråter fan om någon postar ett finger som det växer ut en blomma från.

Du skulle bli en bra diktator! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du är ett jävla äckel som tar till knytnävarna istället för att använda sunt förnuft för att försöka få situationen under kontroll.

"Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig" - Idiot, klart det var, vemfan vill ha en pojkvän som slår en?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du är ett jävla äckel som tar till knytnävarna istället för att använda sunt förnuft för att försöka få situationen under kontroll.

"Har som sagt slagit henne förr, men det var inte därför hon gjorde slut med mig" - Idiot, klart det var, vemfan vill ha en pojkvän som slår en?

Situationen var under kontroll innan hon började diskutera. Hon får skylla sig själv. Jag brukade även toadoppa henne hemma då jag hade fyllt toaletten med köttfärs,tobak, urin och té. Hon är en otrevlig människa och hör sen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor