Mark Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Bah. Har tydligen ingen tyska på tisdagar, så kunde lika gärna haft sovmorgon. MEN MEN, bara bita ihop och gå tillbaka till lägenheten i ca 1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Sitter och väntar på första lektionen som är *trumvirvel* ..... datakunskap. Skatta dig lycklig. Vi har inte datakunskap på det här skit programet. Får sitta på rasterna i stället. (Som jag gör nu tihi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Vandring på Dundret (ett berg) idag. Fick sovmorgon till 9:30, sen så skjutsade morsan upp mig och några polare till starten. Utrustade med Cola och gelatin så började vi gå, och det tog bara 2,5 timmar. Hade lite värk i vänster lår, efter en sträckning, men det gick bra. Sprang t.o.m. en bra bit. Kobbe blev 'the man of the day', fixade en bra genväg. Nu ska jag bara slappa hela dagen, sovmorgon till 9.30 imorgon igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Vandring på Dundret (ett berg) idag. Fick sovmorgon till 9:30, sen så skjutsade morsan upp mig och några polare till starten. Utrustade med Cola och gelatin så började vi gå, och det tog bara 2,5 timmar. Hade lite värk i vänster lår, efter en sträckning, men det gick bra. Sprang t.o.m. en bra bit. Kobbe blev 'the man of the day', fixade en bra genväg. Nu ska jag bara slappa hela dagen, sovmorgon till 9.30 imorgon igen! Waaaait, går kobbe och du i samma klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Långtråkig dag idag. Ljudmedia hela dagen, jag och Mordos fortsatte på våran webradio. Vi har gjort klart manus n' shit, så nu är det bara att börja sända. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Waaaait, går kobbe och du i samma klass? Sen barnskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Det har nämts i flera trådar, men indirekt. Du är efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hur pass bra kompisar är ni, då? Tipsade kobbe dig om forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hur pass bra kompisar är ni, då? Tipsade kobbe dig om forumet? Jag var på GTAsajten första gången 2003. Nej, han tipsade inte. Under VC-eran hängde jag på själva sajten och kollade bilar, m.m. Sen har jag kollat in då och då bara för att läsa lite GTA-nyheter, och då har jag kollat in på forumet också. Jag och kobbeman var mycket med varandra på fritiden, under mellanstadiet. Nu är vi skolpolare, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag var på GTAsajten första gången 2003. Nej, han tipsade inte. Under VC-eran hängde jag på själva sajten och kollade bilar, m.m. Sen har jag kollat in då och då bara för att läsa lite GTA-nyheter, och då har jag kollat in på forumet också. Jag och kobbeman var mycket med varandra på fritiden, under mellanstadiet. Nu är vi skolpolare, så att säga. Okejdå Vadå, var det bara ett sammanträffande att båda var medlemmar eller satt ni här tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Okejdå Vadå, var det bara ett sammanträffande att båda var medlemmar eller satt ni här tillsammans? Han har vetat att jag har kollat in ibland, och jag har vetat att han har varit medlem här... om det var så du menade... Taskigt försök till OnT: Börjar som sagt 09.30 imorgon, först matte, sen kemi. Lunch, musik, SO, svenska, slut 15.00. Musiken är förjävlig. Annars är onsdagen vår skönaste dag. Tyskaläxa också. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Det har nämts i flera trådar, men indirekt. Du är efter Jag har två saker att säga. 1. HAHAHAHAHA, du ska inte komma här och snacka om att vara efter. Du som inte ens vet skuillnad på avatar och signatur. 2. Du är inte speciellt känd på forumet, det är inte så konstigt att ingen känner till dig. Paddan har fått mer uppmärksamhet (Och framför allt BRA uppmärksamhet) under sin betydligt kortare tid här på forumet. Du är mest känd för din obotliga dumhet., Sorry, blame it on me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag har två saker att säga. 1. HAHAHAHAHA, du ska inte komma här och snacka om att vara efter. Du som inte ens vet skuillnad på avatar och signatur. 2. Du är inte speciellt känd på forumet, det är inte så konstigt att ingen känner till dig. Paddan har fått mer uppmärksamhet (Och framför allt BRA uppmärksamhet) under sin betydligt kortare tid här på forumet. Du är mest känd för din obotliga dumhet., Sorry, blame it on me. Det jag sa var ironi min vänn, ironi Så vad om padda är "kändare"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Det jag sa var ironi min vän, ironi Så vad om padda är "kändare"? Jag sa att han har fått mer uppmärksamhet. Redigerad 11 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Det jag sa var ironi min vänn, ironi Så vad om padda är "kändare"? Det där lät inte som ironi och tro mig, jag vet hur ironi låter. OnT: Imorgon är den jobbigaste dagen på schemat. Bara tråklektioner. Snälla, jag kommer dö .... nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag förstod minsann att det var ironi. Vilket jävla gnäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag förstod minsann att det var ironi. Vilket jävla gnäll. Mycket svordomar på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 FAN! vad jag längtar tillbaka till skolåren. nån som vill byta sin skolgång mot mitt jobb? Ja, varför inte? Skolan är det värsta som finns. Skulle se mer nöje I att sitta inlåst I en toalett varje lektion. Där kan man både sova, dricka vatten och ha roligt. Så skolan är ganska tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag har två saker att säga. 1. HAHAHAHAHA, du ska inte komma här och snacka om att vara efter. Du som inte ens vet skuillnad på avatar och signatur. 2. Du är inte speciellt känd på forumet, det är inte så konstigt att ingen känner till dig. Paddan har fått mer uppmärksamhet (Och framför allt BRA uppmärksamhet) under sin betydligt kortare tid här på forumet. Du är mest känd för din obotliga dumhet., Sorry, blame it on me. Och vem fan är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Och vem fan är du? Han hette något i stil med x_simpa_x förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts