Mathias Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nationella matte, ÅK 9, imorgon... alla verkar vara extremt hypade och verkar tycka att det kommer bli svårt... stämmer detta? Någon som minns? Nej, det är enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nej, det är enkelt. Då bilr det Guitar Hero resten av kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Nationella matte, ÅK 9, imorgon... alla verkar vara extremt hypade och verkar tycka att det kommer bli svårt... stämmer detta? Någon som minns? Och så har det läckt ut nu... ta en titt om du är osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Och så har det läckt ut nu... ta en titt om du är osäker www.nationella.info.se? Tror dock den är fake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 jag gjore minsan nationella i matte idag. det var sååå himla busenkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 jag gjore minsan nationella i matte idag. det var sååå himla busenkelt! Jag tyckte inte B2 va så jättesnäll Sen screwade jag på tre uppgifter på B1 också Vettefan hur jag lyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Jag tyckte inte B2 va så jättesnäll Sen screwade jag på tre uppgifter på B1 också Vettefan hur jag lyckades. Jag screwade på 2 st uppgifter . B2 var ju dryg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Jag tyckte inte B2 va så jättesnäll Sen screwade jag på tre uppgifter på B1 också Vettefan hur jag lyckades. Redan fått resultaten? :E - Gjorde den idag. B1 är sjukt lätt imo, men B2 fatta jag inte ett dugg av. Va så jävla morgon trött (Funderade 5min på vad 4x4 är ) och kunde inte räkna, och att B2 var så svår hjälpte inte saken. Gjorde inte en enda uppgift på den. (B2) Redigerad 24 april, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Redan fått resultaten? :E - Gjorde den idag. B1 är sjukt lätt imo, men B2 fatta jag inte ett dugg av. Va så jävla morgon trött (Funderade 5min på vad 4x4 är ) och kunde inte räkna, och att B2 var så svår hjälpte inte saken. Gjorde inte en enda uppgift på den. den var ju inte svår. hur lätt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Redan fått resultaten? :E Nej men jag vet att jag sabbade dem. B2 klarade jag ettan. Tvåan var jag dum i huvet men jag gjorde den xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 B2 var ju hur lätt som hälst, särskilt i jämförelse mot alla andra B2-prov vi fått pröva på innan. Läste man bara instruktionerna och prövade på ettan så kunde man i stort sätt se sammanhanget till alla fyra uppgifterna. B1 var rätt så lätt det med, vet ju dock såklart inte hur det gick. Bara C-prov i matte kvar nu, sen är det över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Så skön sommarstämning. Underbart. Varmaste dagen detta år också. Hela klassen stekte och låg ner på gräset och spelade kort idag. Mysigt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 När börjar sommarlovet på eran skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 12:e avslutning tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 När börjar sommarlovet på eran skola? Ze 13:e juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) 5:e juni tror jag! Redigerad 25 april, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 När börjar sommarlovet på eran skola? 28.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 10'e Juni för oss, sedan är studenten för 3'orna den 13'e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Fredagen den 13'e Juni asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 11 juni. Fast jag slutar nog 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts