xstreem Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Skrev sisådär två och en halv sida om topic 1... Det gick förhoppningsvis bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag med.. Vart nöjd ändå! Jag vart hyffsat nöjd med. Det var inte speciellt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Asså angående topic 2, var man tvungen att skriva om alla årstiderna eller kunde man välja 1 årstid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Asså angående topic 2, var man tvungen att skriva om alla årstiderna eller kunde man välja 1 årstid? Tror det var alla. Det skrev jag om i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Tror det var alla. Det skrev jag om i alla fall. Men flippa . Har för mig att det stod: Topic 2: Spring/Summer/Autumn/Winter (Notera /) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Men flippa . Har för mig att det stod: Topic 2: Spring/Summer/Autumn/Winter (Notera /) Hmm, i så fall har jag gjort fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Topic 1 och exakt 3 sidor. Blev ganska nöjd, men det är upp till lärarna att bedöma det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Tror det var alla. Det skrev jag om i alla fall. Vaa? Jag skrev om 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Det var om alla. Läs, killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Är jag den enda som inte har fått se röken utav ett nationellt prov idag? Redigerad 17 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Är jag den enda som inte har fått se röken utav ett nationellt prov idag? Nej, jag har inte heller gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Nej, jag har inte heller gjort det. Utav 91:orna, taskepelle koskenkorvas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Utav 91:orna, taskepelle koskenkorvas! Saabchefen ookte nietuusen me motorstoppinen. Kokkofjollan. Redigerad 17 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Saabchefen ookte nietuusen me motorstoppinen. Kokkofjollan. Åh! Vad heter det klippet nu igen? Någon som har som kan skicka?! Väldigt länge sedan jag hörde den nu. nvm, inte så svårt att leta reda på märkte jag. Redigerad 17 april, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Åh! Vad heter det klippet nu igen? Någon som har som kan skicka?! Väldigt länge sedan jag hörde den nu. Under the bridge down south... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Åh! Vad heter det klippet nu igen? Någon som har som kan skicka?! Väldigt länge sedan jag hörde den nu. Här är det. -- Perkeles saatana Paddinen. Redigerad 17 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 IDAG fick jag tillbaka NP i Svenska. Fick 9 på läs, 7 på tal och 10 på uppsatsen. 9.0 totalt och ett MVG. Nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Den första som får tag på vad Svenska B-skrivuppgiften på onsdag kommer handla om, tveka inte att informera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Den första som får tag på vad Svenska B-skrivuppgiften på onsdag kommer handla om, tveka inte att informera mig. Ingen? Det borde ju ha läckt ut vid det här laget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ingen? Det borde ju ha läckt ut vid det här laget.. App!App!App! Inte fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts