felshoe Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag är estet! Musik-estet, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag börjar få upp hoppet på att jag kommer in på linjen jag vill komma in på, från min skola var det TVÅ (jag inkluderad) som hade sökt till den. Hoppas det är liknande i resten av kommunen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Samhällsvetenskapliga linjen inriktning samhällsvetenskap is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Samhällsvetenskaplig inriktning internationell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Teknik med inriktning programmering is not the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Interaktiv Media, försöker inrikta mig så gott det går mot fotografering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Individuella programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Natur är grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 IT- programmet, inriktning programmering (har dock valt bort programmering nu i trean). Men om jag valt idag hade jag valt samhällsvetenskapliga programet, känns som det skulle passa mig grymt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Naturvetenskapsprogrammet med inriktningen Musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Naturvetenskapsprogrammet med inriktningen Musik Vilka kurser missar du av NV då? NV Musik låter ganska ovettigt i mina öron, samma med t.ex. NV Media som är poppis här. Det betyder ofta att man får läsa upp B-kurserna i fysik, biologi och kemi på komvux ifall man vill gå något ingenjörsinriktat och vill man inte det kunde man lika gärna valt Samhälle, som är lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Teknikprogrammet med inriktning mot datateknik. med facit i hand är det nog det bästa för mig. Även om 2:an rent ut sagt suger kuk så är klassen riktigt bra och 3:an kommer innehålla roligare kurser, så jag hoppas på förbättring. Jag ville läsa ganska mycket matte och är datorintresserad, så alternativet var natur, men det är för mycket där, det vi läser räcker gott och väl. Har valt bort Fysik B, så jag kommer inte kunna plugga någon ingenjörsutbildning sedan, men just nu känns en sådan inte som något för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Går just nu samhälle-samhälle, men till 2an ska jag börja samhälle-ekonomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Samhäll med inriktning... *trumvirvel* samhäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 El, inriktning Installation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Nu behöver jag hjälp, för jag vet inte hur jag ska göra.. Imorgon har jag prov i rättskunskap. Jag har inte pluggat en aning, och provet är ganska omfattande. Tycker det är så jäkligt att ha prov på måndagar. Grejen är att det förra provet gick bra, och jag vill gärna ha MVG i det här ämnet. Med andra ord är det omöjligt för mig att göra det imorgon; utan jag skulle gärna göra det på onsdag istället. Nu till grejen.. Hur ska jag göra för att slippa göra provet? Att bara skita i att gå dit håller inte riktigt, eftersom jag troligtvis kommer stöta på läraren både före och innan lektionen. Och jag kan inte gå hem för dagen(och säga att jag är sjuk), för jag ska ha utvecklingssamtal på eftermiddagen. Vad tror ni händer om jag går dit och säger att jag har glömt bort att plugga? Det känns inte riktigt som att det håller.. Suck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) Nu behöver jag hjälp, för jag vet inte hur jag ska göra.. Imorgon har jag prov i rättskunskap. Jag har inte pluggat en aning, och provet är ganska omfattande. Tycker det är så jäkligt att ha prov på måndagar. Grejen är att det förra provet gick bra, och jag vill gärna ha MVG i det här ämnet. Med andra ord är det omöjligt för mig att göra det imorgon; utan jag skulle gärna göra det på onsdag istället. Nu till grejen.. Hur ska jag göra för att slippa göra provet? Att bara skita i att gå dit håller inte riktigt, eftersom jag troligtvis kommer stöta på läraren både före och innan lektionen. Och jag kan inte gå hem för dagen(och säga att jag är sjuk), för jag ska ha utvecklingssamtal på eftermiddagen. Vad tror ni händer om jag går dit och säger att jag har glömt bort att plugga? Det känns inte riktigt som att det håller.. Suck.. Plugga NU, du har många timmar på dig. Att skolka prov ser inte bra ut. Ska du sjukskriva dig ska du nog göra det hela dagen, men du kan ju gå på utvecklingsamtalet ändå. Förutsatt att dina föräldrar är medvetna om vad du sysslar med. Redigerad 6 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Nu behöver jag hjälp, för jag vet inte hur jag ska göra.. Imorgon har jag prov i rättskunskap. Jag har inte pluggat en aning, och provet är ganska omfattande. Tycker det är så jäkligt att ha prov på måndagar. Grejen är att det förra provet gick bra, och jag vill gärna ha MVG i det här ämnet. Med andra ord är det omöjligt för mig att göra det imorgon; utan jag skulle gärna göra det på onsdag istället. Nu till grejen.. Hur ska jag göra för att slippa göra provet? Att bara skita i att gå dit håller inte riktigt, eftersom jag troligtvis kommer stöta på läraren både före och innan lektionen. Och jag kan inte gå hem för dagen(och säga att jag är sjuk), för jag ska ha utvecklingssamtal på eftermiddagen. Vad tror ni händer om jag går dit och säger att jag har glömt bort att plugga? Det känns inte riktigt som att det håller.. Suck.. Den situationen har jag också varit i, men då handlade det om prov i Samhälle. Jag sa till min morsa precis som det var - att jag inte hade pluggat ett skit och om jag gjorde provet då, på måndagen, skulle jag med stor säkerhet gå miste om ett betyg som skulle bli betydligt bättre om jag fick göra det på Torsdagen. Då ringde hon och sjukanmälde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts