felshoe Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Cheisse! Jag måste skriva en barnvisa som handlar om Skönheten och Odjuret tills på måndag, och skriva ner visan i notform, och analysera sagan på fyra olika sätt. Det blir till att jobba i helgen, kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Någon mer som skippat fyra lektioner för att filma i vårvädret idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Nationellt prov i engelska idag, taldelen. Det gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Usch, imorgon ska jag göra mitt första matteprov sedan november.. Logaritmer och potenser handlar det om, det värsta är att allt känns ganska simpelt. Det är nämligen så att de gånger jag känner mig väl förberedd inför ett prov så brukar det alltid gå skitdåligt. Så därför gillar jag inte att känna mig för säker på ett prov. Men det gör jag nu. Har kompledigt halva morgondagen förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Usch, imorgon ska jag göra mitt första matteprov sedan november.. Logaritmer och potenser handlar det om, det värsta är att allt känns ganska simpelt. Det är nämligen så att de gånger jag känner mig väl förberedd inför ett prov så brukar det alltid gå skitdåligt. Så därför gillar jag inte att känna mig för säker på ett prov. Men det gör jag nu. Har kompledigt halva morgondagen förresten. Ledig hela dagen imorgon. Har tagit ledigt, missar massa viktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Ledig hela dagen imorgon. Har tagit ledigt, missar massa viktigt... Då har ni alltså inte nationellt prov i engelska läs/hör? Taldelen behöver inte vår lärare besvära oss med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Det är nämligen så att de gånger jag känner mig väl förberedd inför ett prov så brukar det alltid gå skitdåligt. Så därför gillar jag inte att känna mig för säker på ett prov. Det är precis likadant för mig. Jag övar och övar men fast jag känner mig säker så går det alltid skitdåligt. Det är väldigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Det är precis likadant för mig. Jag övar och övar men fast jag känner mig säker så går det alltid skitdåligt. Det är väldigt jobbigt. Samma här. Trodde att jag skulle få skit höga poäng fick fett litte, så sämsst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Då har ni alltså inte nationellt prov i engelska läs/hör? Han går i gymnasiet. ------------- Hade bara två lektioner idag, fy så trevligt! Genom en rad smått otroliga tillfälligheter så var alla tre lektioner efter lunch inställda p.g.a sjuka lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Samma här. Trodde att jag skulle få skit höga poäng fick fett litte, så sämsst Nej fyfan, nu fick ju du mig att verka oseriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Han går i gymnasiet. Jag hade både hör-och läsförståelse förra året. Nej fyfan, nu fick ju du mig att verka oseriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Jag hade både hör-och läsförståelse förra året. Inte nödvändigtvis fredag den 4 april? För det har varken vi eller resten av Sverige i alla fall? Redigerad 3 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Inte nödvändigtvis fredag den 4 april? För det har varken vi eller resten av Sverige i alla fall? Ingen aning. Men det är väl olika datum varje år. Det kan vara så att skolan själv bestämmer vilka prov man ska göra, så är det i alla fall med Matematik B-provet fick jag lära mig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Ingen aning. Men det är väl olika datum varje år. Det kan vara så att skolan själv bestämmer vilka prov man ska göra, så är det i alla fall med Matematik B-provet fick jag lära mig idag. Helvete då. Det jag menar är att ja, självklart har vi både hör-och läsförståelse också, men inte imorgon. Jazz kanske har det men han går ju i nian (eller?). Redigerad 3 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Helvete då. Det jag menar är att ja, självklart har vi både hör-och läsförståelse också, men inte imorgon. Jazz kanske har det men han går ju i nian (eller?). Det stämmer. Jag har för övrigt inte riktigt full koll på folks årskurser, har till exempel alltid trott att Kebab varit lika gammal som jag (ta det inte som en förolämpning ). Reagerade på "nationella" och "engelska" och har också trott att du, Tweak, gick i nian med. Förresten, Kebab är väl inte 18 år? Nu blev det rörigt... Redigerad 3 april, 2008 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Förresten, Kebab är väl inte 18 år? Nu blev det rörigt... Den 30:e Maj blir han det, enligt sin profil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Det stämmer. Jag har för övrigt inte riktigt full koll på folks årskurser, har till exempel alltid trott att Kebab varit lika gammal som jag (ta det inte som en förolämpning ). Reagerade på "nationella" och "engelska" och har också trott att du, Tweak, gick i nian med. Förresten, Kebab är väl inte 18 år? Kebab fyller 18 snart. Jag är 16, fyller 17 i september. Jag går i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Förresten, Kebab är väl inte 18 år? Om 56 dagar, 13 timmar och ~58 minuter är jag det. http://www.timeanddate.com/counters/custom...ec=0&p0=239 Edit: Nu var ni snabba.. Redigerad 3 april, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Aha, skulle kunna passa på och fråga vilka linjer ni går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Samhällsvetenskapliga med inriktning på företag och ekonomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts