Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Usch, imorgon ska jag göra mitt första matteprov sedan november.. Logaritmer och potenser handlar det om, det värsta är att allt känns ganska simpelt. Det är nämligen så att de gånger jag känner mig väl förberedd inför ett prov så brukar det alltid gå skitdåligt. Så därför gillar jag inte att känna mig för säker på ett prov. Men det gör jag nu. :>

Har kompledigt halva morgondagen förresten. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, imorgon ska jag göra mitt första matteprov sedan november.. Logaritmer och potenser handlar det om, det värsta är att allt känns ganska simpelt. Det är nämligen så att de gånger jag känner mig väl förberedd inför ett prov så brukar det alltid gå skitdåligt. Så därför gillar jag inte att känna mig för säker på ett prov. Men det gör jag nu. :>

Har kompledigt halva morgondagen förresten. ;)

Ledig hela dagen imorgon. ^_^

Har tagit ledigt, missar massa viktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nämligen så att de gånger jag känner mig väl förberedd inför ett prov så brukar det alltid gå skitdåligt. Så därför gillar jag inte att känna mig för säker på ett prov.

Det är precis likadant för mig. Jag övar och övar men fast jag känner mig säker så går det alltid skitdåligt. Det är väldigt jobbigt. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte nödvändigtvis fredag den 4 april? För det har varken vi eller resten av Sverige i alla fall?

Ingen aning. Men det är väl olika datum varje år. Det kan vara så att skolan själv bestämmer vilka prov man ska göra, så är det i alla fall med Matematik B-provet fick jag lära mig idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning. Men det är väl olika datum varje år. Det kan vara så att skolan själv bestämmer vilka prov man ska göra, så är det i alla fall med Matematik B-provet fick jag lära mig idag.

Helvete då. :ermm: Det jag menar är att ja, självklart har vi både hör-och läsförståelse också, men inte imorgon. Jazz kanske har det men han går ju i nian (eller?).

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete då. :ermm: Det jag menar är att ja, självklart har vi både hör-och läsförståelse också, men inte imorgon. Jazz kanske har det men han går ju i nian (eller?).

Det stämmer.

Jag har för övrigt inte riktigt full koll på folks årskurser, har till exempel alltid trott att Kebab varit lika gammal som jag (ta det inte som en förolämpning :D). Reagerade på "nationella" och "engelska" och har också trott att du, Tweak, gick i nian med.

Förresten, Kebab är väl inte 18 år?

Nu blev det rörigt...

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stämmer.

Jag har för övrigt inte riktigt full koll på folks årskurser, har till exempel alltid trott att Kebab varit lika gammal som jag (ta det inte som en förolämpning :ermm: ). Reagerade på "nationella" och "engelska" och har också trott att du, Tweak, gick i nian med.

Förresten, Kebab är väl inte 18 år?

Kebab fyller 18 snart. Jag är 16, fyller 17 i september. Jag går i ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor