KvaddadPadda Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) När brukar man få reda på om man har kommit på den linjen man sökt till? Antar att det är olika från gymnasium till gymnasium. Vi får veta i april. *edit* Preliminära då, alltså. Det definitiva får man veta i juli, som tobbe säger. Redigerad 30 mars, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 När brukar man få reda på om man har kommit på den linjen man sökt till? Om jag minns rätt fick jag det mitt under min semesterresa, så det måste ha varit runt början av juli eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Så du ser fram emot att vara ledig om runt ett år i två dagar? DOH! April skulle det ju vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hjälp jag har blivit en slacker i skolan, mestadels pga min psykiska status. Ska börja jobba ikapp nu, men skiten är så jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Börjar med 15p databas imorgon. Ska bli skönt med ny kurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Börjar med 15p databas imorgon. Ska bli skönt med ny kurs. Vad läser du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Vad läser du? Interaktionsdesign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Påsklovet slut, iaf för de flesta av oss Ja, nu känns det lite att ångesten smyger sig tillbaka in i kroppen. Skolan igen. Denna ständigt återkommande skola. Hur har erat påsklov varit? Vad har ni gjort? Har ni saknat skolan? Har ni pluggat trots lovet? Det har varit underbart! Umgåtts endast med alla gamla kompisar man inte hinner träffa under skolveckorna. Spelat fotboll och street hockey mest. Inte saknat skolan, pluggat en massa matte idag. Om jag minns rätt fick jag det mitt under min semesterresa, så det måste ha varit runt början av juli eller så. Vad går du? Interaktionsdesign Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Vad går du? Program? Natur-natur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Skola imorgon då, idrott först på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Vad är det? http://sv.wikipedia.org/wiki/Interaktionsdesign http://en.wikipedia.org/wiki/Interaction_design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Men vilket pucko jag är. Första lektionen prov. Vad gör jag? Jo, jag har glömt att ställa om klockan på mobilen och är glad när jag ser att jag vaknar 07:30. Sätter på SVT och får panik när jag ser 08:30. Valde att missa provet istället. Stort FAIL på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 hörde på nyheterna att dom funderar på ända så dom kräver 8 G för o komma in på yrkesinriktningsprogram och 12G för att komma in på studieprogram eller va man ska säga. Men de skulle inte ske förens 2011 om det blir av i huve taget.. innan dess lär ja väll ha gått klart IV, hehe om ja inte blir klar i år, hoppar jag fan av tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 http://sv.wikipedia.org/wiki/Interaktionsdesign http://en.wikipedia.org/wiki/Interaction_design "Därför är interaktionsdesign ett ämne på stark frammarsch och med goda framtidsutsikter." Bra val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Ah, designprojektet börjar dra igång och jag har gjort klart min research och sånt tråkigt så nu är det bara det roliga kvar: skapandet! Har brainstormat idéer och fått ihop ett antal skisser. Det kommer bli fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 om ja inte blir klar i år, hoppar jag fan av tror jag. Fan vad coolt! Idag kom jag på att jag måste måste måste säga till min lärare om att jag behöver göra omprov i Samhällskunskap, annars kuggar jag hela Samhäll(e?) A. Provet var inte allt för svårt, jag var bara verkligen inte på rätt humör när jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Men vilket pucko jag är. Första lektionen prov. Vad gör jag? Jo, jag har glömt att ställa om klockan på mobilen och är glad när jag ser att jag vaknar 07:30. Sätter på SVT och får panik när jag ser 08:30. Valde att missa provet istället. Stort FAIL på mig. Hehe. Good job! http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif --- Jaha, idag bar det av till saltgruvan igen då efter några veckors ledighet. På programmet stod: Demokratiutveckling (Intressant) samt Kommunikationsteori (Tråkigt och abstrakt dravel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Men vilket pucko jag är. Första lektionen prov. Vad gör jag? Jo, jag har glömt att ställa om klockan på mobilen och är glad när jag ser att jag vaknar 07:30. Sätter på SVT och får panik när jag ser 08:30. Valde att missa provet istället. Stort FAIL på mig. Samma här, men jag hade inte prov. När jag vaknade såg jag att jag hade 20 minuter kvar tills lektionen började, jag hann alltså dusha, klä på mig, packa väskan och slänga i mig en banan och sedan ta mig till skolan för att vara där 2 minuter innan start ~18 minuter alltså. Nytt rekord. 3 lektioner idag, 3 datum för kommande prov. Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag älskar att göra 2-3 veckors arbete på några timmar. Det känns bara så...tillfredsställande. Är klar med min uppsats om Max Payne efter fyra timmar av jobb. Mycket nöjd är jag. Naturligtivs är inte allt rättat och blivit korrigerat både stilistiskt och grammatiskt, men självaste helheten och all text är klar. Så det lär inte dröja mer än en timme för det. Sedan fick jag en ganska glad nyhet idag i skolan. 29 april släpps GTA IV. 30 april kommer lärarna ha studiedag så vi får ledighet. 1 maj är helgdag och 2 maj är 'klämdagen' eller något sådant. Så det blir nästan en hel veckas lov. Tisdagen den 29:e är det dessutom idrottsdag. Fett chill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Våra lärare var på kurs igår och idag. Så vi har haft vikarier som inte har dykit upp, eller bara suttit i ett hörn. Han som kom och hade matte med oss var extremt bra dock. Nationellt Prov på fredag. Engelsk läsförståelse och hörövning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts