DrStupid Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Äntligen lov! Iofs så har dom 3 senaste dagarna varit väldigt slappa och roliga men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Lov, I haz it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Lov! Hoppas nu bara att jag har kvar pengar på kontot så jag tar mig hem över lovet, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) WOHO! LOOOOOOOOV KLAD HEST ! -- Är glad av flera anledningar. Skriftliga läxförhöret eller snarare provet gick bra, både i samhällskunskapen och naturkunskapen. Idrotten var ganska intensiv med mycket tjafs och nära till slagsmål. Gillar't. Mest glad är jag dock över av att efter ett kort samtal med läraren så får jag skriva en fem sidor lång uppsats om Max Payne istället för någon annan tråkig figur. Världens bästa/skönaste/sorgligaste/deppresiva/lagda spelkaraktär. Så det blir att spela igenom Max Payne-spelen och anteckna under tiden --- Vart på ICA och köpt 1,5 kilo godis, två påskmust och tre jolt. Nu är det påsk Redigerad 20 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Herregud. Tjooockiiss. Har sprungit 7 km idag (gympa lektion) i ett par nokian stövlar som gick sönder på vägen hem, det var mindre trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Fysikprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Miljökunskapsprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Kemiprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Så där brukar det se ut för mig, lektionstid är waste of time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Fysikprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Miljökunskapsprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Kemiprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Så där brukar det se ut för mig, lektionstid är waste of time. Du har det bra du. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Fysikprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Miljökunskapsprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Kemiprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Så där brukar det se ut för mig, lektionstid är waste of time. Snart spricker E-gylfen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Fysikprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Miljökunskapsprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Kemiprov, råpluggade klockan 12 på natten innan provet, inte varit psykiskt närvarande på någon lektion, hade knappt kunnat klara en enda fråga utan plugg. MVG. Så där brukar det se ut för mig, lektionstid är waste of time. Sådär klarde jag mig genom hela högstadiet. Fick VG+/MVG på i princip alla prov, och jag började alltid plugga vid 19-20 på kvällen (det är ganska sent enligt mig. ). Nu när jag försöker göra samma sak på gymnasiet så får jag dock sällan högre än VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Snart spricker E-gylfen? Du vill ha mer? Edit: kändes som att inlägget behövde några koola skrattgubbar. Redigerad 20 mars, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Du vill ha mer? Edit: kändes som att inlägget behövde några koola skrattgubbar. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 När jag ska plugga till ett prov så brukar jag börja ungefär 23:00 kvällen innan provet, läsa igenom det jag behöver och sen vara för trött för att fortsätta och gå och lägga mig. Det funkar ganska bra, men visst, jag skulle kunna ha högre betyg. Till skillnad från många andra är jag dock både fysiskt och psykiskt närvarande på lektionerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Påsklovet slut, iaf för de flesta av oss Ja, nu känns det lite att ångesten smyger sig tillbaka in i kroppen. Skolan igen. Denna ständigt återkommande skola. Hur har erat påsklov varit? Vad har ni gjort? Har ni saknat skolan? Har ni pluggat trots lovet? Själv har jag bara sovit känns det som. Tagit nytta av allting och bara vilat ut mig. Jag har t.o.m studerat lite de senaste dagarna. Vi har flera prov som kommer. Och nu har vi inget lov på 10 veckor. 10 veckor!, hur ska man kunna klara det. Det känns även som det är nu det är dags att prestera och klämma ur det sista ur sig för att få de bästa betygen. Men jaa, vi får se vart allt går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Påsklovet slut, iaf för de flesta av oss Ja, nu känns det lite att ångesten smyger sig tillbaka in i kroppen. Skolan igen. Denna ständigt återkommande skola. Hur har erat påsklov varit? Vad har ni gjort? Har ni saknat skolan? Har ni pluggat trots lovet? Själv har jag bara sovit känns det som. Tagit nytta av allting och bara vilat ut mig. Jag har t.o.m studerat lite de senaste dagarna. Vi har flera prov som kommer. Och nu har vi inget lov på 10 veckor. 10 veckor!, hur ska man kunna klara det. Det känns även som det är nu det är dags att prestera och klämma ur det sista ur sig för att få de bästa betygen. Men jaa, vi får se vart allt går. Bara 4 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hur har erat påsklov varit? Otroligt improduktivt och slappt. Vad har ni gjort? Tränat två gånger, sen drog jag på mig en förkylning och så var det slut med det. Kollat House, kollat hockey, läst... Har ni saknat skolan? Inte alls. Har ni pluggat trots lovet? Skulle göra en genetikuppgift, men... öh... nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jag längtar faktiskt tillbaka till skolan nu. Imorgon börjar vi med ett musikprojekt, som ska hålla på i två veckor. Vi kommer delas upp i grupper tillsammans med tvåorna och treorna, och sedan få en och en halv vecka på oss att skriva en låt. Det låter säkert som om vi har lite ont om tid, men faktum är det att vi bara kommer jobba med detta projektet, inget annat. Så mellan halv tio och fyra på eftermiddagen är det musik för oss nu. Nästa torsdag när vi är klara med låtarna ska vi ha en spelning på Brewhouse här i Göteborg, och det kommer tydligen bli som en melodifestival, så publiken kommer få rösta på den bästa låten som i sin tur får något maffigt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Riktigt längesen jag kände en sån här ångest över att det är slut på ett lov. Har verkligen inte lust eller ork med skola imorgon känns det som. Och som en extra spark på pungen innefattar morgondagen ett kemiprov... Redigerad 30 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Drygt att gå till skolan igen, det har varit ett skönt lov faktiskt. Fast 8-9 Mars är vi lediga igen för det är utvecklingssamtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Drygt att gå till skolan igen, det har varit ett skönt lov faktiskt. Fast 8-9 Mars är vi lediga igen för det är utvecklingssamtal Så du ser fram emot att vara ledig om runt ett år i två dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Så du ser fram emot att vara ledig om runt ett år i två dagar? Bwahaha. -- När brukar man få reda på om man har kommit på den linjen man sökt till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts