Saleen Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Just nu sitter jag och har programmering, men läser istället på ett Photoshop forum. Man ska bara lägga tid på nödvändiga saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Fick tillbaka historiaprov idag,, och ett historiaarbete också. MVG på båda. På provet stod det "Det här var verkligen en själsig glädje att läsa, Jakob. Tack för det. Djurpgående och personliga analyser som ligger på en nivå låångt över gymnasiet. Strålande!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Fick tillbaka historiaprov idag,, och ett historiaarbete också. MVG på båda. På provet stod det "Det här var verkligen en själsig glädje att läsa, Jakob. Tack för det. Djurpgående och personliga analyser som ligger på en nivå låångt över gymnasiet. Strålande!" Jag är avundsjuk i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Åh, äntligen LOOOOV! Måndags: På måndagar har vi fria timmar där vi får välja själv vad vi vill jobba med. Bestämde i sista minut att jag skulle göra halva delen av ett matteprov, så jag har gjort bort det före lovet. Sagt och gjort, full pott. Tisdags: Inget speciellt. Kände mig illamående så jag skippade gympan. Var på en kort men bra föreläsning av f.d. polisen Michael Lundh. På HK:n gjorde vi tacos och fruktsallad, gott. Idag, onsdag: Hade matte, SO, musik. Tog det lugnt och laddade inför biologiprovet vi hade efter musiken. Har känt mig riktigt osäker på biologin, men igår och idag kändes det bättre och provet gick bra, tror jag! Satt och skrev i 2½ timme (slapp tyskan ). Hade koll på nästan allt, var osäker på en sak tror jag. Jag lämnade in, och så var det påsklov! Vi har egentligen friluftsdag imorgon men det struntar jag i. Tar sovmorgon, samt far och tränar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag är avundsjuk i varje fall. Ja det är klart var smickrande.. men fan.. han överdriver ju. Iochförsig fick ingen annan någon kommentar alls knappt, förutom min bästa kompis som fick "Ren poesi." Han gillar väl oss två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag är avundsjuk i varje fall. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Åh fyfan. Lov! Eller, ja egentligen har jag skola imorgon också. Men jag VILL ha musik och idrott i tre timmar, så det är bara ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Åh fyfan. Inte lov! Går från 08.05 - 16.25 (eller så var det 15.45) imorgon, SEN är det lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hade utvecklingssamtal idag! Det gick bra mycket bättre än jag trodde, faktiskt. Det enda jag behöver komma ikapp med är ett omprov i samhällskunskap, men jag trodde det var mycket mer, så det känns riktigt skönt. Efter lovet ska lärarna öppna våran "hall" igen, så vi elever kan vistas där. Veckan efter sportlovet var det nämligen någon skitunge som hade smugit in och stulit ljudkort och dyra mikrofoner till ett värde långt över 10.000, så det har varit låst fram tills nu. Det har verkligen varit förjävligt, vi har fått hänga i korridorerna i flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Halvdag imorgon, sen är det lov. Skönt som fan! Ska tillbringa påsken i fjällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Usch! Har 2 prov imorgon. Hemkunskap och Biologi! Kan det bli värre? Lov efter iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Jag har också två prov imorgon. Matte och fysik. Ska bli skönt med lov efter. Redigerad 19 mars, 2008 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Skönt med lov nu. Ringde min handledare i praktiken förut idag och berättade för honom att jag antagligen skulle komma lite senare till praktiken imorgon. Runt fruktost. Han sa att jag var duktig som ringde och berättade det så han gav ledigt hela dagen på ett villkor. Det var att jag skulle ta och fira in påsklovet med att festa. Han kan vara så skön ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Skönt med lov nu. Ringde min handledare i praktiken förut idag och berättade för honom att jag antagligen skulle komma lite senare till praktiken imorgon. Runt fruktost. Han sa att jag var duktig som ringde och berättade det så han gav ledigt hela dagen på ett villkor. Det var att jag skulle ta och fira in påsklovet med att festa. Han kan vara så skön ibland. Vad praoar du med? ..eller ja, vart/med vad? Redigerad 19 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Fan vad orättvist, jag måste torteras en hel dag till innan det är lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Bah, ni klagar på att ni måste gå i skolan en sista dag, men sen har ni en vecka ledigt medans vi som jobbar inte har ledigt alls. Har dock "påsklov" själv just nu, vilket suger. Allt truckkörande har gjort att jag har sträckt mig i ryggen. Kunde inte gå upp ur sängen idag, så sitter och knaprar tabletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Vad praoar du med? ..eller ja, vart/med vad? Går ju ellinjen i Eskilstuna så vi praktiserar på en elfirma varje torsdag och fredag en termin i tvåan och en termin i trean. Jag praktiserar f.ö på NEA. Känns bättre än skolan, men att börja jobba klockan sju är inte riktigt min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Går ju ellinjen i Eskilstuna så vi praktiserar på en elfirma varje torsdag och fredag en termin i tvåan och en termin i trean. Jag praktiserar f.ö på NEA. Känns bättre än skolan, men att börja jobba klockan sju är inte riktigt min grej. Min ohängde kusin är elektriker och han börjar ca halv sju på morgonen och slutar ca sex-sju på kvällen. Där har du något att se fram emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Skönt. Sista dagen. En läxa, idrott och två till ämnen. Skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Skönt. Sista dagen. En läxa, idrott och två till ämnen. Skönt. Byt läxa mot prov så är det samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts