Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Men det bästa är om man inte har något att ta igen så är man ju ledig. Skitskönt. Det är det jag menar; jag ligger alltid efter med något. Qouad: Redigerad 11 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Varför inte? Jag älskar "ta igen missade prov"-lektioner. För att Kebab skulle få sitta där ensam när alla andra är hemma Jag har 3 skoldagar kvar innan lovet. Kemiprov på onsdag, annars sitter jag bara av lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Franska 08.30 - 09.45: Kommer 20 minuter sent med flit och gör knappt någonting. Får veta att jag ligger på G-nivå vilket upprör mig väldigt mycket. Var deppig länge efteråt, men får hoppas att det löser sig. Svenska 10.10 - 11.00: Var i datasalen och gjorde ingenting Lunch 11.00 - 11.25: Åt ryssröra med tunnbröd. Någon lågvariant av tacos. Dög dock. Matematik 11.20 - 12.10: Spelade kort och gjorde ingenting. Lunch 12.10 - 12.45: Åt ingenting förutom mackor och dricka. Vi hade jätteroligt vid bordet bortsett från när Petter började prata om 2 girls 1 cup eller vad den heter. :/ Engelska 13.00 - 14.00: Här började det 'bra'. Fick tillbaka proven och jag fick VG+ (IGEN), 4 poäng från MVG. Var lite besviken, men ja, med tanke på hur mycket jag pluggade inför provet så var jag nöjd. Fick MVG på uppsatsen dessutom, så jag blev mer än nöjd. Geografi 14.20 - 15.20: Innan stressade jag runt hela skolan för att hitta en skrivare som fungerad. Fungerade varken i datasalen eller biblioteket, så jag fick helt enkelt gå till expedition för att ta ut våra ledighetsansökspapper. Well, sedan fick vi tillbaka proven och jag fick 66 poäng. Var jättenervös, då jag var tvugen att få MVG på detta för att jag då med 90 % chans får MVG i kursen. Han log åt mig och sa: "Du blir bara bättre och bättre". Och då visste jag att det var klart. Blev oerhört glad och dessutom sa han att jag fick näst bäst resultat i klassen (30 st) så då blev jag ännu gladare. Sen var det slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Franska 08.30 - 09.45: Kommer 20 minuter sent med flit och gör knappt någonting. Får veta att jag ligger på G-nivå vilket upprör mig väldigt mycket. Var deppig länge efteråt, men får hoppas att det löser sig. Svenska 10.10 - 11.00: Var i datasalen och gjorde ingenting Lunch 11.00 - 11.25: Åt ryssröra med tunnbröd. Någon lågvariant av tacos. Dög dock. Matematik 11.20 - 12.10: Spelade kort och gjorde ingenting. Lunch 12.10 - 12.45: Åt ingenting förutom mackor och dricka. Vi hade jätteroligt vid bordet bortsett från när Petter började prata om 2 girls 1 cup eller vad den heter. :/ Engelska 13.00 - 14.00: Här började det 'bra'. Fick tillbaka proven och jag fick VG+ (IGEN), 4 poäng från MVG. Var lite besviken, men ja, med tanke på hur mycket jag pluggade inför provet så var jag nöjd. Fick MVG på uppsatsen dessutom, så jag blev mer än nöjd. Geografi 14.20 - 15.20: Innan stressade jag runt hela skolan för att hitta en skrivare som fungerad. Fungerade varken i datasalen eller biblioteket, så jag fick helt enkelt gå till expedition för att ta ut våra ledighetsansökspapper. Well, sedan fick vi tillbaka proven och jag fick 66 poäng. Var jättenervös, då jag var tvugen att få MVG på detta för att jag då med 90 % chans får MVG i kursen. Han log åt mig och sa: "Du blir bara bättre och bättre". Och då visste jag att det var klart. Blev oerhört glad och dessutom sa han att jag fick näst bäst resultat i klassen (30 st) så då blev jag ännu gladare. Sen var det slut Två luncher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Två luncher? Han åt väl bara två gånger, det gör vi med ibland när vi har tid. I måndags på matten berättade min mattelärare att hela gruppen fick MVG. Visst, vi är snabbmatte-gruppen så alla är duktiga men det måste ha funnits en massa tveksamma som hon hellre satte MVG än VG på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Två luncher? Japp. Precis som Tweak sade. Vi åt en snabbis innan den 'riktiga' lunchen. Brukar göra så när vi är hungriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Idag kom anti-mobbinggruppen Friends till skolan och babblade massa svammel, iofs inget fel med det men sen lyckades mupp-simon i min klass fuska sig till att bli "kompisstödjare" eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Vi fick veta hur många det är som sökt till respektive gymnasieprogram idag; Var jag +1 på mitt förstaval. Var ensam på mitt andraval. Hade inget tredjeval. Hoppas det ser ut så på alla andra skolor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Åh, matematikprov imorgon och jag har ångest som bara den. Läget är att jag bara satsar på ett VG i matte och på sista tiden har jag inte haft ork att jobba seriöst på matematiken på lektionerna. Det känns som jag redan kan 'the basics', men inte de svårare uppgifterna. Och nu hoppas jag verkligen att det räcker för att klara VG nu imorgon, men jag vill absolut inte få G heller och jag har pluggat lite nu, men inte tillräckligt. Hittar knappt motivation för det här. Aja, vi får se :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Lunch 11.00 - 11.25: Åt ryssröra med tunnbröd. Någon lågvariant av tacos. Dög dock. Oh my god, det åt jag till lunch igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Phew, fick mitt första bra betyg för första gången i denna årskurs. Två poäng från MVG på rättskunskapsprovet. Jag klagade lite dock, så jag och läraren skulle gå igenom det på nästa lektion.. Måste ta och skärpa mig! Edit: Det var förresten en ganska hög gräns för MVG, 39/42 var man tvungen att ha. Så 37 är väl knappast något att gnälla så mycket om, även fast det känns trist att inte få MVG. Gah, snacka om blandade känslor här. Redigerad 13 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Fick tillbaka ett engelskprov iiii... måndags, var det! Första riktiga prov vi haft på ett tag och första vinken mot vilket betyg man låg på i Engelska. Fick 90.5 utav 120, och var inte överdrivet nöjd. Hade hoppats på MVG som låg på runt 105 eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Var lite besviken [...] så jag blev mer än nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Vad fan är ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Vad fan är ditt problem? Vad fan är ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Kicken blev besviken för att han fick VG+ men med tanke på att han inte hade pluggat så var det okej och sen när han fick tillbaka en MVG-uppsats blev han helnöjd. Marquis läste nog det hela lite för fort bara. --- Sista anmälningsdag för högskoleprovet imorgon, jag står och väger om jag tänker göra det... Gick skitkasst förra gången och folk med samma skolbetyg som jag som gjorde provet vid ett annat tillfälle fick extremt mycket högre, så jag känner att jag också kan prestera bra. Men hur är det egentigen, är det provbetyget verkligen så värdefullt längre, har för mig att det skulle ändras? Sen undrar jag hur väl min hjärna fungerar i provsammanhang när jag inte gjort något sådant på mer än ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Prov på första världskriget idag. Gick väldigt bra. Min polare upptäckte att han kan öppna andras skåp med sin egen nyckel, ( ) Så han lånade en penna, en mattebok och lite sånt som han inte hade. Rätt kul. Går också ett rykte som jag tror är sant, att en tjej i min paralellklass ska ha försökt köpa marijuana men fått oregano istället. Jävligt smart.. Vet inte hur pass erfaren hon är med knarkhandel dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Prov på första världskriget idag. Gick väldigt bra. Min polare upptäckte att han kan öppna andras skåp med sin egen nyckel, ( ) Så han lånade en penna, en mattebok och lite sånt som han inte hade. Rätt kul. Går också ett rykte som jag tror är sant, att en tjej i min paralellklass ska ha försökt köpa marijuana men fått oregano istället. Jävligt smart.. Vet inte hur pass erfaren hon är med knarkhandel dock. Haha, fick mig att tänka på den gången då en i min paralellklass sålde marijuana som egentligen var tallbarr till en kille i samma klass som honom. Men det hindrade inte han för att säga att han blev jättehög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Vad fan är ditt? Att han kommer tillbaka och tror att han är "bäst", att han trackar ner på alla m.m -- Vi har haft "Tillsamansveckan" denna vecka, Ska på dans ikväll så är vi lediga imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Blah, matematikprovet jag snackade om gick väl rätt okej då. Jag är mycket osäker om jag ens får VG på det, men jag får komma igen på nästa prov. Annars har det varit rätt chill. Ingenting speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts