kicken Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Här har vi vecka 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Fasen, en hel vecka kvar för mig.. Två veckor här. Piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Är vi stockholmare ensamma med att ha vecka 9 som sportlovsvecka? Nej, vi här uppe i Gällivare har också det. Hela Norrbotten har nog det. Personligen så går jag bara 1,4 veckor till. Jag ska ju på konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Vet att här har dom sportlov V 10, hadei allafall jag hela min skolgång^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vet att här har dom sportlov V 10, hadei allafall jag hela min skolgång^^ Skiljer det sig inte varje år eller? Efterom vi har haft v 10 och nu har vi 9... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vi har då alltid haft vecka 8.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jämtlänningar har vecka 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jämtlänningar har vecka 10. Och de norrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Och de norrut. Alla norrut har v9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vecka 9, sedan är det ju lov vecka 13 igen. Eftersom att jag har chillpraktik en av de tre veckorna betyder det två skolveckor innan det blir lov igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Alla norrut har v9 Wtf. Bara jämtland som är efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Alla norrut har v9 Vi har då v10. HAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 I Övik har vi sportlov v. 10. Både bra och dåligt. Delvis är det bra, då man sparar det längre än dem flesta andra. Men så är det dåligt då jag verkligen är skoltrött nu. Kände tidigare idag att... Blä. Fy tusan vad jobbigt att gå till skolan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Buffertdag imorgon! Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Buffertdag imorgon! Skönt! Lediga alltså? Eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Lediga alltså? Eller...? Tror att det är en dag då man kan gå dit om man ligger lite efter i något ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Jaha, skönt att vi inte har något sådant på våran skola då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Tror att det är en dag då man kan gå dit om man ligger lite efter i något ämne. Delvis rätt, eller ja rätt. Om man har något prov ogjort eller någon större uppgift så går man till respektive lärare och gör provet eller uppgiften Dom som inte har det är lediga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Imorrn är det skola på förmiddagen, innebandy och volleyboll-turnering på eftermiddagen. Känns ganska slappt! Idag var en jävligt underlig måndag, vi börjar med planering, som vanligt. Sen får vi se början av Forrest Gump. En mattelektion följer det, lunch, torgmöte, och sen resten av Forrest Gump. Sen slutar vi. Kul var det iallafall. RUN FORREST RUN Redigerad 11 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Jaha, skönt att vi inte har något sådant på våran skola då... Varför inte? Jag älskar "ta igen missade prov"-lektioner. Perfekt att plugga på om man har något speciellt man vill läsa på inför något, eller om man missat ett prov så är det skönt att ta igen. Men det bästa är om man inte har något att ta igen så är man ju ledig. Skitskönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts