Mark Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Ujujuj. Har håla i en evighet, skulle kunna fara hem, men pallar inte. Väntar på att matsalen ska öppna så man kan få i sig lite käk. Mmm, kycklingryta . Sen har jag geografi och psykologi, sen får jag helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Nyss haft idrott, handboll is the shit. Nu ska vi egentligen ha rörlig bild, men läraren är i Indien, så det blir inte mycket gjort. Sedan har vi lunch. Pasta med kycklingsås. Låter gott. Sedan har vi kreativ verkstad. Det är slappt. Sedan har jag helg. Ikväll blir det bio med klasskompisar. Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vad är era 'ättider'?. Alltså, då matsalen är öppen/serverar. Vi har iaf 11:00-13:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vad är era 'ättider'?. Alltså, då matsalen är öppen/serverar. Vi har iaf 11:00-13:00 Det är väl samma här. Men folk kommer bara vid två tillfällen, det är 11.05 och 12.05. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vad är era 'ättider'?. Alltså, då matsalen är öppen/serverar. Vi har iaf 11:00-13:00 Tror det är samma här, men vi från gymnasiet får inte gå innan 11:45 eftersom grundskolan äter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Det är väl samma här. Men folk kommer bara vid två tillfällen, det är 11.05 och 12.05. Haha, sant. Blir sjukt långa köer ofta. Idag hade vi en föreläsning om typ EU. Fick besök av henne: http://www.riksdagen.se/upload/bilder/ledamotsbilder/0468206532916_max.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Tror det är samma här, men vi från gymnasiet får inte gå innan 11:45 eftersom grundskolan äter då. Sitter erat gymnasium ihop med grundskolan? Stackars er, det lär inte vara lite folk på den skolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Sitter erat gymnasium ihop med grundskolan? Stackars er, det lär inte vara lite folk på den skolan då. Nej, grundskolan ligger en sisådär 30m från gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 11:25 - 11:45 får man ta mat, man får äta tills 12:15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vi på gymnasiet delar på matsalen tillsammans med högstadiet, och för att komma till matsalen måste vi gå igenom högstadiets kapprum. Och högstadiet i Edsbyn visade sig vara det läbbigaste och konstigaste högstadiet jag har upplevt... Blev addad på MSN samt spammad på Bilddagboken utav ~ 3, 4 fjortistjejer som sa att dom upprepade gånger hade spanat mig och ett par polare då vi gick igenom deras kapprum och i matsalen, och att dom tyckte vi var väldigt söt. Så hade dom suttit och väntat på att vi skulle gå förbi - och smygtagit en massa jävla kort som dom sedan spred. Vi var tydligen deras fantasipojkvänner. Och käkar gör jag från allt mellan 11:15 - 12:10 till 12:05 - 12:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vad är era 'ättider'?. Alltså, då matsalen är öppen/serverar. Vi har iaf 11:00-13:00 11:00 - 12:00, fast kommer man efter 11:30 så ska man enligt bestämmelser inte få någon mat. Men det brukar de inte bry sig så mycket om. Äter på resturang, by the way. Idag var nog min mest produktiva skoldag sedan i ettan någon gång. Jobbade stenhårt på matten (fast gjorde bara tre uppgifter eller något i alla fall, allt tar ju skitlång tid nu för tiden) blev klar med ett arbete på företagsekonomin, var väldigt muntligt aktiv på svenskan (inget ovanlighet i och för sig ) och skrev klart min essä på engelskan. Just det, jag lämnade in en läxa på svenskan med. Med andra ord har jag lämnat in TVÅ saker I TID på SAMMA DAG. Kan ärligt talat inte minnas när jag lämnade in något i tid senast. Åh, så skönt det ska bli med helg nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 10.30-14.00 Upptäckte det idag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Vad har du för projektarbete? Jag bygger tillsammans med en vän upp skolan där jag går i Flash, och gör en slags onlinebaserad simulering/avatarchatt av det. Tänk dig Habbo Hotel, typ. Jag langar screenshot när jag är vid rätt dator Haha, sant. Blir sjukt långa köer ofta. Idag hade vi en föreläsning om typ EU. Fick besök av henne: Hittade du ingen större bild? Nej, men det verkar intressant - Vem var hon? Vad hade hon att säga? Vilket parti representerade hon? Såja, bild upplagd. Inga karaktärer i det screenshottet, tyvärr. Men jag får väl lägga upp en länk när projektet är klart. Redigerad 8 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Jag bygger tillsammans med en vän upp skolan där jag går i Flash, och gör en slags onlinebaserad simulering/avatarchatt av det. Tänk dig Habbo Hotel, typ. Jag langar screenshot när jag är vid rätt dator Hittade du ingen större bild? Nej, men det verkar intressant - Vem var hon? Vad hade hon att säga? Vilket parti representerade hon? Haha, jo. Nej, men det är Inger Segelström (?) som är EU-parlamentariker och har suttit i bl.a utrikesskottet och något som kallades för CIA-skottet som granskar hur CIA sköter sig och vad dom ska göra bättre och sämre. Hon representar Socialdemokraterna och ibland så kändes det väldigt mycket propaganda, men det var inte alltför mycket. Well, hon pratade om mänskliga rättigheter, flyktingpolitik, CIA och massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Idag var en otroligt spektakulär dag. Det började med att jag hittade en 100-lapp påväg till skolan. Pierre som gick brevid mig blev jätteavundsjuk. Senare i skolan när jag berättade för mina kompisar blev dom helt vilda och brottade ner mig på marken. DEt slutade med att jag fick en 5 kilos bandspelare i huvudet. Det var min dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Lov! Ett lov som invigdes med fest. Fan vad bra. Nu skja jag sova i en vecka, sen fyller jag år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Jag bygger tillsammans med en vän upp skolan där jag går i Flash, och gör en slags onlinebaserad simulering/avatarchatt av det. Tänk dig Habbo Hotel, typ. Jag langar screenshot när jag är vid rätt dator Hittade du ingen större bild? Nej, men det verkar intressant - Vem var hon? Vad hade hon att säga? Vilket parti representerade hon? Såja, bild upplagd. Inga karaktärer i det screenshottet, tyvärr. Men jag får väl lägga upp en länk när projektet är klart. Vilken inrikning går du? 3D? Eller det kanske heter något annat hos er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Idag var en otroligt spektakulär dag. Det började med att jag hittade en 100-lapp påväg till skolan. Pierre som gick brevid mig blev jätteavundsjuk. Senare i skolan när jag berättade för mina kompisar blev dom helt vilda och brottade ner mig på marken. DEt slutade med att jag fick en 5 kilos bandspelare i huvudet. Det var min dag. Haha Lov! Ett lov som invigdes med fest. Fan vad bra. Nu skja jag sova i en vecka, sen fyller jag år. Fasen, en hel vecka kvar för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Fasen, en hel vecka kvar för mig.. Två för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Två för mig... Samma här... Är vi stockholmare ensamma med att ha vecka 9 som sportlovsvecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts