Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Idag hade jag prov i Matematik. :P

Svarade på 3 av 10 frågor.

Kan vänta mig ett IG på det provet. :lol:

Men helt värdelös var dagen inte iallafall.

På rasterna satt jag och några polare och lirade SA:MP. :D

Också fick hela skolan sluta klockan 12.

Varför vet jag inte, men skönt var det iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hännde en skitkul grej i måndags, jag o 2 polare satt o hackade på en annan jävel, sen vare en som slog till han lite på skämmt i bakhuve, sen flippa han ur totalt o kassta en bordslampa i väggen, kasta ner en dataskärm i golvet, en stol på klockan så den flög i bitar..

Detta kan knappast vara ett normalt beteénde :D

Hmm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart också klar med uppsatsen, skrev två sidor om "Vara nöjd eller förändra" eller vad det nu hette. Blev sex sidor sen när jag skrivigt rent :D

Jag va dock full under hela uppsatsen, det va sjukt kul. Lite svårt att skriva rent men det gick bra. Jag hade skitkul iallafall.

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart också klar med uppsatsen, skrev två sidor om "Vara nöjd eller förändra" eller vad det nu hette. Blev sex sidor sen när jag skrev rent :D

Jag va dock full under hela uppsatsen, det va sjukt kul. Lite svårt att skriva rent men det gick bra. Jag hade skitkul iallafall.

Oj! Någon som faktiskt tog till alkohol för att lindra stressen under ett prov... funkade det verkligen bra?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj! Någon som faktiskt tog till alkohol för att lindra stressen under ett prov... funkade det verkligen bra?

Ja... jag va så stressad att jag spydde när jag skulle äta frukost. Det va därför det blev så.

Det gick ok, jag va inte stressad iallafall. Det va bara lite svårt att skriva rent, var svårt att skriva fint.

Men annars hade jag allmänt kul och satt och skratta för mig själv.

Själva texten tror jag faktiskt blev bra, jag kan återkomma när jag har fått reda på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vad smickrande det är att läsa rekommendationsbrev om sig själv. Min mentor skrev ett om/till (vad säger man?) mig idag på grund av en enveckas ledarkurs som jag söker till (skrev om den på föregående sidor någonstans).

Nästan så jag vill skriva av hela här så att jag får skryta lite. :P

Förresten så har jag haft en ruskigt skön dag i skolan. Halvslapp företagsekonomi, STENHÅRT idrottspass (fast det var rätt skönt att ta ut sig lite) och sedan slutade jag. :lol: Innan jag åkte hem med bussen så satt jag i datorsalen och segade lite i goda vänners lag. Först spelade vi cs, men svenskläraren kom in och blev galen på oss, så vi fick lägga ner det. :D

Då kom vi på den klockrena idén att koppla in tre datormöss till samma dator (vi hade ganska tråkigt). Det hela övergick till en tävling; jag skulle försöka öppna Den här datorn och mina två vänner skulle försöka öppna Mina dokument respektive Explorer. Efter några minuters hård kamp så slet jag ur deras sladdar och vann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vad smickrande det är att läsa rekommendationsbrev om sig själv. Min mentor skrev ett om/till (vad säger man?) mig idag på grund av en enveckas ledarkurs som jag söker till (skrev om den på föregående sidor någonstans).

Nästan så jag vill skriva av hela här så att jag får skryta lite. :P

Förresten så har jag haft en ruskigt skön dag i skolan. Halvslapp företagsekonomi, STENHÅRT idrottspass (fast det var rätt skönt att ta ut sig lite) och sedan slutade jag. :lol: Innan jag åkte hem med bussen så satt jag i datorsalen och segade lite i goda vänners lag. Först spelade vi cs, men svenskläraren kom in och blev galen på oss, så vi fick lägga ner det. :D

Då kom vi på den klockrena idén att koppla in tre datormöss till samma dator (vi hade ganska tråkigt). Det hela övergick till en tävling; jag skulle försöka öppna Den här datorn och mina två vänner skulle försöka öppna Mina dokument respektive Explorer. Efter några minuters hård kamp så slet jag ur deras sladdar och vann.

Stryk "rättvis" på det där rekommendationsbrevet, dirr! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev klar med uppsatsen för 20 min sen. Blev faktiskt inte så svårt som jag trodde. Skrev 3 sidor på "Val som berör". Hoppas att man får ett bra betyg :) skulle faktiskt förvåna mig om jag fick ett MVG :P

Skrev också om det :lol:, 16 sidor blev det och jag skulle inte bli förvånad om jag kammar hem ett MVG på både läsförståelsen och novellen.

Trodde att jag på min höjd skulle få ihop 2-3 sidor spå jag blev faktiskt väldigt nöjd med att ådstakoma 16 sidor :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrev också om det :), 16 sidor blev det och jag skulle inte bli förvånad om jag kammar hem ett MVG på både läsförståelsen och novellen.

Trodde att jag på min höjd skulle få ihop 2-3 sidor spå jag blev faktiskt väldigt nöjd med att ådstakoma 16 sidor :D

SEXTON sidor? :P:lol::):o

Fanns det ingen maxgräns eller? 16 sidor är ju fakking skitmycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SEXTON sidor? :P:lol::):o

Fanns det ingen maxgräns eller? 16 sidor är ju fakking skitmycket.

Våran lärare har iaf sagt att vi får skriva hur mycket vi vill, när vi vill. Det är ju ingenting hon tycker är specellt jättekul i sig, då hon får väldigt mycket att rätta, men hon tycker verkligen att det är roligt om vi skriver mycket, eftersom att hon vill oss vårat bästa. :D

BOOOOWZRR!

Edit: Menar då rent allmänt. Men tycker att det vore konstigt om man inte skulle få skriva allt man kunde. Dock kanske en allt för lång historia eller uppsats drar ner lite på betyget.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor