Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Det blir vad man gör det till! Jag, och flera andra gubbar i klassen, hade köpt med oss flera liter cola och massa godis som vi käkade under den tiden vi fick på oss. Jag hade med mig mest av alla, och mot alla odds hann jag skriva mer än jag åt, och fick bäst betyg av killarna på uppsatsdelen.

Haha, det får mig att minnas mig och mina polare. Vi cyklade till ica dagen innan och bunkrade upp som fan. Jag vet att jag hade en otroligt stor godispåse och en 1½ liters läsk. När jag kom ner från klassrummet hade jag inte ens öppnat godispåsen eller läsken, jag hade skrivit konstant hela tiden nästan. Fan så härligt det kändes. :D

Det slutade med ett MVG vilken jag inte kan vara annat än nöjd med.

Undrar jag med, har inte haft det i Svenska A än :teehee: ...och jag började med Svenska B idag.

Är det nationellt i svenska då? I ettan hade vi nationellt i engelska och matte A och matte B. Men inte heller vi hade i svenska.

I och för sig kan jag förstå om det kommer i slutet, vi hade vårat matte B-nationellt innan vårat matte A.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hännde en skitkul grej i måndags, jag o 2 polare satt o hackade på en annan jävel, sen vare en som slog till han lite på skämmt i bakhuve, sen flippa han ur totalt o kassta en bordslampa i väggen, kasta ner en dataskärm i golvet, en stol på klockan så den flög i bitar..

Detta kan knappast vara ett normalt beteénde :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh. Engelskaprovet idag gick väl...bra. Jag räknade mina fel och kom fram till 7 stycken. Om det är så (plus något enstaka till) så får jag ändå MVG och jag gillade verkligen min berättelse i slutet, så jag är positiv. Geografin är dock värst nu på fredag. Okej, bara 21 sidor, men vilken text, man förstår knappt någonting. Men imorgon, då är det bandy på idrotten. Längtar som bara den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hännde en skitkul grej i måndags, jag o 2 polare satt o hackade på en annan jävel, sen vare en som slog till han lite på skämmt i bakhuve, sen flippa han ur totalt o kassta en bordslampa i väggen, kasta ner en dataskärm i golvet, en stol på klockan så den flög i bitar..

Detta kan knappast vara ett normalt beteénde :innocent:

Ni själva verkar ju inte speciellt normala.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah, gick åt helvete idag på Kemi provet. Har övat i nästan 2 veckor på Koncentration, Reaktionsformler, Molmassa osv. Ja tror att jag kommer få IG eller G om jag har tur :innocent: . Fattar inte riktigt vad som gick snett. Jag kan i princip 90% av alla frågorna i boken och alla frågorna som finns i ett häfte jag fick men ändå så gick det åt helvete. Känns nästan lite som om det är lärarens fel på grund av att hon gjorde för få frågor och för svåra. Hellre fler frågor som är lagom svåra än mindre frågor som är dubbelt så svåra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah, gick åt helvete idag på Kemi provet. Har övat i nästan 2 veckor på Koncentration, Reaktionsformler, Molmassa osv. Ja tror att jag kommer få IG eller G om jag har tur :innocent: . Fattar inte riktigt vad som gick snett. Jag kan i princip 90% av alla frågorna i boken och alla frågorna som finns i ett häfte jag fick men ändå så gick det åt helvete. Känns nästan lite som om det är lärarens fel på grund av att hon gjorde för få frågor och för svåra. Hellre fler frågor som är lagom svåra än mindre frågor som är dubbelt så svåra.

Jag känner igen den där känslan på just kemin, alltid så jäfla svåra prov.

Egentligen är det skitlätt matematik det där med massa, mol, molmassa och oxideras hit och dit men av någon anledning begränsades min hjärna såfort det hade med det att göra. Nu fixade jag förvisso VG i både Kemi A och B, men svårt var det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kan knappast vara ett normalt beteénde :D

Som eXotic skrev, ni verkar inte vara riktigt klara i huvudet. Jävla idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Berättade lite i vardagssnack.

Men idag så skulle vi ha idrott. Men vår lärare är sjuk så vi fick nån fet störd kvinnlig vikarie som heter Silvia. Hon tog oss inte till gympasalen utan skulle sätta oss i en sal för att kolla på ondskan. Jag och mina polare kom i god tid dit, men när vi skulle gå in så tittar bara kärringen på oss och stänger dörren framför oss. Vi bara tänkte "fuck this" och gick därifrån, om hon gjorde så tänker inte vi lägga tid på att försöka komma in.

Är förövrigt EXTREMT nervös för uppsatsskrivandet imorgon, för jag suger på sånt. Jag får inte ut ord ur min hjärna. Det blir inte ens dåligt, det kommer inget! Sen glömde jag köpa "mat" också... kan nog skynda mig med det imorgon tror jag...

AAAHHH JAG KOMMER INTE KLARA DET!

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor