AngryAxel Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 jag brukar göra ringar! Jag med. Jag döpte den till 'bön-taktiken', då den första ringen snarare såg ut som en böna än en ring. Men den är väldigt bra, man kan cirkulera där inne typ för alltid, medan de andra små kurvorna hopplöst irrar runt, letandes efter en väg in. Muahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Achtung, die Kurve! Jag brukar gå nertill teknikarjävlarna och hälsa på ,bara föratt spela det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Bläh. Prov i samhällskunskap på torsdag. Nästa vecka är det prov på engelska på onsdag och geografi på fredag. Veckan efter det i matematik. Sedan har jag även en analys som ska göras på svenskan. Vill få tillbaka min lust att studera som jag hade innan förra veckan. Det känns som den avtagit, men är på väg tillbaka nu. Sedan fick jag bra nyheter i svenskan. Kanske redan sa det, men att jag ligger på MVG-nivå nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Vi spelar Zataka på skoltid, oj va busigt! Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Vad är det? http://www.google.se/search?hl=sv&clie...cka&spell=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Vad är det? Om du hade sökt lite hade du hittad svaret garanterat. Men, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Tråååååååååååååååkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Det är fan stora grejer på gång nu, alltså. Genom min skola finns det möjlighet för två elever i årskurs två att ansöka till "Raul Wallenberg Academy", där man i en vecka får åka på kursgård och lyssna på föreläsningar om ledarskap. Jag är jätteintresserad, men det är minsann en del jobb innan man är där. Steg ett är att anmäla sig och ha vitsord från kamrater och lärare, intyg från föräldrarna samt svara på ett gäng frågor. Frågor att besvara 1. Nämn en ledare som du anser vara en god förebild som ledare och berätta varför du tycker att personen är en bra förebild. 2. Nämn en ledare som du tycker är ett dåligt exempel som ledare och berätta varför det är ett dåligt exempel. 3. Varför vill just du gå en ledarskapsutbildning? 4. Varför vill du gå just denna ledarskapsutbildning? 5. Har du gått någon annan ledarskapsutbildning? 6. Har du någon egen erfarenhet som ledare och i så fall vilken? 7. Många söker denna utbildning – varför ska just du bli antagen? 8. Utifrån det beskrivna innehållet – vilket avsnitt är mest intressanta för dig och varför? 9. Vilka avsnitt tycker du saknas och varför? http://infokompgymnasiet.se/rwa/hur/RWA_an..._och_fragor.pdf Efter detta ska man på ett visst datum samlas i ett klassrum där man ska skriva uppsats i två timmar om något visst ämne inom ledarskap. Självklart ska jag försöka, men för tillfället blir jag lite illamående bara av att kolla på frågorna. Skulle verkligen vara skönt att "sova och äta gott och lyssna på toppföreläsare i en vecka", som min rektor uttryckte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Själv har jag 20.0 i betygsnitt eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Själv har jag 20.0 i betygsnitt eller vad det heter Är inte det MVG i allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Är inte det MVG i allt? Jo. Att jag sen bara fått ett betyg är en annan femma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Jo. Att jag sen bara fått ett betyg är en annan femma... Haha...den körde jag också med efter mitt första betyg Var det i datorkunskap också kanske? Redigerad 31 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jo. Att jag sen bara fått ett betyg är en annan femma... PLUGGHÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Har historiaprov imorgon men jag har inte orkat plugga. Ska nog "försova" mig imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Haha...den körde jag också med efter mitt första betyg Var det i datorkunskap också kanske? Nä, Matte A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Haha...den körde jag också med efter mitt första betyg Var det i datorkunskap också kanske? I så fall har jag också haft 20 i snitt "en gång i tiden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Fan, allt kom på en gång. Som en smäll rakt i ansiktet. I helgen ska(bör) jag göra matte, engelska, svenska, rättskunskap, tyska och ansökan till Raul Wallenberg-stipendiet. Ska också ha min första teorilektion på körskolan på måndag, och det stod att det kunde vara bra att ha läst kapitlet innan lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Fan, allt kom på en gång. Som en smäll rakt i ansiktet. I helgen ska(bör) jag göra matte, engelska, svenska, rättskunskap, tyska och ansökan till Raul Wallenberg-stipendiet. Ska också ha min första teorilektion på körskolan på måndag, och det stod att det kunde vara bra att ha läst kapitlet innan lektionen. Stackare ...the what now? ...och finns det inte sammanfattning av allt på en sida i korta ord på näste sida, eller har jag helt fel? Var ett tag sedan jag kollade i en såndär bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Stackare ...the what now? ...och finns det inte sammanfattning av allt på en sida i korta ord på näste sida, eller har jag helt fel? Var ett tag sedan jag kollade i en såndär bok. Tack för ditt medlidande. Kolla det jag skrev lite längre upp på den här sidan, ska svara på krångliga frågor och grejer! Mjo, körskoleteorin är egentligen det jag oroar mig minst för. Rättskunskapen är värst, har 70 sidor att läsa igenom till ett prov på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Tack för ditt medlidande. Kolla det jag skrev lite längre upp på den här sidan, ska svara på krångliga frågor och grejer! Mjo, körskoleteorin är egentligen det jag oroar mig minst för. Rättskunskapen är värst, har 70 sidor att läsa igenom till ett prov på onsdag. 70 SIDOR?!?!? WOHO! Tur att jag inte går företagsekonomi eller vad du går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts