Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Coolt. Vi har bara äldre lärare. :lol: Är hon blond också?

Edit: Du får gärna smygta ett kort och råka posta det här.

Brunblont hår. Tajt kropp. Inte stora bröst, men vafan - jag gillar ju ändå inte det.

Foto kommer när hon är tillbaka från Indien och jag får tag på ett kort på henne. Vi har ett foto på skolhemsidan, men det är helt förjävligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brunblont hår. Tajt kropp. Inte stora bröst, men vafan - jag gillar ju ändå inte det.

Foto kommer när hon är tillbaka från Indien och jag får tag på ett kort på henne. Vi har ett foto på skolhemsidan, men det är helt förjävligt.

Nice. Hoppas hon kommer tillbaka snart då. Får övervaka tråden. För mig är det guld att se sexiga lärare om man ser på min skola. naughty_970332_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete! Nu har jag glömt göra matte igen! Fan! rant_835417_0.gif

Jag vill verkligen inte hamna efter på matte C, så som jag gjorde på slutet av B-kursen (är inte klar med den än :) ), och ÄNDÅ så slöar jag och glömmer bort att jobba hemma. Fan! rant_835417_0.gif

Ska vara klar med 3 arbeten i kemin imorgon och jag har inte gjort ett enda, och har totalt glömt. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor