Mordos Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Coolt. Vi har bara äldre lärare. Är hon blond också? Edit: Du får gärna smygta ett kort och råka posta det här. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/cool.gif Brunblont hår. Tajt kropp. Inte stora bröst, men vafan - jag gillar ju ändå inte det. Foto kommer när hon är tillbaka från Indien och jag får tag på ett kort på henne. Vi har ett foto på skolhemsidan, men det är helt förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Brunblont hår. Tajt kropp. Inte stora bröst, men vafan - jag gillar ju ändå inte det. Foto kommer när hon är tillbaka från Indien och jag får tag på ett kort på henne. Vi har ett foto på skolhemsidan, men det är helt förjävligt. Nice. Hoppas hon kommer tillbaka snart då. Får övervaka tråden. För mig är det guld att se sexiga lärare om man ser på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Brunblont hår. Tajt kropp. Inte stora bröst, men vafan - jag gillar ju ändå inte det. Foto kommer när hon är tillbaka från Indien och jag får tag på ett kort på henne. Vi har ett foto på skolhemsidan, men det är helt förjävligt. Hur är det med skolkatalogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hur är det med skolkatalogen? Hon var inte med i förra årets, och årets har varken jag eller Mordos(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hon var inte med i förra årets, och årets har varken jag eller Mordos(?). Jag var inte med i den så jag får den absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Vad går du för linje? Går du på KTH? Hur grym är du? Civilingenjör med inriktning Datateknik 300p. Japp KTH, är inte så värst "grym" men jag klarar mig hyfsat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Helvete! Nu har jag glömt göra matte igen! Fan! Jag vill verkligen inte hamna efter på matte C, så som jag gjorde på slutet av B-kursen (är inte klar med den än ), och ÄNDÅ så slöar jag och glömmer bort att jobba hemma. Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Helvete! Nu har jag glömt göra matte igen! Fan! Jag vill verkligen inte hamna efter på matte C, så som jag gjorde på slutet av B-kursen (är inte klar med den än ), och ÄNDÅ så slöar jag och glömmer bort att jobba hemma. Fan! Ska vara klar med 3 arbeten i kemin imorgon och jag har inte gjort ett enda, och har totalt glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Ska vara klar med 3 arbeten i kemin imorgon och jag har inte gjort ett enda, och har totalt glömt. Touché Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Har ett fysikarbete som ska vara klart imorgon, jag e klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Klar med min redovisning om naturgas. TJOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Tagit lite bilder i skolan idag D: (klicka för större). Edit: Oj, såg inte att jag hade en post över mig. Sry. Redigerad 25 januari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Red Forman. (Utan mustaschen hade det varit likt. Lite iaf.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Red Forman. (Utan mustaschen hade det varit likt. Lite iaf.) Njaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hahaha tuffa gänget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hahaha tuffa gänget... En bra bild var det iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hahaha tuffa gänget... Haha, det var deras förslag om att jag skulle ta den bilden. Sedan är vi inte så tuffa som vi ser ut. Gosiga hellre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Vi spelar Zataka på skoltid, oj va busigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Vi spelar Zataka på skoltid, oj va busigt! Achtung, die Kurve! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Achtung, die Kurve! jag brukar göra ringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts