Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

24 - 25. Kanske nått år yngre eller äldre.

Mums. Får mig att tänka på min wünderbara matte/förtroendelärare jag hade i tvåan när jag fick gå om ett år. Hade som sagt lite jobbigt just då, så vi brukade gå iväg och snacka och sånt. Hon ringde mig t.o.m på mobilen.

19 år, hon är 22, snyggast i stan.. Tyck-synd-om-mig-syndrom blev det mycket av. Och alla mattelektioner så var man såklart dummast i klassen med flit för att få mest hjälp. Oj, oj, oj.

Eller varför inte mig engelska lärare? :) Vet att hon hade något för mig alltså. Inte nog med att jag fick MVG i Engelska C som slutbetyg när jag hade typ 10% närvaro och inga inlämnade uppgifter måste ju betyda något. Och jag tror inte alla fröknar, när dom kommer fram bakom en trycker sina pattar i bakhuvudet på sina elever. Med mig grabbar, med mig.. :D

Ta på mig, jag har haft snygga lärare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vår idrottslärare är 60 år och har valkar på benen. Hon gillar shorts.

Får mig att tänka på våran idrottslärare i grundskolan som var allt annat än fotomodell. typ runt 55-60 bast, äckliga håriga ben och fult vitt krull, mustach och lite annat snusk som fula rynkor, vårtor och man såg blodådrorna. ett riktigt lik. men det värsta av allt var att hon brukade använda en sån där svintight gympa dräkt i nylon eller vad fan det var för material, ni fattar nog. rosa var den med. HUUU skräck minnen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor