Cyper Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Jag kunde inte koncentrera mig på psykologi lektionen. Läraren hade hennes ultra-tighta brallor, och med tanke på hur hon ser ut, så allt man gör är att stirra. Hur gammal är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hur gammal är hon? 24 - 25. Kanske nått år yngre eller äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 24 - 25. Kanske nått år yngre eller äldre. Har för mig att hon är 23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag kunde inte koncentrera mig på psykologi lektionen. Läraren hade hennes ultra-tighta brallor, och med tanke på hur hon ser ut, så allt man gör är att stirra. Bild? ... Mordos goes Paparazzi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jo, jag har försökt få ett foto, men hon är JÄMT omringad av kåta treor. Och just nu är hon i Indien, så foto kan ta en stund. Men det kommer! Ett foto kommer också. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Happ, då börjar vårterminen imorgon. Trevligt att få nåt att göra igen, dras igång med Differential och Integralkalkylen från i höstas direkt, och ny kurs, Digital Design. Awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Happ, då börjar vårterminen imorgon. Trevligt att få nåt att göra igen, dras igång med Differential och Integralkalkylen från i höstas direkt, och ny kurs, Digital Design. Awesome. Vad går du för linje? Går du på KTH? Hur grym är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 24 - 25. Kanske nått år yngre eller äldre. Mums. Får mig att tänka på min wünderbara matte/förtroendelärare jag hade i tvåan när jag fick gå om ett år. Hade som sagt lite jobbigt just då, så vi brukade gå iväg och snacka och sånt. Hon ringde mig t.o.m på mobilen. 19 år, hon är 22, snyggast i stan.. Tyck-synd-om-mig-syndrom blev det mycket av. Och alla mattelektioner så var man såklart dummast i klassen med flit för att få mest hjälp. Oj, oj, oj. Eller varför inte mig engelska lärare? Vet att hon hade något för mig alltså. Inte nog med att jag fick MVG i Engelska C som slutbetyg när jag hade typ 10% närvaro och inga inlämnade uppgifter måste ju betyda något. Och jag tror inte alla fröknar, när dom kommer fram bakom en trycker sina pattar i bakhuvudet på sina elever. Med mig grabbar, med mig.. Ta på mig, jag har haft snygga lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Den enda lärare jag har under 30 är tjurig som en klimakterietant och allt annat än vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 I ettan hade vi en kvinnlig gorilla till matematiklärare. Hon brukade alltid gå runt i sandaler och shorts så man fick se hennes gräsligt håriga ben. Tvi vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vår idrottslärare är 60 år och har valkar på benen. Hon gillar shorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vår idrottslärare är 60 år och har valkar på benen. Hon gillar shorts. Får mig att tänka på våran idrottslärare i grundskolan som var allt annat än fotomodell. typ runt 55-60 bast, äckliga håriga ben och fult vitt krull, mustach och lite annat snusk som fula rynkor, vårtor och man såg blodådrorna. ett riktigt lik. men det värsta av allt var att hon brukade använda en sån där svintight gympa dräkt i nylon eller vad fan det var för material, ni fattar nog. rosa var den med. HUUU skräck minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vår idrottslärare är 60 år och har valkar på benen. Hon gillar shorts. SAMMA HÄR, DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Simmning idag ^^ lyckadees simma 25 meter under vattnet, lite nöjd.. Synd att jag hatar klor, mina ögon fakkar, sen mår man så jävla dåligt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 I nian hade vi en matematikvikarie vars glasögon immade igen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 På onsdag ska vi till ishallen på idrotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) På onsdag ska vi till ishallen på idrotten. Vilket sammanträffande. Vi ska dit nästa vecka på torsdag. (Höhö, det var inget sammanträffande efter längre tankegångar) Redigerad 21 januari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 På onsdag ska vi till ishallen på idrotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Imorgon ska vi ha idrottsdag. Gött, det blir till att slita hårt hemma i sängen med en fet frukost till lite Simpsons och sen slappa hela dagen, blandat med Matte-plugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) 24 - 25. Kanske nått år yngre eller äldre. Coolt. Vi har bara äldre lärare. Är hon blond också? Edit: Du får gärna smygta ett kort och råka posta det här. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/cool.gif Redigerad 21 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts