Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Har börjat på nya praktikplatsen nu. Hur tråkigt som helst. Det enda jag fått göra idag är att ha testat 50st PCI-kort om dom funka. Jobbar 9-18 och har 2.5 timmars lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Mitt schema de närmaste 5 veckorna, de överstrykna lektionerna går Mordos på. Hylla mina paint-skillz. Redigerad 7 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Se till att vara muntligt aktiv på lektionerna, det hjälpte i alla fall mig till mina MVG:n på högstadiet. Även i Svenska A och Engelska A, när jag tänker efter. Tänkte också skriva det men kom på att jag inte hade fler tips så jag sket i det, hehe. Häng med på vad som händer i världen i Samhällen, dra jämförelser, paralleller och slutsatser. Egna åsikter vill de ha. Men försök att inte låta pretentiös och ful som en 11-åring, ha lite grund bakom dina påståenden. Det hjälper mycket att vara intresserad av det man jobbar med också, försök i den mån du kan att välja att arbeta om saker du tycker är roligt. Till exempel om du har ett eget arbete så jobba om Maffian ifall det passar inom de ramar ni fått för arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hmm, tackar för svaren. Får ta till det i fler lektioner då och vara mer seriös som jag inte är så bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Har lite att skriva på, men behöver inte dra till skolan för än den 17e då det drar igång på allvar. Det blir rätt soft ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Mitt schema de närmaste 5 veckorna, de överstrykna lektionerna går Mordos på. Hylla mina paint-skillz. Du gick på Interaktiv Media, eller något liknande va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 ! Är du teknikare? ! Jepp. Haha, du måste ha det sämsta teknikschemat i Sverige. Verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Men lyllo. Vårat schema är fortfarande helt... psykiskt påfrestande. http://www.rexnet.se/voxgym1/%20/TE1.jpg[/img.] Uscha! Såhär kan ett teknikschema se ut annars: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img813/schedulegenerator.aspx2.gif Lite tråkigt att vi inte har några teknikämnen den här terminen bara Redigerad 7 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Du gick på Interaktiv Media, eller något liknande va? Stämmer bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jepp. Må du då brinna i helvetets plågsamma eldsvådande brinnande helvete. Förlåt. Media rivalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Mitt schema några veckor framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Må du då brinna i helvetets plågsamma eldsvådande brinnande helvete. Det gör jag redan. Men vi förkortade det till "schemat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Åh vad mysigt med skola om 7 timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Åh vad mysigt med skola om 7 timmar! Åh, vad mysigt med skola om 33 timmar. Imorgon ska jag nog kliva upp vid 12.30-tiden (ligger och drar mig en halvtimme). Ska nog göra mig lite fika och lägga mig i soffan och kolla på 'Platoon'. Sen gör jag mig lite kaffe och lyssnar på The Who. Ja, perfekt förmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Åh vad mysigt med skola om 7 timmar! 7½ timme kvar för mig just nu, gud vad hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Det gör jag redan. Men vi förkortade det till "schemat". Men utöver det också, såklart. På fritiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Sitter i skolan nu och väntar på att få sluta. Vi har fått våra laptops nu i alla fall. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Ont i magen och tråkigt i skolan (N) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Så här ser mitt nuvarande schema ut, kommer dock bli lite ändringar. Kommer få en extra matematiklektion på onsdag någon gång under eftermiddagen. Rätt sköna dagar faktiskt om man jämför med höstterminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 MVG i Microprocessorteknik. Var ganska säker på att jag skulle få det, men det är alltid skönt att få det bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts