Wahlis Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 sitter här i skolan nu stressad som fan , har 3 uppgifter kvar ;__; någon som har en uppsats om datorn som miljöhot skulle jag bli offantligt GLAD, kthnxbai? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Sitter och halvsover på kontoret. Wäääj, två timmar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 !Äntligen Jullov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Vi städade på förmiddan idag. Sedan var det dans. Sedan är det skolavslutning imorgon. Skönt som fan att slippa skolan i någon vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jag har jullov, jag. RävenE har inte det. Huhuhu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jag har jullov, jag. RävenE har inte det. Huhuhu. Käft. ---- Rätt så rolig dag idag. Vi tog tillbaka våra stolar från ettorna, bytte datormöss, satte upp lappar på allas skärmar, fick veta att vi får bärbara datorer efter jul. \o/ Vad mer hände? Jo, vi spelade Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Hehe! Visst är jag söt? Ska leta upp dig då. Har du sett mig i skolan något? Såg dig idag tror jag! Runt 14.00 gick du förbi matsalen, då stod jag, en manlig och en kvinnlig bekant och talade på den smala vägen och du gick förbi med några andra? Stämmer det? *edit* Jag står näst längs till vänster, klass HP3M . Har dock kortare och sexigare hår nu. Gutt med jullov nu, är iofs julavslutning först imorgon men jag bor så dåligt att jag skippar att åka in för att sedan vänta två timmar på skiten. Funderar på att gå på festen sedan på kvällen däremot... Redigerad 19 december, 2007 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) !Äntligen Jullov! Quoted for truth. Redigerad 19 december, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jahapp, då fick man IG på matte b omprovet också då. FÖrst nationella och sen det här. Fan vet om jag inte kommer få IG på IG-prövningen den 24:e januari också.... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Kemiprovet idag gick absolut inget vidare, i allra bästa fall får jag VG Jag måste göra ett nytt prov i januari för att få MVG i matte B Kommer nog inte gå på "avslutningen" så det kan bli lov fom. imorgon för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jaha, så har ännu en termin gått. Lite tråkigt att sluta skolan, kommer ju dröja en månad tills jag ser polarna igen. "Vårt gäng" har nyligen sammakopplat med ett "annat gäng" som verkligen är packat av trevliga människor som vi numera spenderar filmkvällar och fester tillsammans med. Skolan i sig självt är det ju skönt att ta en paus från, possitiva betyg som ständigt ökar och liknande ökar motivationen till studieintresse och allting ser väldigt bra ut. Passar på att önska er alla ett fortsatt trevligt år fram tills... tills det tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Lite tråkigt att sluta skolan, kommer ju dröja en månad tills jag ser polarna igen. Du vet väl att man kan ta kontakt med folk när man är utanför skolan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Intervjun gick prima. Ny praktikplats efter jullovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jaha, så har ännu en termin gått. Lite tråkigt att sluta skolan, kommer ju dröja en månad tills jag ser polarna igen. "Vårt gäng" har nyligen sammakopplat med ett "annat gäng" som verkligen är packat av trevliga människor som vi numera spenderar filmkvällar och fester tillsammans med. Skolan i sig självt är det ju skönt att ta en paus från, possitiva betyg som ständigt ökar och liknande ökar motivationen till studieintresse och allting ser väldigt bra ut. Passar på att önska er alla ett fortsatt trevligt år fram tills... tills det tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jaha, så har ännu en termin gått. Lite tråkigt att sluta skolan, kommer ju dröja en månad tills jag ser polarna igen. "Vårt gäng" har nyligen sammakopplat med ett "annat gäng" som verkligen är packat av trevliga människor som vi numera spenderar filmkvällar och fester tillsammans med. Skolan i sig självt är det ju skönt att ta en paus från, possitiva betyg som ständigt ökar och liknande ökar motivationen till studieintresse och allting ser väldigt bra ut. Passar på att önska er alla ett fortsatt trevligt år fram tills... tills det tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Du vet väl att man kan ta kontakt med folk när man är utanför skolan också? Självklart, ska hjälpa till med en flytt på fredag och köra Gudfadernmaraton men det blir lite svårare när jag befinner mig på andra sidan jordklotet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Självklart, ska hjälpa till med en flytt på fredag och köra Gudfadernmaraton men det blir lite svårare när jag befinner mig på andra sidan jordklotet. Ajfan, vad ska du göra på andra sidan jordklotet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ajfan, vad ska du göra på andra sidan jordklotet? Turista och bada, det vanliga... även besöka Pearl Harbour. Ska bli väldigt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Jullov! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Usch, nu sitter jag här med grym tentaångest och mår fysiskt illa. Imorgon är årets sista tenta och jag kan typ bara 30% av materialet. Det är främst EU-politik det handlar om den här gången och imo är det så extremt tråkigt! Zzzzz! Eller vad sägs om: "Kommissionen. Administrativt ansvar: parlamentär undersökning och genomsynlighet.", "Administrativ fusion: naturlig koordinering av EU-politik", eller "Strategiska nationella domstolar: Judicialt bemyndigande, nationella politiska kontexter och konkurrens mellan domstolar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts