DeM57 Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Vårat jul lov börjar igenligen på fredag, fast jag tar ledigt Torsdag-Fredag för att åka till Min pappa och fira jul. Fast han bor ju i England så det blir inga presenter förens den 25 Som dom brukar säga "You win some, you lose some". Redigerad 18 december, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Vårat jul lov börjar igenligen på fredag, fast jag tar ledigt Torsdag-Fredag för att åka till Min pappa och fira jul. Fast han bor ju i England så det blir inga presenter förens den 25 Som dom brukar säga "You win some, you lose some". Men åh! Big deal, 1 dag senare. Det är väl bättre då du får träffa din far och resa till England på köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Vårat jul lov börjar igenligen på fredag, fast jag tar ledigt Torsdag-Fredag för att åka till Min pappa och fira jul. Fast han bor ju i England så det blir inga presenter förens den 25 Som dom brukar säga "You win some, you lose some". Hade fan tagit emot julklappar i form av bajs bara jag hade fått åkt till England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Hade fan tagit emot julklappar i form av bajs bara jag hade fått åkt till England. hahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Men åh! Big deal, 1 dag senare. Det är väl bättre då du får träffa din far och resa till England på köpet. Ville inte låta för skrytsam Men Det är klart att det ska bli kul och träffa far min! Desutom får man ju träffa hela släkten också vilket ska bli kul eftersom jag inte vart där på ca 2 år. Fotboll blir det nog lita av också (nej, inte arsenal - tottenham ) On topic: dom som går på estetiska programmet (vet ej hur det stavas) hade en konsert för oss 9:or idag och snacka om att dom var bra! Killen som lira el bass var nära på att slå sönder den medans lärarna försökte hejda honom. Redigerad 18 december, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 hahahahah Jag har sett dig i skolkatalogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Jag har sett dig i skolkatalogen Hehe! Visst är jag söt? Ska leta upp dig då. Har du sett mig i skolan något? Massa har slutat dock. Typ 3 tjejer och 2 killar. Redigerad 18 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Hehe! Visst är jag söt? Ska leta upp dig då. Har du sett mig i skolan något? Massa har slutat dock. Typ 3 tjejer och 2 killar. Ditt klasskort? I så fall är du längst till höger i den mittersta raden. Kommer ihåg att du postade en bild på den där röda pingu-tröjan eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Hehe! Visst är jag söt? Ska leta upp dig då. Har du sett mig i skolan något? Massa har slutat dock. Typ 3 tjejer och 2 killar. Prickiga tjejen i mitten Ditt klasskort? I så fall är du längst till höger i den mittersta raden. Kommer ihåg att du postade en bild på den där röda pingu-tröjan eller vad det var. Det är tweak, absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Prickiga tjejen i mitten Bwgahahah Fan vad jag känner mig taskig, men... bwahah. Redigerad 18 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Bwgahahah Fan vad jag känner mig taskig, men... bwahah. hon har slutat vem känner sig taskig nu då men hon sjöng faktiskt på Timbaland i mörkrummet till fotot. Redigerad 18 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Påtal om skolan. Jag är så fruktansvärt skoltrött på sistånde så mina betyg har bara rasat sådär. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Påtal om skolan. Jag är så fruktansvärt skoltrött på sistånde så mina betyg har bara rasat sådär. Fy fan. Du får ju inga betyg så här års, om du får motivation igen är det ju reparerbart fram tills de sätts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Fucking kuk. Direkt efter jullovet har vi praktik i tio veckor, och jag har fortfarande inte ordnat någon plats. Några tips på ställen att ringa till? Kontor och liknande är ju att föredra, det är ju där min expertis kommer till nytta. Reboota datorer, koppla in nätverkskablar, formatera hårddiskar, osv kräver expertis nuförtiden (om man ska tro de anställda man hjälper). Redigerad 19 december, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Du får ju inga betyg så här års, om du får motivation igen är det ju reparerbart fram tills de sätts? Betyg sätts fortfarande efter första terminen också, på vår skola sätts dom imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Argh, har sprungit på toa hela natten så jag är alldeles slutkörd (med det vill jag säga att jag inte har sovit på hela natten, typ). Det värsta är att jag har matteprov nu direkt på morgonen. Är i och för sig bara algebra, som ändå är hyffsat lätt. Får se om jag somnar . Ska nog gå hem igen efter provet, jag mår så jävla dåligt och är så enormt trött så det är inte sant . Så här ska min dag se ut för övrigt: 08.20: Matteprov 10.00: Idrott, skidor eller skridskor (nej tack, TOO TIRED TOO SICK) 12.30: Geografi (Har en hemskrivning som ska lämnas in, men vi fick på tok för lite tid så jag ska ta mig ett snack med läraren och fråga om jag kan lämna in det efter jul) 14.00: Historia (Troligen roligaste ämnet vi har, efter Kulturhistoria förstås). Vill inte missa det, men jag pallar helt enkelt inte en hel skoldag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Du får ju inga betyg så här års, om du får motivation igen är det ju reparerbart fram tills de sätts? Vissa kurser är bara en termin osv. så det är mycket möjligt att kurser kan sluta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Vissa kurser är bara en termin osv. så det är mycket möjligt att kurser kan sluta nu. Exactomundo, my good shrimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) 08.20: Matteprov Det gick såklart åt helvete Redigerad 19 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Sitter här och funderar på hur länge jag ska sova imorgon, på fredag och på resten av lovet med för den delen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts