kicken Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vårat brandalarm låter som en kvittrande fågel. Helt ärligt. Förfärligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Grejen med brandsläckare är väl att de är svindyra att fylla på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Grejen med brandsläckare är väl att de är svindyra att fylla på? Grejen med brandsläckare är att dom ska släcka bränder, inte lekas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Grejen med brandsläckare är väl att de är svindyra att fylla på? Skolan måste ha alla brandsläckare 100% fyllda. Brand alarm. vi har hafft typ 4 st på en dag en gång. Missade nästan hella SO lektionen. Och sedan var det fram o tillbacks med det under hella 6an. Konstigt att det vara bara så när vi kom och ingen annan 6a har gjort så hårt som vi gjorde Sista veckan nu. Ska se på film imorn (i skolan) Saving private ryan, Och sedan är det slut för den dagen. Sen på onsdag ska vi gå på museum, som jag kommer skolka ifrån (konst my ass) torsdag volleyboll maskerad.. Wtf? Fan heller att jag ska klä ut mig och sedan köra volleyboll. Skolk vecka för mig mestadells. Förutom på fredag då det blir kram o hej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 När brandlarmet gick för oss på högstadiet sa våran SO-lärare: "Kan någon stänga dörren, det låter så förfärligt" Sen ett tag senare, "Nehe, det är visst övning, lika bra vi går ut då". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Vanlig skolvecka, såvitt jag vet. Tills på fredag, då vi har något lågstadie-liknande pyssel pågång. Låter som en sovmorgon för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Vanlig skolvecka, såvitt jag vet. Tills på fredag, då vi har något lågstadie-liknande pyssel pågång. Låter som en sovmorgon för mig. Samma här Jag har väldigt svårt att tro att någon gymnasieklass någonsin velat pyssla? Annat som händer denna vecka är: Några ska spela innebandy på gymnastik lektionen (läraren är borta så vi får göra vad vi vill om vi vill). Efter det ska det hållas tal på engelskan och imorgon är det kemiprov, sedan kan man pusta ut ordentligt och sikta in sig på lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Samma här Jag har väldigt svårt att tro att någon gymnasieklass någonsin velat pyssla? Precis vad jag sade till våran mentor. "Men kom på något bättre då." och vi har velat haft CS turnering i 2 år nu. Fick vi inte, så nu ska vi få PYSSLA. HURRA FÖR EN MOGEN SKOLGÅNG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Volleyboll turnering idag och avslutning imorgon, sen är det jullov Otroligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Har börjat skolka lite mer nu i slutet av terminen. Ska lolla runt någonstans och fota lite nu på morgonen innan samhällskunskapen börjar. Jag har avslutning på fredag. Dagarna kommer väl vara som vanligt. På fredagen, där vi bara har en lång fotolektion, ska vi mysa lite allmänt med fotoläraren och kolla på någon redovisning om någon vill. Jag hade velat men eftersom jag är duktig och redan redovisat allt mitt går det inte för sig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 JULLOOOOOOV Först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 JULLOOOOOOV Först Käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Samma här Jag har väldigt svårt att tro att någon gymnasieklass någonsin velat pyssla? Annat som händer denna vecka är: Några ska spela innebandy på gymnastik lektionen (läraren är borta så vi får göra vad vi vill om vi vill). Efter det ska det hållas tal på engelskan och imorgon är det kemiprov, sedan kan man pusta ut ordentligt och sikta in sig på lov. Vi ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Idag fick en smärre överaskning då vi kom in på matten och fick julmust och pepparkakor. Och leka, åh, vi fick leka! Även om "leken" bestog av att vi två och två skulle kasta om flera olika namn på personer till arbeten. Exempel; Toof Farg skulle bli Fotograf, Silon Map skulle bli polisman. Lite läbbigt. Sedan fick vi lussebröd och påfyllning utav julmust. Sedan slutade vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Grejen med brandsläckare är att dom ska släcka bränder, inte lekas med. Hehe sant. En kille på gymnasiet lutade sig mot handtaget på en brandläckare. Tyvärr hade någon dragit ut sprinten. Det sprutade bara i en halv sekund, men han var tvungen att betala en fet summa om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 JULLOOOOOOV Först Jag ska bara till skolan och vända imorgon, sedan är det lov för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Min syo har hjälpt mig nu att hitta en annan arbetsplats. Ska på "intervju" imorgon. Skulle hellre gå i skolan än att jobba, men life's a piece of shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Min syo har hjälpt mig nu att hitta en annan arbetsplats. Ska på "intervju" imorgon. Skulle hellre gå i skolan än att jobba, men life's a piece of shit. Vart jobbade du och vart kommer du jobba om intervjun går bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Vart jobbade du och vart kommer du jobba om intervjun går bra? Jobbar på den lokala mataffären, som ägs av modern min. Och om intervjun går bra så blir det i en datorbutik vid namn 272 Data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Jobbar på den lokala mataffären, som ägs av modern min. Och om intervjun går bra så blir det i en datorbutik vid namn 272 Data. Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts