RavenE Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) Det där blir 75. Eller har jag missat något? Jag..tänkte rätt men skrev fel. Tittade på schemat, vi har det till 10.15. 90 min. Precis. -------- För övrigt har vi bara Ljudteknik idag. Hela dagen. Kul kul. Redigerad 4 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Ja kanske MaCi eller APB har skrivit detta, men vi ska ha någon typ av dans på torsdag, alla nior i hela kommunen har jag för mig det var. Så idag ska vi träna på dans ungufär halva dagen. Treest. Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Seg dag, först GKO (grafisk kommunikation), sen Historia, där vi har den sjukaste läraren. elever han har nu är typ barn till eleverna han hade när han började här, han har kortsagt jobbat här i typ 40 år. Nu har jag världens längsta lunch, sen blir det några andra mupp dryga lektioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Tanken var att det skulle vara världens skönaste skoldag idag. Börja 10, ha en jädrans lång lunch på vilken jag skulle gå och träna, ha en lektion till och sluta 14.15. Tyvärr så missade jag bussen imorse. Och nästa går inte förrens typ nu om en kvart. Men jag ska faktiskt åka in och ha mattelektion nu, känner att det är ganska nödvändigt. Är väl hemma om fyra timmar igen, vi ses då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Sitter i datasalen och märker att dom inte blockat MSN här. Jaaaaaaaaaaaaaa!!1111 En lektion kvar bara och den är 50 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 WOHO Jag kom nyss hem........... Fick idag reda på mitt provresultat, jag fick ett G en alla andra i klasserna som var där fick IG så jag kände mig duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Ja kanske MaCi eller APB har skrivit detta, men vi ska ha någon typ av dans på torsdag, alla nior i hela kommunen har jag för mig det var. Så idag ska vi träna på dans ungufär halva dagen. Treest. Oh well. Den där dansen ska jag ge blanka fan i, hatar att dansa. Är förövrigt sjuk idag också så jag kan inte träna på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Den där dansen ska jag ge blanka fan i, hatar att dansa. Är förövrigt sjuk idag också så jag kan inte träna på skiten. Hata dans? du får dansa med en brud, du får TA på henne utan att få en käftsmäll, sen säger du bara "jag vill helst inte byta om själv, följ med" sen... osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Dansa är jätteroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Sant, det att man får ta på en brud drog min lärare också. Och trist är det inte. Inte dom mer fartiga danserna. Sen blir väll dom sega roliga först när det är med någon man gillar men. Dans is nice. Äger föresten på bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Hade programdag idag. Alla IB:are var med. Inklusive IB1 och IB2 då förutom oss. Började med att vi blev indelade i grupper. Sen höll vi på med en massa lekar 'n' shit. Man skulle även lära sig så många som möjligt av allas namn. Alla årskurser alltså. Jag kan ju inte ens hela min egna klass Well, well. Vår grupp blev typ tvåa i tävlingen. Inget pris dock. Kul var det iaf. Skönt att slippa skolarbetet en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Imorgon åker vi till Öland och campar tillsammans med tvåorna och treorna. Sover i stugor med fyra i varje med dem. Läskigt men kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Imorgon åker vi till Öland och campar tillsammans med tvåorna och treorna. Sover i stugor med fyra i varje med dem. Läskigt men kul Du kommer bli så packad.. Finfin dag idag; enligt papprena har jag varit i skolan hela dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Du kommer bli så packad.. Finfin dag idag; enligt papprena har jag varit i skolan hela dagen... Full, menar du? hur då? Insparken är på torsdag, och festen på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Full, menar du? hur då? Insparken är på torsdag, och festen på kvällen. Åh, trodde ni skulle bo i stugorna i två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Dansa är jätteroligt Så sant! Idag träffade jag min barndomsvän som går på grannskolan. Han har en liten nyckelring som liknar en fickplunta, så han har gått och småsupit whiskey hela dagen. Jag fick en klunk. Känner att jag också bör skaffa något sådant. OCH CISSI SATT BREDVID MIG PÅ HISTORIAN OMFG!1!1!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Så sant! Idag träffade jag min barndomsvän som går på grannskolan. Han har en liten nyckelring som liknar en fickplunta, så han har gått och småsupit whiskey hela dagen. Jag fick en klunk. Känner att jag också bör skaffa något sådant. OCH CISSI SATT BREDVID MIG PÅ HISTORIAN OMFG!1!1!!! Varför bör du skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Det var hyfsad lätt dag, börjar med NO, gör klart studieuppgifterna i boken, tog kanske 25 min så vi softade resten av lektionen. Sedan var det idrott (ju-jutsu) som var ganska tråkligt. Efter det var det SO och vi pratade bara om vad vi skulle göra onsdag och torsdag. Lunch, tyska och några som pratade om vad man skulle välja för linje senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) Varför bör du skaffa det?Jag får lätt huvudvärk, jag skaffar nog mig en vanlig vattenflaska, jag går ändå runt med en axelremsväska hela dagarna, så den blir inte så mycket ivägen. Men något att ha vatten i skulle vara bra. Kanske lade fram det som om jag vill gå runt och supa i skolan, men det låter jag mina alkiskompisar göra. Skrivfel. Redigerad 4 september, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Jag får lätt huvudvärk, jag skaffar nog mig en vanlig vattenflaska, jag går ändå runt med en axelremsväska hela dagarna, så den blir inte så mycket ivägen. Men något att ha vatten i skulle vara bra. Kanske lade fram det som om jag vill gå runt och supa i skolan, men det låter jag mina alkiskompisar göra. Skrivfel. Tänkte väl det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts