RavenE Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Jag gjorde italienskaprov idag och min lärare, som för övrigt är supersnygg, rättade mitt prov under lunchen. 139/143, MVG var 128 Det är inte den italienska lärarinnan som lät eleverna tafsa på henne under lektionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Nu är det slut med skolarbete för ett tag. Eller, ja.. Har några lektioner på måndag, men vi kommer väl bara spela spel och sådant. Sedan på tisdag har vi normala lektioner (sovmorgon + databashantering som jag tror är inställd) till 11, sedan blir det julbord och pyssel för hela slanten. På onsdag är själva avslutningen, vi ska vara på skolan i någon timma. God jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 vi har inte många lektioner kvar.. kanske 2-3 seriösa sen är det sådant skit kvar Mångdag: Innebadytunering kl 12 (lektioner före), vi är peppade som satan och har till och med ett forum till laget Andy Bandy Boyz heter vi . vi kommer äga skiten ur alla andra. har ett mixat tjej/kill lag och kommer möta lag som har bara killar som går i hockey, det ser så fruktansvårt ljust ut! + att jag är målvakt tisdag: då är det studiebesök på LKAB och inga lektioner. Onsdag: jultema (baka, kolla film, och allmänt inte göra något) torsdag: juleta (sprida julglädje, innebandyfinal mm. på kvälle är det avslutning (det kommer nog vara stökigt som fan i den nedsläckta lokalen!) Vi får betyg då också Fredag: då är man äntligen fri från hösten. inget som släpar efter i skolan allt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Ah, nu är jag extremt nöjd och glad. Vi fick våra vitsord i tyska mailade igår och jag lyckades få en trea. Det betyder att jag får fortsätta på nästa nivå! Yay! *lyssnar på Chariots of Fire* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Skola på måndag. Avsluting på tisdag. Jag klad hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Går hela nästa vecka som normalt förutom på Fredag då vi slutar runt lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Går hela nästa vecka som normalt förutom på Fredag då vi slutar runt lunch. Typ samma här Även om vissa lektioner faller bort kommer det bli vanliga skoldagar fram till fredag då det är någon typ av avslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Går hela nästa vecka som normalt förutom på Fredag då vi slutar runt lunch. Typ samma här Även om vissa lektioner faller bort kommer det bli vanliga skoldagar fram till fredag då det är någon typ av avslutning. Mohahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Är jag ensam med att ha två prov nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Är jag ensam med att ha två prov nästa vecka? 6 betygsgrundande examinationer, på två dagars skolvecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jag skulle behöva lite hjälp med en fråga på vår hemtentamen i historia. Det är om renässansen och Sveriges stormaktstid. 9. Beskriv förutsättningar och effekter av Sveriges stormaktstid. Hur påverkade det befolkningen? Vilka människor drogs till Sverige under tiden? Varför upphörde stormaktstiden? Blir tacksam för seriösa svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Är jag ensam med att ha två prov nästa vecka? Skulle haft, men gymnastiken blev flyttad så jag har bara matteprovet kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jag skulle behöva lite hjälp med en fråga på vår hemtentamen i historia. Det är om renässansen och Sveriges stormaktstid. 9. Beskriv förutsättningar och effekter av Sveriges stormaktstid. Hur påverkade det befolkningen? Vilka människor drogs till Sverige under tiden? Varför upphörde stormaktstiden? Blir tacksam för seriösa svar. Någon pl0x? Ska skickas in imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Någon pl0x? Ska skickas in imorgon Jag har ett specialarbete som handlar om Sveriges stormaktstid, kan skicka det till dig på msn om du vill. Tjinga iväg ett PM ifall du är sugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Är jag ensam med att ha två prov nästa vecka? Har haft MINST ett prov i veckan sen några månader tillbaka. Har dessutom 2 prov nu sista veckan, en muntlig redovising och ett radioprogram som ska spelas in. Redigerad 16 december, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Har haft MINST ett prov i veckan sen några månader tillbaka. Har dessutom 2 prov nu sista veckan, en muntlig redovising och ett radioprogram som ska spelas in. Redovisning kan väl inte räknas som prov Aja, vad ska du redovisa om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Redovisning kan väl inte räknas som prov Aja, vad ska du redovisa om då? Han menar väl en redovising och det utöver 2 prov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Redovisning kan väl inte räknas som prov Redovisning är i praktiken samma sak som ett prov. Bara olika ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Redovisning kan väl inte räknas som prov Aja, vad ska du redovisa om då? Ett prov är ett sätt för läraren att se vad du lärt dig inom ett visst ämne. Enligt mig är en redovisning precis detsamma, bara i en annan form. Det är ju inte direkt så att den huvudsakliga anledningen är, även om många lärare påstår det, att alla ens klasskompisar ska få lära sig vad jag lärt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vaknade för 10 minuter sedan... Jag har 2 alternativ, SMSa min mor en lögn om att jag är sjuk och be henne sjukanmäla mig alternativt gå till lektionen efter lunch. Jag stannar nog hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts