Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Håll dig varm, nu när vintern tar din famn ( Vinterjacka ) Idag hade lärarna luciatåg för oss. Sedan blev det glöggsmakning och lussebulleätande. Jag hade ett läxförhör i svenska med, det kändes ganska lätt trots att jag inte hade pluggat. Jag spelade även CS för första gången i mitt liv, jag var jättekass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag spelade även CS för första gången i mitt liv, jag var jättekass. DU?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 DU?! Någon nörd i ettan har lyckats installera det. Jag tänker radera det så fort jag får chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Luciafika 9.30, Lucia"konsert" 10.00. Vi hoppades på sovmorgon, men icke. SO, 8.15. Skrev lite i vårt WWII-häfte. Lussefika; festis, lussebullar och pepparkakor. Festis, vafan? Jag ville ha kaffe, men "det var enbart för lärarna " Lucia"konsert". Vi retade lite gallfeber på lärarna, själva konserten var inget att hänga i granen. Tyska. Lämnade in min uppsats, satt och spelade Age of Pirates, skrev lite om betygsmål, stack. Lunch. Det var jullunch med risgrynsgröt. Någon rolig hade hällt salt i gröten, så vi stack på ICA och åt munkar och julmust. Träslöjd. Tog det lugnt där, fixade lite på min ritning över mitt kommande skivställ. Fick sluta tidigare. Jag och en polare for och handlade lite julklappar. Jag hittade lite saker åt morsan och syster. Kändes skönt att bli av med lite. Vi åt lite pizza medans vi ändå var igång. Nu är det inte mycket kvar. Imorgon är det en vanlig skoldag. På måndag har vi innebandyturnering och lite lektioner. Studiebesök på tisdag. På onsdag har vi jultema, bakning och massa annat skräp. Dessutom ska jag till tandläkaren. På torsdag ska vi väl städa, få betyg, sen avslutning på kvällen. Och nästan alla skolarbeten är färdiga, bara ett litet grupparbete i svenskan kvar (redovisas på måndag). GÖTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Alternativt mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Luciatåg på morgonen, jag tog sovmorgon. Sedan var det kemi, vi visste att vi skulle labba med något som reagerar snabbt. Aight? Ni vet, när något brinner snabbt så är det explosioner eller något annat jättehäftigt det handlar om. Så glada i hågen och med tankarna bort mot vät(e)bomber (Som vi gjort tidigare) eller det utlovade krutmakeriet gick jag och mina klasskompisar på kemilabben. Vi fick göra tomtebloss. Sedan var det julbord, synd att skolans mat inte alls smakar lika bra som hemma. Annars hade det nog varit riktigt mysigt. Sedan hade vi engelska, vi spelade taboo hela lektionen. Så som vi gjort de tre - fyra senaste lektionerna. Sedan hade vi matte, våran lärare släckte ner och tände ljus. Så vi satt i halvmörker och räknade, matteprov på tisdag. Jag behöver verkligen öva mer inför det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Vi hade också luciatåg idag, eller, ja, skolan under oss med typ, 9 åringar kom med ett litet tåg. Det vart ett speedrun-lucia med 2 sånger sen stack dem och vi käkade lussebullar och pepparkakor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Alternativt mössa Ärs fan. Bättre hade varit: Jag ger dig nu detta, och mig du bör tacka. Här får du en... ( Vinterjacka ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Sedan hade vi matte, våran lärare släckte ner och tände ljus. Så vi satt i halvmörker och räknade, matteprov på tisdag. Jag behöver verkligen öva mer inför det. Vad är taboo förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Morgondagen är serious shit. 10:00-11:00 = Hästhoppningsuppvisning av SpHäst. 11:00-12:00 = Vänta på bussen hem. Men det blir ännu roligare för oss som pendlar: 7:25 åker bussen förbi min hållplats, vi kommer till skolan 08:30. Resten av tiden ser ni ovanför. 12:20 går första bussen hem, så jag är hemma runt 13:30. \o/ Orkar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Orkar man? Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Morgondagen är serious shit. Jag har Tyska kl 8.30, inget viktigt där. Sen har jag håla fram till 14.30, då jag har psykologiprov. Ska man ta sovmorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Morgondagen är serious shit. 10:00-11:00 = Hästhoppningsuppvisning av SpHäst. 11:00-12:00 = Vänta på bussen hem. Men det blir ännu roligare för oss som pendlar: 7:25 åker bussen förbi min hållplats, vi kommer till skolan 08:30. Resten av tiden ser ni ovanför. 12:20 går första bussen hem, så jag är hemma runt 13:30. \o/ Orkar man? SpHäst Nej, man orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Orkar man? No way. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/sorcerer.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Vad är taboo förresten? Han har även försökt sälja en julskiva som hans kör har spelat in. Ni behöver ju inte köpa.... Men ni får bättre betyg om ni gör det! ... Åh, en bild på mig!" (Amerikansk brytning) Taboo är ett spel, man drar ett kort. Högst upp står ett ord låt oss för enkelhetens skull säga: .. Fan, kommer inte på något... Ah, Ace Of Base. Under det står det tre ord som tillhör Ace Of Bace som man inte får använda. I det här fallet minns jag att det står Sweden, group och music. Sedan ska man utan att säga själva ordet, och utan att använda någon av de tre orden förklara huvudordet för en person. Simpelt men ack så många gapskratt det har frambringat hos oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Orkar man? Hästhoppning är ju najs alltså (Lika najs som att kolla på golf-TV) men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Jag hade tittat om tjejerna hade bröst. Men nu är ju alla väldigt liknande asiater på den delen så jag ska ta en sovmorgon genom hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Ah, mina ögon, mina ögon Jag klarar inte av att hålla dom uppe :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Kom hem nyss från prov i geografi. Har inte tränat så mycket, men är nöjd. Kunde inte 2-3 frågor. VG får jag, men jag ligger alltid på gränsen till MVG så jag känner mig lite nere p.g.a att jag aldrig får MVG. Jag snackade med Bertil (Matte-läraren) och han sa att jag ska studera mer hemma, t.o.m om det inte är läxor, utan bara om man t.e.x inte har något att göra och vid andra tillfällen. Då skulle ajg enligt honom vara ett MVG-barn. Well, får väl lyda honom och se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Jag gjorde italienskaprov idag och min lärare, som för övrigt är supersnygg, rättade mitt prov under lunchen. 139/143, MVG var 128 Ikväll har jag tackat nej till fest för jag ska vara hemma och skriva på min svenskarapport som ska vara in-mailad innan klockan 00 ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts