KvaddadPadda Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har en filmrecension som ska vara inne imorgon, men kan inte motivera mig att sätta igång. Har aldrig varit försenad med ett arbete - hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har en filmrecension som ska vara inne imorgon, men kan inte motivera mig att sätta igång. Har aldrig varit försenad med ett arbete - hjälp mig. (:!!! Se filmen igen, gör små anteckningar, sätt dig ock skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har en filmrecension som ska vara inne imorgon, men kan inte motivera mig att sätta igång. Har aldrig varit försenad med ett arbete - hjälp mig. Det här är helt seriöst: 100 kr på mitt konto så får du ett MVG. PM om nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Nej så får det inte gå till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Det här är helt seriöst: 100 kr på mitt konto så får du ett MVG. PM om nummer. Din om Leon? Redigerad 2 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Din om Leon? Nesh nesh nesh, Pi. VADAN DETTA! Har du knyckt min, jaså ja, det trodde jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Mr tobbes reccension av the Warriors skulle nog kunna se ut så här: De springer de springer! Oj vad de springer! De sprang enda till tunnelbanan! Den stannade! VADAN DETTA! Ett annat gäng! De springer de springer! Nu kom de hem! Dödade en ful gubbe. Fin Värt 100 riksdaler? JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Nesh nesh nesh, Pi. VADAN DETTA! Har du knyckt min, jaså ja, det trodde jag inte! Knyckt vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Knyckt vad? Eftersom att du osökt kom att tänka på min analys av Léon så drog jag slutsatsen, med 38,67% säkerhet, att du hade knyckt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Eftersom att du osökt kom att tänka på min analys av Léon så drog jag slutsatsen, med 38,67% säkerhet, att du hade knyckt den. Jaha, nej. Mindes den bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Tycker ni att den här texten, på något sätt, är oförståelig? Alltså, inte oförståelig pga. av att man inte har tillräckliga språkkunskaper, men att jag trasslar ihop mig så jävla pass mycket att den är värd ett G? OBS. Engelska B. Redigerad 3 december, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har gjort Matte B hemma nu i höstas eftersom jag gjorde Matte A i våras. Jag har varit lite lat egentligen, har ju ingen motivation när man gör hemma. Jag fick reda på, idag, att det är slutprov på fredag. Jag hade uppskattat om min mattelärare hade förvarnat mig lite (nu frågade jag henne när provet var). Jag ligger några veckor efter i planeringen just eftersom jag har varit lite lat. Nu har jag två val. Antingen så jobbar jag som en galning stenhårt varje kväll i veckan och försöker göra provet på fredag. Om jag "bara" får VG så kan jag inte göra om senare vilket känns surt. Det andra alternativet är att göra provet i vår/sommar istället. Nackdelen med det är att jag då inte längre ligger en kurs före resten av klassen, så jag måste börja gå på mattelektionerna då. Vad skulle ni valt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har gjort Matte B hemma nu i höstas eftersom jag gjorde Matte A i våras. Jag har varit lite lat egentligen, har ju ingen motivation när man gör hemma. Jag fick reda på, idag, att det är slutprov på fredag. Jag hade uppskattat om min mattelärare hade förvarnat mig lite (nu frågade jag henne när provet var). Jag ligger några veckor efter i planeringen just eftersom jag har varit lite lat. Nu har jag två val. Antingen så jobbar jag som en galning stenhårt varje kväll i veckan och försöker göra provet på fredag. Om jag "bara" får VG så kan jag inte göra om senare vilket känns surt. Det andra alternativet är att göra provet i vår/sommar istället. Nackdelen med det är att jag då inte längre ligger en kurs före resten av klassen, så jag måste börja gå på mattelektionerna då. Vad skulle ni valt? Kan du inte bara vara sjuk på fredag? Och göra det någon gång nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har gjort Matte B hemma nu i höstas eftersom jag gjorde Matte A i våras. Jag har varit lite lat egentligen, har ju ingen motivation när man gör hemma. Jag fick reda på, idag, att det är slutprov på fredag. Jag hade uppskattat om min mattelärare hade förvarnat mig lite (nu frågade jag henne när provet var). Jag ligger några veckor efter i planeringen just eftersom jag har varit lite lat. Nu har jag två val. Antingen så jobbar jag som en galning stenhårt varje kväll i veckan och försöker göra provet på fredag. Om jag "bara" får VG så kan jag inte göra om senare vilket känns surt. Det andra alternativet är att göra provet i vår/sommar istället. Nackdelen med det är att jag då inte längre ligger en kurs före resten av klassen, så jag måste börja gå på mattelektionerna då. Vad skulle ni valt? Nja, det är lite svårt för oss att välja. Det beror på om du orkar plugga stenhårt och om du har den viljan. Om du verkligen vill ligga en kurs före, så ska du ju plugga varje kväll nu, men det är helt upp till dig vad jag kan se. Finns både positiva och negativa konsekvenser av båda varianterna. Om jag skulle varit du, skulle jag nog pluggat hårt (inte stenhårt) varje kväll och få ett VG. Men vad jag kan se är det en sak som du själv måste tänka över vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Jag har gjort Matte B hemma nu i höstas eftersom jag gjorde Matte A i våras. Jag har varit lite lat egentligen, har ju ingen motivation när man gör hemma. Jag fick reda på, idag, att det är slutprov på fredag. Jag hade uppskattat om min mattelärare hade förvarnat mig lite (nu frågade jag henne när provet var). Jag ligger några veckor efter i planeringen just eftersom jag har varit lite lat. Nu har jag två val. Antingen så jobbar jag som en galning stenhårt varje kväll i veckan och försöker göra provet på fredag. Om jag "bara" får VG så kan jag inte göra om senare vilket känns surt. Det andra alternativet är att göra provet i vår/sommar istället. Nackdelen med det är att jag då inte längre ligger en kurs före resten av klassen, så jag måste börja gå på mattelektionerna då. Vad skulle ni valt? Jag pluggade hela Matematik B på en hel söndag, och fick MVG på kursen. Kan du det viktigaste (hur du använder y=kx+m, enpunktsformler, räkna ut mötespunkter för två linjer osv) så borde du klara det galant, kursen är inte så värst omfattande. Edit: Läs min engelskuppsats nu för fan, jag är rasande arg. Alfabetet börjar med bokstaven A, den följs av B, som följs av C osv. Redigerad 3 december, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nja, det är lite svårt för oss att välja. Det beror på om du orkar plugga stenhårt och om du har den viljan. Om du verkligen vill ligga en kurs före, så ska du ju plugga varje kväll nu, men det är helt upp till dig vad jag kan se. Finns både positiva och negativa konsekvenser av båda varianterna. Om jag skulle varit du, skulle jag nog pluggat hårt (inte stenhårt) varje kväll och få ett VG. Men vad jag kan se är det en sak som du själv måste tänka över vad du vill. Du sa bara helt självklara saker förutom den meningen jag markerade Vi skulle svara hur vi hade gjort, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Du sa bara helt självklara saker förutom den meningen jag markerade Vi skulle svara hur vi hade gjort, ju. Hehe, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Tack alla. Jag pluggade hela Matematik B på en hel söndag, och fick MVG på kursen. Kan du det viktigaste (hur du använder y=kx+m, enpunktsformler, räkna ut mötespunkter för två linjer osv) så borde du klara det galant, kursen är inte så värst omfattande. Ska träna på det där, tack. Kebab sa nu något om att man har rätt att läsa upp betyg inom 2 veckor från att kursen har slutat. Tydligen är regeln ganska ny, men den finns. Stämmer det? Var kan jag läsa mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Tack alla. Ska träna på det där, tack. Kebab sa nu något om att man har rätt att läsa upp betyg inom 2 veckor från att kursen har slutat. Tydligen är regeln ganska ny, men den finns. Stämmer det? Var kan jag läsa mer? Träna här, mycket bra sida, det är som lektionsbaserat under "utdelat". Proven är allt kursen innehåller också såklart. http://www.bjornjonsson.se/ Kursen handlar ju även rätt mycket om algebra, diverse regler och faktorisering osv. Redigerad 3 december, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Tack alla. Ska träna på det där, tack. Kebab sa nu något om att man har rätt att läsa upp betyg inom 2 veckor från att kursen har slutat. Tydligen är regeln ganska ny, men den finns. Stämmer det? Var kan jag läsa mer? Det ska stämma så vitt jag vet, dock bara om du får G eller VG. Får du IG kan du läsa upp det när som helst under din gymnasietid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts